Hogwarts
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Welkom bij Hogwarts. Hier maak je een personage en wordt je gesorteerd. Dan kan je beginnen met het grote RPG op Hogwarts waar alles met elkaar in verband staat.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 zweinstein sluiten

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Camiel
2e jaars
2e jaars
Camiel


Aantal berichten : 157
Registratiedatum : 25-10-11

zweinstein sluiten Empty
BerichtOnderwerp: zweinstein sluiten   zweinstein sluiten Emptyma nov 07, 2011 7:31 am

Beste leerlingen,

We weten het niet meer. Door de vele brieven van ouders die de school onveilig vinden en de ouders die hun kinderen van de school afhalen omdat ze bang zijn dat hun kind iets overkomt zijn we genoodzaakt de school te sluiten. Is de situatie binnen 2 weken verbeterd dan kunnen jullie je spullen pakken en sluit de school. De ouders hebben gelijk. We hebben geen mogelijkheid om de basilisk die door de school zwerft te vinden en te doden. Al vonden we hem weten we niet hoe we het dier moeten vernietigen, ook mede omdat we het dier niet aan willen kijken en zelf sterven.
We blijven bij ons besluit. Hier is verder niets tegen te doen. Ons punt staat vast.


Met vriendelijke groet,

Het schoolbestuur.
Terug naar boven Ga naar beneden
hermelien
1ste jaars
1ste jaars
hermelien


Aantal berichten : 4
Registratiedatum : 26-01-12
Leeftijd : 32
Woonplaats : zweinstein

zweinstein sluiten Empty
BerichtOnderwerp: Re: zweinstein sluiten   zweinstein sluiten Emptyvr jan 27, 2012 7:13 am

hallo schoolbestuur.
ik blijf hier op zweinstein en ik vecht tegen de dood
mijn besluit staat hierbij vast

groeten
hermelien griffel dochter van 2 dreuzels en houd van leren
Terug naar boven Ga naar beneden
 
zweinstein sluiten
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hogwarts :: Afspreken :: Mededelingen-
Ga naar: