Hogwarts
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Welkom bij Hogwarts. Hier maak je een personage en wordt je gesorteerd. Dan kan je beginnen met het grote RPG op Hogwarts waar alles met elkaar in verband staat.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Lounge room

Ga naar beneden 
+2
Nathan
Winter
6 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13, 14  Volgende
AuteurBericht
Winter
Admin
Winter


Aantal berichten : 818
Registratiedatum : 24-10-11

Lounge room - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lounge room   Lounge room - Pagina 12 Emptyzo nov 06, 2011 10:01 am

Winter keek hem even sprakeloos af maar stormde toen op Jesse af en gaf hem een knuffel. "Maar hoe? Wat?" stamelde ze toen ze he weer los liet en hem aankeek.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hogwartsrpg.actieforum.com
Nathan
3e jaars
3e jaars
Nathan


Aantal berichten : 499
Registratiedatum : 24-10-11

Lounge room - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lounge room   Lounge room - Pagina 12 Emptyzo nov 06, 2011 10:02 am

Nathan liep verbijsterd op Jesse af en omhelsde hem. "Hoe ben je in godsnaam ontsnapt?" zei hij met stomheid geslagen. Hij viste Jesse's toverstok uit zijn broekzak en gaf hem aan hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jesse
3e jaars
3e jaars
Jesse


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 25-10-11

Lounge room - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lounge room   Lounge room - Pagina 12 Emptyzo nov 06, 2011 10:09 am

jesse zijn gezicht vertrpk toen ze hem knuffelde en hij glimlachte.ik heb een nacht in azkaban gezeten en daarna moest ik met een demonter bij me mee voor verhoor, en bij het wachten wist ik weg te komen, omdat ik netjes meeging en zo, dus ze waren niet goed op aant letten. zegt hij en hij nam zijn stok aan en hij ging op de dichtsbijzijnde stoel zitten
Terug naar boven Ga naar beneden
Winter
Admin
Winter


Aantal berichten : 818
Registratiedatum : 24-10-11

Lounge room - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lounge room   Lounge room - Pagina 12 Emptyzo nov 06, 2011 10:13 am

Winter keek naar hem en ging snel tegenover hem zitten. "Je bent ontsnapt. Dus je bent nu voortvluchtig?" vroeg ze met een bezorgde stem. Dat was ook niet goed..
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hogwartsrpg.actieforum.com
Jesse
3e jaars
3e jaars
Jesse


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 25-10-11

Lounge room - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lounge room   Lounge room - Pagina 12 Emptyzo nov 06, 2011 10:17 am

jesse keek winter pijnlijk aan, ik..ik kon daar niet blijven....die dementor. zegt hij en hij keek weg en hij kreeg een naar gevoel als hij er aan terug dacht
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathan
3e jaars
3e jaars
Nathan


Aantal berichten : 499
Registratiedatum : 24-10-11

Lounge room - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lounge room   Lounge room - Pagina 12 Emptyzo nov 06, 2011 10:18 am

Nathan keek Jesse onderzoekend aan. "Gaat het wel met je?" vroeg hij bezorgd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Winter
Admin
Winter


Aantal berichten : 818
Registratiedatum : 24-10-11

Lounge room - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lounge room   Lounge room - Pagina 12 Emptyzo nov 06, 2011 10:20 am

Winter keek zwijgend naar Jesse. Ze snapte dat hij het niet kon uithouden daar.. Misschien konden ze een manier vinden om zijn naam te zuiveren, tot die tijd moesten ze zorgen dat niemand wist dat hij hier was.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hogwartsrpg.actieforum.com
Jesse
3e jaars
3e jaars
Jesse


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 25-10-11

Lounge room - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lounge room   Lounge room - Pagina 12 Emptyzo nov 06, 2011 10:28 am

Jesse keek nathan aan en wist tot hij niet kon liegen tegen hem en ook niet tegen winter. kom op je weet tot ik altijd wel wat op loop die schouwer liet me niet zomaar gaan, bekent hij en hij deed de mantel op zei en je zag zijn schirt aan de linkerkant rood wa
Terug naar boven Ga naar beneden
Winter
Admin
Winter


Aantal berichten : 818
Registratiedatum : 24-10-11

Lounge room - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lounge room   Lounge room - Pagina 12 Emptyzo nov 06, 2011 10:32 am

"Laat mij maar." zei Winter die de wond bekeek en ze pakte haar toverstok en deed zijn shirt wat omhoog zodat ze beter kon zien wat te deed. "Balsemio" zei ze zacht terwijl ze met haar stok op de wond richtte.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hogwartsrpg.actieforum.com
Jesse
3e jaars
3e jaars
Jesse


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 25-10-11

Lounge room - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lounge room   Lounge room - Pagina 12 Emptyzo nov 06, 2011 10:34 am

jesse´s gezicht vertrok even pijnlijk maar daarna niet meer. dankje en sorry voor de last. zegt hij dan
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathan
3e jaars
3e jaars
Nathan


Aantal berichten : 499
Registratiedatum : 24-10-11

Lounge room - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lounge room   Lounge room - Pagina 12 Emptyzo nov 06, 2011 10:37 am

Nathan was in gedachten verzonken. "Dus wat nu?" vroeg hij uiteindelijk. "Hoe ga je je verbergen?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Winter
Admin
Winter


Aantal berichten : 818
Registratiedatum : 24-10-11

Lounge room - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lounge room   Lounge room - Pagina 12 Emptyzo nov 06, 2011 10:38 am

"Je bent niet tot last.. Maar inderdaad, wat nu?" zei Winter zacht en ze borg haar stok weer op en ging recht zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hogwartsrpg.actieforum.com
Jesse
3e jaars
3e jaars
Jesse


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 25-10-11

Lounge room - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lounge room   Lounge room - Pagina 12 Emptyzo nov 06, 2011 10:48 am

jesse knikte en dacht na. misschien in zweinsveld of zo...eehm de kamer van hogenood. zegt hij na denkent, maar het denken ging moeizaam hij was dood op
Terug naar boven Ga naar beneden
Winter
Admin
Winter


Aantal berichten : 818
Registratiedatum : 24-10-11

Lounge room - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lounge room   Lounge room - Pagina 12 Emptyzo nov 06, 2011 10:52 am

"De kamer van hoge nood is niet meer zo privé, meerder mensen weten van de kamer tegenwoordig." zei Winter langzaam. "Maar misschien als je er heel goed over nadenkt dat ze je niet kunnen vinden..."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hogwartsrpg.actieforum.com
Jesse
3e jaars
3e jaars
Jesse


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 25-10-11

Lounge room - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lounge room   Lounge room - Pagina 12 Emptyzo nov 06, 2011 10:55 am

jesse dacht na
-----

ik ga zo slapen ben dood op van camp
Terug naar boven Ga naar beneden
Winter
Admin
Winter


Aantal berichten : 818
Registratiedatum : 24-10-11

Lounge room - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lounge room   Lounge room - Pagina 12 Emptyzo nov 06, 2011 11:03 am

"Misschien moeten we dan toch maar de kamer van hoge nood proberen." zei Winter uiteindelijk. "Als we die goed vergrendelen moet je wel veilig zijn voorlopig."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hogwartsrpg.actieforum.com
Jesse
3e jaars
3e jaars
Jesse


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 25-10-11

Lounge room - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lounge room   Lounge room - Pagina 12 Emptyma nov 07, 2011 6:13 am

het moet lukken, en ik kan aan iets denken dat ik wil verstopppen dus niemand zal me volgen. zegt hij met een lichte glimlach
Terug naar boven Ga naar beneden
Winter
Admin
Winter


Aantal berichten : 818
Registratiedatum : 24-10-11

Lounge room - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lounge room   Lounge room - Pagina 12 Emptyma nov 07, 2011 6:34 am

Winter glimlachte en knikte. "Oke, dat moet goed gaan denk ik." zei ze tevreden.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hogwartsrpg.actieforum.com
Jesse
3e jaars
3e jaars
Jesse


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 25-10-11

Lounge room - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lounge room   Lounge room - Pagina 12 Emptyma nov 07, 2011 6:39 am

jesse keek naar de haart, nou is hier ook nog wat gebeurt, vraagt hij aan haar met een schijn hoofd
Terug naar boven Ga naar beneden
Winter
Admin
Winter


Aantal berichten : 818
Registratiedatum : 24-10-11

Lounge room - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lounge room   Lounge room - Pagina 12 Emptyma nov 07, 2011 6:47 am

Winter keek Jesse aan. Ze wilde wel over haar en Nathan vertellen, maar het was nog zo onwennig, ze kon het nog steeds niet helemaal geloven. Bovendien wist ze niet zo goed hoe ze het moest brengen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hogwartsrpg.actieforum.com
Jesse
3e jaars
3e jaars
Jesse


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 25-10-11

Lounge room - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lounge room   Lounge room - Pagina 12 Emptyma nov 07, 2011 7:25 am

jesse keek winter aan en hij wist tot er iets was. maar hij wilde het haar niet op dwingen iets tegen hem te zeggen ze zei het wel wanneer ze er klaar voor was. zullen we naar de kamer gaan. vraagt hij
Terug naar boven Ga naar beneden
Winter
Admin
Winter


Aantal berichten : 818
Registratiedatum : 24-10-11

Lounge room - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lounge room   Lounge room - Pagina 12 Emptyma nov 07, 2011 7:27 am

Winter glimlachte en knikte. "We praten daar wel verder." zei ze en ze kwam overeind. "Nu moet ik zeker elke dag eten naar je toe gaan brengen." vervolgde ze geamuseerd.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hogwartsrpg.actieforum.com
Jesse
3e jaars
3e jaars
Jesse


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 25-10-11

Lounge room - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lounge room   Lounge room - Pagina 12 Emptyma nov 07, 2011 7:31 am

goed zegt jesse en hij stond op en keek weer even pijnlijk maar het ging nu beterder, als je dat wilt en anders ga ik na de keuken. zegt hij
Terug naar boven Ga naar beneden
Winter
Admin
Winter


Aantal berichten : 818
Registratiedatum : 24-10-11

Lounge room - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lounge room   Lounge room - Pagina 12 Emptyma nov 07, 2011 7:35 am

"Ik doe het met plezier." zei Winter en ze keek bezorgt naar hem. Ze zag dat het nog niet ging. "Laten we maar meteen gaan" zei ze en ze liep door het portredgat

(verder in kamer van hoge nood)
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hogwartsrpg.actieforum.com
Jesse
3e jaars
3e jaars
Jesse


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 25-10-11

Lounge room - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lounge room   Lounge room - Pagina 12 Emptyma nov 07, 2011 7:53 am

jesse volgde winter
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Lounge room - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lounge room   Lounge room - Pagina 12 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Lounge room
Terug naar boven 
Pagina 12 van 14Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13, 14  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Lounge room
» Lounge room
» Lounge room

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hogwarts :: Griffoendor-
Ga naar: