Hogwarts
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Welkom bij Hogwarts. Hier maak je een personage en wordt je gesorteerd. Dan kan je beginnen met het grote RPG op Hogwarts waar alles met elkaar in verband staat.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Het Zwerkbalveld

Ga naar beneden 
+2
Darren
Silver
6 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
Nathan
3e jaars
3e jaars
Nathan


Aantal berichten : 499
Registratiedatum : 24-10-11

Het Zwerkbalveld - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Zwerkbalveld   Het Zwerkbalveld - Pagina 3 Emptyvr okt 28, 2011 8:57 am

"Hey als je altijd zo speelt haal je het team met gemak!" riep Nathan naar Arianna. "Ik denk dat we wel een speler zoals jij kunnen gebruiken."
Terug naar boven Ga naar beneden
Arianna
3e jaars
3e jaars
Arianna


Aantal berichten : 571
Registratiedatum : 24-10-11

Het Zwerkbalveld - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Zwerkbalveld   Het Zwerkbalveld - Pagina 3 Emptyvr okt 28, 2011 9:38 am

Arianna keek hem stralend aan. 'Oh ik hoop het echt ik heb me kapot getraind!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathan
3e jaars
3e jaars
Nathan


Aantal berichten : 499
Registratiedatum : 24-10-11

Het Zwerkbalveld - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Zwerkbalveld   Het Zwerkbalveld - Pagina 3 Emptyvr okt 28, 2011 10:14 am

Nathan vloog een rondje om Arianna heenen keek haar grijnzend aan. "Wanneer zijn de selecties?" vroeg hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Arianna
3e jaars
3e jaars
Arianna


Aantal berichten : 571
Registratiedatum : 24-10-11

Het Zwerkbalveld - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Zwerkbalveld   Het Zwerkbalveld - Pagina 3 Emptyvr okt 28, 2011 10:25 am

Arianna volgde hem met haar ogen. 'Geen idee..' zei ze. 'Dat moet ik nog horen.. '
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathan
3e jaars
3e jaars
Nathan


Aantal berichten : 499
Registratiedatum : 24-10-11

Het Zwerkbalveld - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Zwerkbalveld   Het Zwerkbalveld - Pagina 3 Emptyvr okt 28, 2011 10:43 am

"Het gaat je vast lukken," zei Nathan bemoedigend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Arianna
3e jaars
3e jaars
Arianna


Aantal berichten : 571
Registratiedatum : 24-10-11

Het Zwerkbalveld - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Zwerkbalveld   Het Zwerkbalveld - Pagina 3 Emptyvr okt 28, 2011 10:46 am

Arianna glimlachte zenuwachtig. 'Ik hoop het echt.' zei ze. 'Zullen we wat gaan lunchen ofzo? Ik heb honger..'
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathan
3e jaars
3e jaars
Nathan


Aantal berichten : 499
Registratiedatum : 24-10-11

Het Zwerkbalveld - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Zwerkbalveld   Het Zwerkbalveld - Pagina 3 Emptyvr okt 28, 2011 10:51 am

Nathan knikte. Hij landde op de grond en stapte vam zijn bezem af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Arianna
3e jaars
3e jaars
Arianna


Aantal berichten : 571
Registratiedatum : 24-10-11

Het Zwerkbalveld - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Zwerkbalveld   Het Zwerkbalveld - Pagina 3 Emptyvr okt 28, 2011 10:52 am

Arianna steeg af en keek van haar bezem naar die van hem, die van hem was natuurlijk beter. 'Hoelang heb je die bezem al?' vroeg ze, ze dacht er over een nieuwe te kopen maar dan wel een die lang mee ging. Langzaam ging ze onderweg naar de Grote Zaal.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathan
3e jaars
3e jaars
Nathan


Aantal berichten : 499
Registratiedatum : 24-10-11

Het Zwerkbalveld - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Zwerkbalveld   Het Zwerkbalveld - Pagina 3 Emptyvr okt 28, 2011 11:03 am

Nathan keek naar zijn bezem en dacht na. "2 jaar denk ik? Het was een verjaardagscadeautje van mijn ouders," zei hij.

verder in de grote zaal ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Arianna
3e jaars
3e jaars
Arianna


Aantal berichten : 571
Registratiedatum : 24-10-11

Het Zwerkbalveld - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Zwerkbalveld   Het Zwerkbalveld - Pagina 3 Emptyvr okt 28, 2011 11:06 am

ok!
Terug naar boven Ga naar beneden
Denahi
2e jaars
2e jaars
Denahi


Aantal berichten : 170
Registratiedatum : 25-10-11

Het Zwerkbalveld - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Zwerkbalveld   Het Zwerkbalveld - Pagina 3 Emptyma okt 31, 2011 7:43 am

Jesse zat op de tribunne en staarde naar het zwerkbal veld, soms kon het hier aventoe zo heerlijk rustig zijn en dit was zoon moment, en het kon hem niks schelen tot hij in de regen zatals er maar rust was en dat was hier en hij ging nu liggen op de bankjes en staarde omhoog
Terug naar boven Ga naar beneden
Winter
Admin
Winter


Aantal berichten : 818
Registratiedatum : 24-10-11

Het Zwerkbalveld - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Zwerkbalveld   Het Zwerkbalveld - Pagina 3 Emptyma nov 07, 2011 8:35 am

Winter vloog op haar bezem over het zwerkbalveld. Ze had al een tijdje niet meer kunnen vliegen omdat de wedstrijden waren afgelast in verband met de omstandigheden. Het voelde heerlijk om weer te kunnen vliegen, om iets ontspannends te doen, weg van alle druk. Ze oefende in haar snelheid en behendigheid, ze wilde graag in vorm blijven voor als er alsnog nieuwe wedstrijden gepland zouden worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hogwartsrpg.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Het Zwerkbalveld - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Zwerkbalveld   Het Zwerkbalveld - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het Zwerkbalveld
Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hogwarts :: Openbaar :: Buiten-
Ga naar: