| | De gangen van het kasteel | |
|
|
| Auteur | Bericht |
|---|
Catherine 1ste jaars

Aantal berichten: 35 Registratiedatum: 24-10-11
 | Onderwerp: Re: De gangen van het kasteel di okt 25, 2011 1:00 pm | |
| Catherine knikte. "Ja, gelukkig wel," zei ze en glimlachte. "Mijn naam is Catherine trouwens," voegde ze eraan toe en stak haar hand uit naar Darren. |
|
 | |
Darren 2e jaars

Aantal berichten: 112 Registratiedatum: 24-10-11
 | Onderwerp: Re: De gangen van het kasteel di okt 25, 2011 1:07 pm | |
| Darren pakte haar hand vast en schudde die. "Darren." noemde hij zijn naam en hij liet weer los en bekeek haar. "Welk jaar zit je? Het 6e schat ik?" vroeg hij. |
|
 | |
Catherine 1ste jaars

| Onderwerp: Re: De gangen van het kasteel di okt 25, 2011 1:18 pm | |
| "Ja, zesdejaars Huffelpuffer," zeu Catherine en glimlachte. Ze keek Darren onderzoekend aan. "Jij bent ook een zesdejaars gok ik?" |
|
 | |
Darren 2e jaars

| Onderwerp: Re: De gangen van het kasteel di okt 25, 2011 1:20 pm | |
| "Zie ik er zo jong uit?" vroeg Darren nep-beledigd. "Ik zit in het 7e jaar." zei hij lachend. Zo jong zag hij er toch ook weer niet uit? Maarja het maakte natuurlijk ook niet echt uit. |
|
 | |
Catherine 1ste jaars

| Onderwerp: Re: De gangen van het kasteel di okt 25, 2011 1:24 pm | |
| Catherine keek Darren verontschuldigend aan. "Sorry, ik ben een ramp met leeftijden," zei ze en lachte. "Ravenklauw?" voegde ze er gokkend aan toe. |
|
 | |
Darren 2e jaars

| Onderwerp: Re: De gangen van het kasteel di okt 25, 2011 1:27 pm | |
| "Maakt niet uit." glimlachte Darren vriendelijk. "En ja, ik zit in Ravenclauw. Dus daar scoor je dan wel weer punten mee." grijnsde hij. "Heb je ook vrij vandaag?" |
|
 | |
Catherine 1ste jaars

| Onderwerp: Re: De gangen van het kasteel di okt 25, 2011 1:46 pm | |
| Lachend keek Catherine Darren aan en knikte. "Ja, lekker he zo'n vrij dagje. Ik wou dat we dat vaker hadden," zei ze. |
|
 | |
Darren 2e jaars

| Onderwerp: Re: De gangen van het kasteel di okt 25, 2011 1:49 pm | |
| "Zeker." zei Darren grijnzend. "Maar bekijk het positief, die ene dag is extra fijn als het niet te vaak voorkomt." |
|
 | |
Catherine 1ste jaars

| Onderwerp: Re: De gangen van het kasteel di okt 25, 2011 1:52 pm | |
| Catherine knikte. "Dat is waar, dan waardeer je ook meer," zei ze instemmend. Ze stond op. "Zin om een stukje te lopen?" vroeg ze terwijl ze een lok haar uit haar gezicht veegde. |
|
 | |
Darren 2e jaars

| Onderwerp: Re: De gangen van het kasteel di okt 25, 2011 1:56 pm | |
| Darren knikte. "Ja, altijd" glimlachte hij en hij kwam overeind en stak zijn handen weer in zijn zakken, dat was een nonchalante tik van hem waar hij niet eens meer over nadacht. Hij wachtte tot Catherine ook stond en begon te lopen. |
|
 | |
Catherine 1ste jaars

| Onderwerp: Re: De gangen van het kasteel di okt 25, 2011 2:16 pm | |
| Catherine begon te lopen. "Dus je zit in je laatste jaar hmm? Weet je al wat je wilt gaan doen?" vroeg ze en keek hem geinteresseerd aan. |
|
 | |
Darren 2e jaars

| Onderwerp: Re: De gangen van het kasteel di okt 25, 2011 2:22 pm | |
| "Niet echt." gaf Darren toe. "Er zijn zoveel mogelijke beroepen in deze wereld, zoveel wat ik zou willen doen. en jij? heb jij al een idee?" |
|
 | |
Catherine 1ste jaars

| Onderwerp: Re: De gangen van het kasteel di okt 25, 2011 2:31 pm | |
| "Wat vind je leuk dan?" vroeg Catherine. Vervolgens schudde ze haar hoofd. "Ik heb ook nog geen flauw idee."" |
|
 | |
Darren 2e jaars

| Onderwerp: Re: De gangen van het kasteel di okt 25, 2011 2:35 pm | |
| "Oke, dan moet je niet gaan lachen hea. Maar mijn favoriete vak is de leer van de oude Runen. Misschien kan ik iets van vertaal werk gaan doen, of onderzoeken. Maar ik zou ook graag bij het ministerie willen werken." vertelde hij. |
|
 | |
Catherine 1ste jaars

| Onderwerp: Re: De gangen van het kasteel di okt 25, 2011 2:43 pm | |
| ""Dat klinkt saai," verzuchtte Catherine, waarna ze hem glimlachend aankeek. "Nee grapje, als dat is wat je leuk vind moet je er iets mee doen!" |
|
 | |
| | De gangen van het kasteel | |
|