Hogwarts
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Welkom bij Hogwarts. Hier maak je een personage en wordt je gesorteerd. Dan kan je beginnen met het grote RPG op Hogwarts waar alles met elkaar in verband staat.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Naar mijn mening is het rustig hier..

Ga naar beneden 
+2
David
Winter
6 plaatsers
AuteurBericht
Winter
Admin
Winter


Aantal berichten : 818
Registratiedatum : 24-10-11

Naar mijn mening is het rustig hier.. Empty
BerichtOnderwerp: Naar mijn mening is het rustig hier..   Naar mijn mening is het rustig hier.. Emptyma nov 07, 2011 8:46 am

Wie heeft er zin in wat nieuwe actie? Aangezien als de bassilisk niet dood gaat de school moet sluiten heb ik wel zin om dat beestje op te sporen en af te makenxD
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hogwartsrpg.actieforum.com
David
2e jaars
2e jaars
David


Aantal berichten : 150
Registratiedatum : 31-10-11
Leeftijd : 30

Naar mijn mening is het rustig hier.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Naar mijn mening is het rustig hier..   Naar mijn mening is het rustig hier.. Emptyma nov 07, 2011 9:00 am

ik wilde net hetselfde posten XD...david wil graag zijn brein ter beschikking stellen van de zoektocht naar de basilisk Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Winter
Admin
Winter


Aantal berichten : 818
Registratiedatum : 24-10-11

Naar mijn mening is het rustig hier.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Naar mijn mening is het rustig hier..   Naar mijn mening is het rustig hier.. Emptyma nov 07, 2011 9:01 am

Mooizo:D Nu nog even kijken wie nog meer betrokken wil zijn en Silver moet er natuurlijk zijn om de slang te spelenxD
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hogwartsrpg.actieforum.com
Stella
2e jaars
2e jaars
Stella


Aantal berichten : 152
Registratiedatum : 24-10-11

Naar mijn mening is het rustig hier.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Naar mijn mening is het rustig hier..   Naar mijn mening is het rustig hier.. Emptyma nov 07, 2011 9:59 am

Kan Stella niet iets horen in de leerlingenkamer van Zwadderich over Silver en de slang? Kan ze dat ook weer eventueel doorgeven aan winter
Terug naar boven Ga naar beneden
Camiel
2e jaars
2e jaars
Camiel


Aantal berichten : 157
Registratiedatum : 25-10-11

Naar mijn mening is het rustig hier.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Naar mijn mening is het rustig hier..   Naar mijn mening is het rustig hier.. Emptyma nov 07, 2011 10:02 am

Sanne is online op camiel, aangezien mijn spatiebalk ermee gekapt is op de laptop speel ik nu op mijn tbalet dus ik ga niet de hele tijd om loggen en blijf dus op camiel reageren voor silver en deze :p
Terug naar boven Ga naar beneden
Arianna
3e jaars
3e jaars
Arianna


Aantal berichten : 571
Registratiedatum : 24-10-11

Naar mijn mening is het rustig hier.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Naar mijn mening is het rustig hier..   Naar mijn mening is het rustig hier.. Emptydi nov 08, 2011 8:53 am

ik!
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathan
3e jaars
3e jaars
Nathan


Aantal berichten : 499
Registratiedatum : 24-10-11

Naar mijn mening is het rustig hier.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Naar mijn mening is het rustig hier..   Naar mijn mening is het rustig hier.. Emptydi nov 08, 2011 9:44 am

ik wil ook!
Terug naar boven Ga naar beneden
Winter
Admin
Winter


Aantal berichten : 818
Registratiedatum : 24-10-11

Naar mijn mening is het rustig hier.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Naar mijn mening is het rustig hier..   Naar mijn mening is het rustig hier.. Emptydi nov 08, 2011 9:47 am

Mooizo! Dan doen we het met z'n allen. Hoe pakken we het aan?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hogwartsrpg.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Naar mijn mening is het rustig hier.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Naar mijn mening is het rustig hier..   Naar mijn mening is het rustig hier.. Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Naar mijn mening is het rustig hier..
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Ligt het aan mij of is het dood hier?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hogwarts :: Algemeen meeten-
Ga naar: