Hogwarts
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Welkom bij Hogwarts. Hier maak je een personage en wordt je gesorteerd. Dan kan je beginnen met het grote RPG op Hogwarts waar alles met elkaar in verband staat.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 De gangen van het kasteel

Ga naar beneden 
+8
Silver
Jesse
Nathan
Arianna
Darren
Gaberial
Catherine
Winter
12 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12  Volgende
AuteurBericht
Denahi
2e jaars
2e jaars
Denahi


Aantal berichten : 170
Registratiedatum : 25-10-11

De gangen van het kasteel - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gangen van het kasteel   De gangen van het kasteel - Pagina 10 Emptywo nov 02, 2011 11:09 am

Jesse werdt onrustig en voelde ineens hoe hij werd vast gepakt en hij keek winter aan,en dan naar de professor maar al snel ging zijn blik naar denahii

denahi bleef bij silver staan die haar ondersteunde en hij keek enkel en alleen naar de proffesor ze waren er bij waarschijnlijk maar dat maakte hem niet echt iets uit, jesse zou het toch betaald krijgen
]
Terug naar boven Ga naar beneden
Arianna
3e jaars
3e jaars
Arianna


Aantal berichten : 571
Registratiedatum : 24-10-11

De gangen van het kasteel - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gangen van het kasteel   De gangen van het kasteel - Pagina 10 Emptywo nov 02, 2011 11:09 am

Arianna stopte de stok van Jesse en die van zichzelf in haar stap, maar ze hield die van zichzelf goed vast.
Terug naar boven Ga naar beneden
Winter
Admin
Winter


Aantal berichten : 818
Registratiedatum : 24-10-11

De gangen van het kasteel - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gangen van het kasteel   De gangen van het kasteel - Pagina 10 Emptywo nov 02, 2011 11:10 am

Winter zuchtte opgelucht toen ze de prof zag en ze ging naast Nathan staan. "Goed gedaan." zei ze zacht. Ze meende het, hij had waarschijnlijk een hoop ongelukken voorkomen door zijn handelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hogwartsrpg.actieforum.com
Silver
3e jaars
3e jaars
Silver


Aantal berichten : 349
Registratiedatum : 24-10-11
Woonplaats : Leerlingenkamer van Zwadderig

De gangen van het kasteel - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gangen van het kasteel   De gangen van het kasteel - Pagina 10 Emptywo nov 02, 2011 11:10 am

Silver keek naar Nathan. 'Misschien wel zo netjes de 2de staf aan zijn eigenaar terug te geven. Dacht je niet?' Ze keek hem doordringend aan en ondersteunde Denahi nog steeds.
Terug naar boven Ga naar beneden
Arianna
3e jaars
3e jaars
Arianna


Aantal berichten : 571
Registratiedatum : 24-10-11

De gangen van het kasteel - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gangen van het kasteel   De gangen van het kasteel - Pagina 10 Emptywo nov 02, 2011 11:10 am

Arianna keek kil naar Silver, rotkind. Ze ging ook maar bij Nathan enzo staan.
Terug naar boven Ga naar beneden
professor Longshire
1ste jaars
1ste jaars
professor Longshire


Aantal berichten : 27
Registratiedatum : 01-11-11
Leeftijd : 30

De gangen van het kasteel - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gangen van het kasteel   De gangen van het kasteel - Pagina 10 Emptywo nov 02, 2011 11:12 am

benjamin schudde zijn hoofd. "wie kan mij vertellen wat heir precies is gebeurd? en wat doen jullie overigens nog zo laat buiten de slaapzalen? er is een basilisk op vrije voeten..."
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathan
3e jaars
3e jaars
Nathan


Aantal berichten : 499
Registratiedatum : 24-10-11

De gangen van het kasteel - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gangen van het kasteel   De gangen van het kasteel - Pagina 10 Emptywo nov 02, 2011 11:12 am

Nathan keek Silver emotieloos aan. "Ik weet niet waar je het over hebt," zei hij met een beledigde toon
Terug naar boven Ga naar beneden
Arianna
3e jaars
3e jaars
Arianna


Aantal berichten : 571
Registratiedatum : 24-10-11

De gangen van het kasteel - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gangen van het kasteel   De gangen van het kasteel - Pagina 10 Emptywo nov 02, 2011 11:14 am

Arianna keek de docent aan. 'Sorry meneer, we hoorde wat rumoer maar alles is weer goed. ' zei ze. 'En u heeft gelijk, het is gevaarlijk dus mogen we naar onze leerlingenkamer?' die slang kon haar geen reet schelen, als ze versteend zou worden zou ze deze ellende niet meer meemaken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Denahi
2e jaars
2e jaars
Denahi


Aantal berichten : 170
Registratiedatum : 25-10-11

De gangen van het kasteel - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gangen van het kasteel   De gangen van het kasteel - Pagina 10 Emptywo nov 02, 2011 11:14 am

jesse stond naast winter, maar hij twijfelde nog altijd hij wist tot hij fout handelde zo, maar hij wilde er een eind aan deze ruzie maken.

denahi keek winter aan en glimlachte,'jah zonder toverstok kan ik niet meer zo veel hier op school doen.; zegt hij verwijtent en hij keek winter even aan. hij heeft mij stok proffesor, zegt hij dan en keek nathan dodelijk aan
Terug naar boven Ga naar beneden
Silver
3e jaars
3e jaars
Silver


Aantal berichten : 349
Registratiedatum : 24-10-11
Woonplaats : Leerlingenkamer van Zwadderig

De gangen van het kasteel - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gangen van het kasteel   De gangen van het kasteel - Pagina 10 Emptywo nov 02, 2011 11:15 am

'Ik bedoel dat je Denahi zijn staf nog hebt.' zei Silver rustig. Ze keek naar profesoor Longshire. 'Nou rustig aan het rondlopen tot er een gevecht ontstond.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Winter
Admin
Winter


Aantal berichten : 818
Registratiedatum : 24-10-11

De gangen van het kasteel - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gangen van het kasteel   De gangen van het kasteel - Pagina 10 Emptywo nov 02, 2011 11:16 am

"Het idee van jou zonder stok klinkt heerlijk." beet Winter Denahi toe. "Dan zou ik ook spontaan een stuk gezonder ziijn." zei ze doelend op haar verwondingen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hogwartsrpg.actieforum.com
professor Longshire
1ste jaars
1ste jaars
professor Longshire


Aantal berichten : 27
Registratiedatum : 01-11-11
Leeftijd : 30

De gangen van het kasteel - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gangen van het kasteel   De gangen van het kasteel - Pagina 10 Emptywo nov 02, 2011 11:20 am

benjamin keek boos. "geef elkaars stokken terug, en dan gouw naar jullie leerlingenkamers. 10 punten aftrek voor ieder van jullie." hij keek naar de wonden en het bloed. "ik weet niet wat hier is gebeurd...en waarschijnlijk verdienen jullie meer straf...maar aangezien niemand duidelijk wil zijn wil ik dat dit niet meer gebeurd." hij wees naar de rabb broertjes. "jullie twee met mij mee naar de ziekenboeg, nu!"
Terug naar boven Ga naar beneden
Arianna
3e jaars
3e jaars
Arianna


Aantal berichten : 571
Registratiedatum : 24-10-11

De gangen van het kasteel - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gangen van het kasteel   De gangen van het kasteel - Pagina 10 Emptywo nov 02, 2011 11:20 am

Arianna kreeg geschrokken, ze wou niet dat Jesse alleen met Denahi meeging, ze zuchtte en keek naar haar vrienden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Silver
3e jaars
3e jaars
Silver


Aantal berichten : 349
Registratiedatum : 24-10-11
Woonplaats : Leerlingenkamer van Zwadderig

De gangen van het kasteel - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gangen van het kasteel   De gangen van het kasteel - Pagina 10 Emptywo nov 02, 2011 11:21 am

Silver keek naar Denahi. 'Denk je dat je alleen kunt lopen?' vroeg ze zachtjes. Ze wilde hem niet alleen met Jesse en de professor laten. Het waren ten eerste niet de zaken van de professor en zodra hij de broers even alleen liet baste de hel weer los en waarschijnlijk won Jesse dat omdat Denahi zo gewond was.
Terug naar boven Ga naar beneden
David
2e jaars
2e jaars
David


Aantal berichten : 150
Registratiedatum : 31-10-11
Leeftijd : 30

De gangen van het kasteel - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gangen van het kasteel   De gangen van het kasteel - Pagina 10 Emptywo nov 02, 2011 11:23 am

david wist dat het fout zou gaan als die twee alleen gelaten zouden worden. "ik ga wel mee professor...u kunt ze niet allebij dragen" hij stond op en liep naar jesse toe om hem te helpen met lopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Denahi
2e jaars
2e jaars
Denahi


Aantal berichten : 170
Registratiedatum : 25-10-11

De gangen van het kasteel - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gangen van het kasteel   De gangen van het kasteel - Pagina 10 Emptywo nov 02, 2011 11:24 am

Jesse keek denahi nog altijd dodelijk aan.'sorry professor maar ik ga echt niet nu nog even dood leuk met hem in een kamer zitten.'zegt hij tegen de proffesor zo beleeft mogelijk maar je hoorde nog steeds de woeden er in.

het gaat denk ik, al is lope moeilijk.'zegt denahi tegen silver en keek van de proffesor naar jesse.'Ah is mijn baby broertje bang zonder zijn vriendjes die hem steunen om alleen met mij in de ziekenboeg te zijn'zegt hij met een kinderlijk stemmetje en het was duidelijk tot de 2 kwaad op een waren

jesse hoorde het en ging naar voren klaar om weer te beginnenn nu zonder stok


Laatst aangepast door Denahi op wo nov 02, 2011 11:26 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Arianna
3e jaars
3e jaars
Arianna


Aantal berichten : 571
Registratiedatum : 24-10-11

De gangen van het kasteel - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gangen van het kasteel   De gangen van het kasteel - Pagina 10 Emptywo nov 02, 2011 11:24 am

Arianna keek naar Jesse. 'Jesse.. hij doelt erop dat je hem aanvalt...' zei ze zacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
David
2e jaars
2e jaars
David


Aantal berichten : 150
Registratiedatum : 31-10-11
Leeftijd : 30

De gangen van het kasteel - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gangen van het kasteel   De gangen van het kasteel - Pagina 10 Emptywo nov 02, 2011 11:26 am

meteen greep david jesse vast. "ho niet nog es he. straks scheurt de wond en dan ben je verder van huis dan je broer."
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathan
3e jaars
3e jaars
Nathan


Aantal berichten : 499
Registratiedatum : 24-10-11

De gangen van het kasteel - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gangen van het kasteel   De gangen van het kasteel - Pagina 10 Emptywo nov 02, 2011 11:27 am

"Je krijgt je toverstok zo echt niet terug," beet Nathan Denahi toe. "eikel,"
Terug naar boven Ga naar beneden
Winter
Admin
Winter


Aantal berichten : 818
Registratiedatum : 24-10-11

De gangen van het kasteel - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gangen van het kasteel   De gangen van het kasteel - Pagina 10 Emptywo nov 02, 2011 11:27 am

Winter slikte en keek naar de twee. Ze voelde hoe de strijd heviger was dan ooit tevoren en ze vroeg zich af of er ooit een fatsoenlijke oplossing voor zou komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hogwartsrpg.actieforum.com
Arianna
3e jaars
3e jaars
Arianna


Aantal berichten : 571
Registratiedatum : 24-10-11

De gangen van het kasteel - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gangen van het kasteel   De gangen van het kasteel - Pagina 10 Emptywo nov 02, 2011 11:28 am

Arianna kon wel stampvoeten van onmacht, ze bleef stilstaan en wachten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Denahi
2e jaars
2e jaars
Denahi


Aantal berichten : 170
Registratiedatum : 25-10-11

De gangen van het kasteel - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gangen van het kasteel   De gangen van het kasteel - Pagina 10 Emptywo nov 02, 2011 11:30 am

@ david, jesse heeft veel wonden onder zijn kleren hij heeft thuis ook gevochten Razz

Denahi keek naar de proffesor. ziet u wel hij wilt me weer te lijf gaan zegt hij. schor. en hij voelde zich wat suffer door het bloed verlies.

jesse keek david aan. laat me los jochie sist hij maar hij wist tot die het toch niet ging doen
Terug naar boven Ga naar beneden
Silver
3e jaars
3e jaars
Silver


Aantal berichten : 349
Registratiedatum : 24-10-11
Woonplaats : Leerlingenkamer van Zwadderig

De gangen van het kasteel - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gangen van het kasteel   De gangen van het kasteel - Pagina 10 Emptywo nov 02, 2011 11:30 am

Silver kuchte. Ze keek naar Nathan en hielt haar hand op. 'Staf.' zei ze rustig. Ze hielt Denahi stevig vast zodat hij niet op Jesse af kon gaan al ging dat nu moeilijk. Ze keek naar de professor. 'Is het anders goed dat ik hem in de leerlingenkamer verzorg. Ik weet aardig wat van genezende spreuken.' Ze keek op zij. En hij is rustig bij mij dacht ze er nog achterna.
Terug naar boven Ga naar beneden
David
2e jaars
2e jaars
David


Aantal berichten : 150
Registratiedatum : 31-10-11
Leeftijd : 30

De gangen van het kasteel - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gangen van het kasteel   De gangen van het kasteel - Pagina 10 Emptywo nov 02, 2011 11:33 am

david keek naar de twee broers....dit ging niet stoppen...hij had geen keus. "sorry professor...iedereen.." met twee snell bewegingen mikte hij eerst een spreuk naar denahi en toen naar jesse. 'paralitis' zei hij met zijn gedachten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathan
3e jaars
3e jaars
Nathan


Aantal berichten : 499
Registratiedatum : 24-10-11

De gangen van het kasteel - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gangen van het kasteel   De gangen van het kasteel - Pagina 10 Emptywo nov 02, 2011 11:34 am

Nathan trok een wenkbrauw op."Denk je nou echt dat ik naar jou ga luisteren? Ik geef die staf niet terug al zou mijn leven ervan af hangen. Nu ik er over nadenk ha ik jouw leven ook niet moeten redden," zei hij koppig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De gangen van het kasteel - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gangen van het kasteel   De gangen van het kasteel - Pagina 10 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De gangen van het kasteel
Terug naar boven 
Pagina 10 van 12Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Wie meet mij in een van de gangen?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hogwarts :: Openbaar :: Binnen-
Ga naar: