|
|
| Auteur | Bericht |
|---|
Winter Admin

Aantal berichten: 818 Registratiedatum: 24-10-11
 | Onderwerp: Re: De Ziekenzaal wo nov 16, 2011 2:54 pm | |
| Winter keek hem aan en slikte. Zijn vader zal wel niet blij zijn aangezien Denahi niet meer zomaar overal kon komen zonder het gevaar te lopen in Azkaban te komen. "Zal ik meegaan?" vroeg ze zacht. _________________ Dare you to move and make the difference. Save a life.
|
|
 | |
Jesse 3e jaars

Aantal berichten: 398 Registratiedatum: 25-10-11
 | Onderwerp: Re: De Ziekenzaal wo nov 16, 2011 3:04 pm | |
| jesse keek met een ruk winter aan. nee absoluit niet, als een van jullie er is dan krijgt hij alles voor elkaar wat hij van me wilt, en daarbij het is maar een vakantie nog en dan ben ik voor goed van hem af. glimlacht hij waterig en hij gaf winter een vluchtige knuffel |
|
 | |
Nathan 3e jaars

Aantal berichten: 499 Registratiedatum: 24-10-11
 | Onderwerp: Re: De Ziekenzaal wo nov 16, 2011 3:32 pm | |
| Nathan keek Jesse bezorgd aan. "Weet je zeker dat je het gaat redden in je eentje?" vroeg hij. |
|
 | |
Winter Admin

| Onderwerp: Re: De Ziekenzaal wo nov 16, 2011 3:35 pm | |
| Winter keek Jesse aan en toen naar Nathan. Ze was behoorlijk bezorgd over het idee dat het de laatste vakantie zou zijn daar. Wie wist wat die vader wel niet allemaal zou uitvreten. _________________ Dare you to move and make the difference. Save a life.
|
|
 | |
Jesse 3e jaars

| Onderwerp: Re: De Ziekenzaal wo nov 16, 2011 5:00 pm | |
| jesse keek nathan aan en knikte, dat is het beste jah. hij weet tot ik mijn vrienden wil beschermen dus is het het beste als jullie er niet bij zijn. zegt hij maar zijn ogen stonden wel bezorgt hij wist niet hoe kwaad zijn vader ging zijn laat staan denahi maar die durfde toch niks tegen hem te doen nu. en ik red het wel, onkruid vergaat niet zegt hij en hij probeerde ze gerust te stellen en ook zich zelf wel een beetje. en het is geen grote vakantie het is maar 2 weekjes, zegt hij dan |
|
 | |
Arianna 3e jaars

Aantal berichten: 571 Registratiedatum: 24-10-11
 | Onderwerp: Re: De Ziekenzaal wo nov 16, 2011 5:13 pm | |
| Arianna keek bezorgd naar Jesse. 'Ja maar na wat er allemaal vorige keer is gebeurd denk ik niet dat jij je hartelijk thuis zal verwelkomen.' |
|
 | |
Jesse 3e jaars

| Onderwerp: Re: De Ziekenzaal wo nov 16, 2011 5:22 pm | |
| dat weet ik ook arianna maar als ik niet ga ga ik sowizo dood, ik heb een eed gelecht jaren en jaren terug weet je nog, zegt hij en hij liep naar haar toe, ik kom terug echt, belooft hij haar en dan loopt jhij de ziekenzaal uit. |
|
 | |
Arianna 3e jaars

| Onderwerp: Re: De Ziekenzaal wo nov 16, 2011 5:24 pm | |
| Arianna wou hem nog veel zeggen maar hij was al weg, ze slikte, hopelijk kwam het echt goed. |
|
 | |
Winter Admin

| Onderwerp: Re: De Ziekenzaal wo nov 16, 2011 7:12 pm | |
| Winter keek hem zwijgend na en zuchtte. "Ik haat het om hem elke keer weer te moeten laten gaan terwijl ik weet dat hij een rotvakantie vol ellende krijgt.." zei ze en ze keek naar de andere. "Ik wil er iets tegen doen.." _________________ Dare you to move and make the difference. Save a life.
|
|
 | |
Nathan 3e jaars

Aantal berichten: 499 Registratiedatum: 24-10-11
 | Onderwerp: Re: De Ziekenzaal wo nov 16, 2011 7:12 pm | |
| Nathan keek Jesse na. "Je kunt er niks aan doen," zei hij tegen Winter. |
|
 | |
Arianna 3e jaars

| Onderwerp: Re: De Ziekenzaal wo nov 16, 2011 9:36 pm | |
| Arianna keek naar Nathan en Winter. "maar wat nou als hij hem vermoord ofzo!?' riep ze uit. |
|
 | |
Winter Admin

| Onderwerp: Re: De Ziekenzaal wo nov 16, 2011 11:12 pm | |
| Winter legde haar hoofd tegen de schouder van Nathan en zuchtte. "Ik denk niet dat hij vermoord zal worden.." zei ze zacht. _________________ Dare you to move and make the difference. Save a life.
|
|
 | |
|