Hogwarts
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Welkom bij Hogwarts. Hier maak je een personage en wordt je gesorteerd. Dan kan je beginnen met het grote RPG op Hogwarts waar alles met elkaar in verband staat.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Wil iemand mij een "rondleiding" geven op hogwarts

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Camilla
1ste jaars
1ste jaars
Camilla


Aantal berichten : 10
Registratiedatum : 28-10-11

Wil iemand mij een "rondleiding" geven op hogwarts Empty
BerichtOnderwerp: Wil iemand mij een "rondleiding" geven op hogwarts   Wil iemand mij een "rondleiding" geven op hogwarts Emptyvr okt 28, 2011 7:05 am

Inderdaad! Ik doe dat Camilla (mijn pergonage) later in het jaar op hogwarts komt, ze is op reis geweest met haar ouders. Vandaar ;-)
Maaaaar, misschien is er wel iemand zo aardig om mijn personage een rondleiding te geven Smile

Terug naar boven Ga naar beneden
Arianna
3e jaars
3e jaars
Arianna


Aantal berichten : 571
Registratiedatum : 24-10-11

Wil iemand mij een "rondleiding" geven op hogwarts Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wil iemand mij een "rondleiding" geven op hogwarts   Wil iemand mij een "rondleiding" geven op hogwarts Emptyvr okt 28, 2011 8:08 am

Arianna kan het doen, maar je kan ook met Gabe meeten, die zit in huffelpuf dus dan moet je even op de gangen gaan lopen dan komt hij je wel tegen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Camilla
1ste jaars
1ste jaars
Camilla


Aantal berichten : 10
Registratiedatum : 28-10-11

Wil iemand mij een "rondleiding" geven op hogwarts Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wil iemand mij een "rondleiding" geven op hogwarts   Wil iemand mij een "rondleiding" geven op hogwarts Emptyvr okt 28, 2011 8:12 am

Hihi oké! Ze is nu Arianne tegengekomen in de llk van griffoendor Smile
We zullen wel zien hoe dat loopt ;-)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Wil iemand mij een "rondleiding" geven op hogwarts Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wil iemand mij een "rondleiding" geven op hogwarts   Wil iemand mij een "rondleiding" geven op hogwarts Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Wil iemand mij een "rondleiding" geven op hogwarts
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» iemand ...........

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hogwarts :: Algemeen meeten-
Ga naar: