Hogwarts
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Welkom bij Hogwarts. Hier maak je een personage en wordt je gesorteerd. Dan kan je beginnen met het grote RPG op Hogwarts waar alles met elkaar in verband staat.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Het Trappenhuis

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Silver
3e jaars
3e jaars
Silver


Aantal berichten : 349
Registratiedatum : 24-10-11
Woonplaats : Leerlingenkamer van Zwadderig

Het Trappenhuis Empty
BerichtOnderwerp: Het Trappenhuis   Het Trappenhuis Emptyma okt 24, 2011 9:28 am

Het Trappenhuis Stairs
Terug naar boven Ga naar beneden
Catherine
1ste jaars
1ste jaars
Catherine


Aantal berichten : 35
Registratiedatum : 24-10-11

Het Trappenhuis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Trappenhuis   Het Trappenhuis Emptyza okt 29, 2011 12:45 am

Catherine was op weg naar de leerlingenkamer van hufflepuf. stapte op een van de bewegende trappen en wachtte geduldig af tot deze weer tot stilstand kwam. In gedachten verzonken keek ze naar beneden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Winter
Admin
Winter


Aantal berichten : 818
Registratiedatum : 24-10-11

Het Trappenhuis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Trappenhuis   Het Trappenhuis Emptyza okt 29, 2011 1:00 am

Winter stond op de trap die zojuist was gaan draaien. Soms had ze echt een hekel aan die trappen. Ze hield de reling stevig vast terwijl ze wachtte tot de trap weer tot stilstand kwam.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hogwartsrpg.actieforum.com
Catherine
1ste jaars
1ste jaars
Catherine


Aantal berichten : 35
Registratiedatum : 24-10-11

Het Trappenhuis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Trappenhuis   Het Trappenhuis Emptyza okt 29, 2011 1:04 am

Catherine zag nog iemand op de trap staan waarvan ze dacht dat ze een Griffoendor zat. 'He, jij bent Winter toch?" vroeg ze glimlachend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Winter
Admin
Winter


Aantal berichten : 818
Registratiedatum : 24-10-11

Het Trappenhuis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Trappenhuis   Het Trappenhuis Emptyza okt 29, 2011 1:12 am

Winter keek naar Catherine en knikte. "Ja, en jij heet Catherine geloof ik?" vroeg ze glimlachend.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hogwartsrpg.actieforum.com
Catherine
1ste jaars
1ste jaars
Catherine


Aantal berichten : 35
Registratiedatum : 24-10-11

Het Trappenhuis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Trappenhuis   Het Trappenhuis Emptyza okt 29, 2011 1:13 am

Catherine knikte. "Inderdaad. aangenaam kennis te maken," zei ze. "Ik heb eerlijk gezegd al heel wat over je gehoord."
Terug naar boven Ga naar beneden
Winter
Admin
Winter


Aantal berichten : 818
Registratiedatum : 24-10-11

Het Trappenhuis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Trappenhuis   Het Trappenhuis Emptyza okt 29, 2011 1:24 am

Winter keek haar verbaast aan. "Oja? Wat heb je gehoord dan?" vroeg ze nieuwsgierig, hopend dat het niet over dat gevecht ging.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hogwartsrpg.actieforum.com
Catherine
1ste jaars
1ste jaars
Catherine


Aantal berichten : 35
Registratiedatum : 24-10-11

Het Trappenhuis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Trappenhuis   Het Trappenhuis Emptyza okt 29, 2011 1:29 am

"Niks verkeerds hoor," zei Catherine snel. "Maar er wordt nogal over jullie geroddeld. Meisjes proberen erachter te komen wei van jullie nou met welke van die 2 jongens gaat. Hoe heten ze.." zei ze bedachtzaam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Winter
Admin
Winter


Aantal berichten : 818
Registratiedatum : 24-10-11

Het Trappenhuis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Trappenhuis   Het Trappenhuis Emptyza okt 29, 2011 1:32 am

Winter keek haar verbaast aan. "Bedoel je Nathan en Jesse?" vroeg ze geamuseerd. "En wat dachten jullie daarover?"
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hogwartsrpg.actieforum.com
Catherine
1ste jaars
1ste jaars
Catherine


Aantal berichten : 35
Registratiedatum : 24-10-11

Het Trappenhuis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Trappenhuis   Het Trappenhuis Emptyza okt 29, 2011 1:36 am

"Ja ik denk dat dat ze waren," zei Catherine lachend. "Ik denk er niks over, aangezien ik jullie niet ken, maar andere meisjes hebben het over verschillende varianten. Sommigen denken zelfs dat jullie van partners omwisselen als je er zin in hebt," zei ze lachend. "Ze zijn waarschijnlijk gewoon jaloers," voegde ze er schouderophalend aan toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Winter
Admin
Winter


Aantal berichten : 818
Registratiedatum : 24-10-11

Het Trappenhuis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Trappenhuis   Het Trappenhuis Emptyza okt 29, 2011 1:38 am

Winter glimlachte naar haar. "Niemand heeft iets met iemand, we zijn gewoon hele goede vrienden van elkaar." verzekerde ze haar. "Ik vind het wel een grappige theorie maar ik kan je verzekeren dat die niet klopt"
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hogwartsrpg.actieforum.com
Catherine
1ste jaars
1ste jaars
Catherine


Aantal berichten : 35
Registratiedatum : 24-10-11

Het Trappenhuis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Trappenhuis   Het Trappenhuis Emptyza okt 29, 2011 1:40 am

"Ja dat dacht ik al," zei Catherine glimlachend. "Het komt vast raar over, maar ik denk dat die meisjes een beetje geobsedeerd zijn en dus worden jullie automatisch ook het slachtoffer van die roddels," zei ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Winter
Admin
Winter


Aantal berichten : 818
Registratiedatum : 24-10-11

Het Trappenhuis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Trappenhuis   Het Trappenhuis Emptyza okt 29, 2011 1:43 am

Winter moest lachenen. "Waardoor zijn ze geobsedeerd? Door het mannelijke schoon van griffoendor? Het leuke is dat wij helemaal niet roddelen over mensen van andere afdelingen. Misschien omdat er jongens in de groep zitten, ik weet niet."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hogwartsrpg.actieforum.com
Catherine
1ste jaars
1ste jaars
Catherine


Aantal berichten : 35
Registratiedatum : 24-10-11

Het Trappenhuis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Trappenhuis   Het Trappenhuis Emptyza okt 29, 2011 1:48 am

Catherine lachtte. "Of miscshien omdat jullie alles wat je nodig hebt in je eigen afdeling hebt zitten," zei ze op een plagende toon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Winter
Admin
Winter


Aantal berichten : 818
Registratiedatum : 24-10-11

Het Trappenhuis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Trappenhuis   Het Trappenhuis Emptyza okt 29, 2011 1:49 am

Winter rolde met haar ogen. "Alsof er geen leuke jongens in jullie afdeling zitten." zei ze grijnzend.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hogwartsrpg.actieforum.com
Catherine
1ste jaars
1ste jaars
Catherine


Aantal berichten : 35
Registratiedatum : 24-10-11

Het Trappenhuis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Trappenhuis   Het Trappenhuis Emptyza okt 29, 2011 1:53 am

"Ja dat is waar," zei Catherine glimlachend. "Maar, ik moet echt terug naar de leerlingenkamer, ik heb nog een ton huiswerk te doen. Je bent grappig, hopelijk zien we elkaar weer," zei ze en liep de trap af richting de leerlingenkamer van Huffelpuf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gaberial
1ste jaars
1ste jaars
Gaberial


Aantal berichten : 85
Registratiedatum : 24-10-11

Het Trappenhuis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Trappenhuis   Het Trappenhuis Emptyza okt 29, 2011 1:54 am

Gabe stond bovenaan de trap te wachten tot die tot stilstand zou komen, hij was opweg naar beneden. 'Welke afdeling?' vroeg hij grijnzend, hij had Winter natuurlijk al ontmoet, en Catherine kende hij ook. Hij liep langs haar aangezien hij net van de leerlingenkamer vandaan kwam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Winter
Admin
Winter


Aantal berichten : 818
Registratiedatum : 24-10-11

Het Trappenhuis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Trappenhuis   Het Trappenhuis Emptyza okt 29, 2011 1:59 am

Winter moest lachen. "Dag Catherine" zei ze glimlachend en ze keek toen naar Gabe. "Jullie afdeling, mijn afdeling, andere afdelingen." zei ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hogwartsrpg.actieforum.com
Gaberial
1ste jaars
1ste jaars
Gaberial


Aantal berichten : 85
Registratiedatum : 24-10-11

Het Trappenhuis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Trappenhuis   Het Trappenhuis Emptyza okt 29, 2011 2:00 am

Gabe haalde zijn schouders op. 'Ik zou het niet weten.' zei hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Catherine
1ste jaars
1ste jaars
Catherine


Aantal berichten : 35
Registratiedatum : 24-10-11

Het Trappenhuis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Trappenhuis   Het Trappenhuis Emptyza okt 29, 2011 2:00 am

Catherine stak haar hand op naar Gabe en liep verder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Winter
Admin
Winter


Aantal berichten : 818
Registratiedatum : 24-10-11

Het Trappenhuis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Trappenhuis   Het Trappenhuis Emptyza okt 29, 2011 2:03 am

Winter moest lachen. "Laat maar" zei ze geamuseerd.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hogwartsrpg.actieforum.com
Gaberial
1ste jaars
1ste jaars
Gaberial


Aantal berichten : 85
Registratiedatum : 24-10-11

Het Trappenhuis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Trappenhuis   Het Trappenhuis Emptyza okt 29, 2011 2:04 am

Gabe grinnikte. 'Nou hopen dat de trappen een beetje normaal blijven.' zei hij glimlachend en hij liep verder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Winter
Admin
Winter


Aantal berichten : 818
Registratiedatum : 24-10-11

Het Trappenhuis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Trappenhuis   Het Trappenhuis Emptyza okt 29, 2011 2:06 am

Winter knikte en ze stond op en liep de andere kant op. Ze was ook onderweg naar de leerlingenkamer.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hogwartsrpg.actieforum.com
Gaberial
1ste jaars
1ste jaars
Gaberial


Aantal berichten : 85
Registratiedatum : 24-10-11

Het Trappenhuis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Trappenhuis   Het Trappenhuis Emptyza okt 29, 2011 2:06 am

Gabe liep naar beneden, no idea welke kant op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het Trappenhuis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Trappenhuis   Het Trappenhuis Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het Trappenhuis
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hogwarts :: Openbaar :: Binnen-
Ga naar: