Hogwarts
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Welkom bij Hogwarts. Hier maak je een personage en wordt je gesorteerd. Dan kan je beginnen met het grote RPG op Hogwarts waar alles met elkaar in verband staat.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 De gangen van het kasteel

Ga naar beneden 
+8
Silver
Jesse
Nathan
Arianna
Darren
Gaberial
Catherine
Winter
12 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 10, 11, 12  Volgende
AuteurBericht
Arianna
3e jaars
3e jaars
Arianna


Aantal berichten : 571
Registratiedatum : 24-10-11

De gangen van het kasteel - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gangen van het kasteel   De gangen van het kasteel - Pagina 7 Emptyza okt 29, 2011 9:31 am

Arianna schudde haar hoofd en keek naar Nate. 'Gaat het? En eerlijk antwoord geven.' zei ze. Ze dacht na, ze was modderbloedje, moest ez bang zijnv oor de slang?
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathan
3e jaars
3e jaars
Nathan


Aantal berichten : 499
Registratiedatum : 24-10-11

De gangen van het kasteel - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gangen van het kasteel   De gangen van het kasteel - Pagina 7 Emptyza okt 29, 2011 9:35 am

Nathan glimlachte moeizaam. "Bedankt Jesse," zei hij en knikte vervolgens naar Arianna. "Ik geloof het wel."

verder in leerlingenkamer?
Terug naar boven Ga naar beneden
Stella
2e jaars
2e jaars
Stella


Aantal berichten : 152
Registratiedatum : 24-10-11

De gangen van het kasteel - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gangen van het kasteel   De gangen van het kasteel - Pagina 7 Emptyma okt 31, 2011 10:08 am

Stella liep rond in de gangen ook al mocht dat niet vanwege de Basilisk. Er was iets aan de hand, dat kon ze niet ontkennen, maar eigenlijk vreesde ze niet echt voor haar leven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Winter
Admin
Winter


Aantal berichten : 818
Registratiedatum : 24-10-11

De gangen van het kasteel - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gangen van het kasteel   De gangen van het kasteel - Pagina 7 Emptyma okt 31, 2011 10:17 am

Winter liep gestrest door de gangen. Ze werd helemaal knettergek van wat er allemaal gaande was. Wat kon ze in godsnaam doen om dingen weer goed te maken? Ze wist het niet, maar het was moeilijk en ze wist niet hoe ze dat moest aanpakken.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hogwartsrpg.actieforum.com
Stella
2e jaars
2e jaars
Stella


Aantal berichten : 152
Registratiedatum : 24-10-11

De gangen van het kasteel - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gangen van het kasteel   De gangen van het kasteel - Pagina 7 Emptyma okt 31, 2011 10:22 am

Stella was al bezig geweest met verschillende zwadderaars, maar tot nu toe zaten er niet echt verdachten tussen. Natuurlijk was het een zwadderaar, zo slim was ze nou ook weer wel. Maar alsnog zou het iedereen kunnen zijn. Ze zag Winter lopen maar betsad er nig niet echt veel aandacht aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Winter
Admin
Winter


Aantal berichten : 818
Registratiedatum : 24-10-11

De gangen van het kasteel - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gangen van het kasteel   De gangen van het kasteel - Pagina 7 Emptyma okt 31, 2011 10:25 am

Winter was superallert, ze wist donders goed dat ze niet veilig was in deze gangen. Ze stond waarschijnlijk ergens boven aan de lijst van de mensen die moesten sterven. Ze zag Stella lopen en knikte kort naar haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hogwartsrpg.actieforum.com
Stella
2e jaars
2e jaars
Stella


Aantal berichten : 152
Registratiedatum : 24-10-11

De gangen van het kasteel - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gangen van het kasteel   De gangen van het kasteel - Pagina 7 Emptyma okt 31, 2011 10:32 am

Niet dat Stella niets wist maar ze vond Winter eigenlijk wel zo iemand die meer onderzocht had en meer zag in dat opzicht. Ze wist het nooit maar vragen kon niet kwaad. Ze liep naar Winter toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Winter
Admin
Winter


Aantal berichten : 818
Registratiedatum : 24-10-11

De gangen van het kasteel - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gangen van het kasteel   De gangen van het kasteel - Pagina 7 Emptyma okt 31, 2011 10:37 am

Winter stond stil toen ze merkte dat Stella op haar af kwam lopen. "Is er iets?" vroeg ze zo kalm mogelijk terwijl ze haar aankeek.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hogwartsrpg.actieforum.com
Stella
2e jaars
2e jaars
Stella


Aantal berichten : 152
Registratiedatum : 24-10-11

De gangen van het kasteel - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gangen van het kasteel   De gangen van het kasteel - Pagina 7 Emptyma okt 31, 2011 10:43 am

Stella was inmiddels bij Winterben keek haar ook even kort aan. "Ik dacht, met die basilisk, misschien weet jij meer?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Winter
Admin
Winter


Aantal berichten : 818
Registratiedatum : 24-10-11

De gangen van het kasteel - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gangen van het kasteel   De gangen van het kasteel - Pagina 7 Emptyma okt 31, 2011 10:49 am

"Ik weet niks, maar ik heb zo mijn vermoedens. Waarom?" vroeg Winter en ze keek Stella aan. Ze kende haar niet zo goed en wist niet precies hoe ze ervoor stond. Ze hoopte dat ze daar snel achter zou komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hogwartsrpg.actieforum.com
Stella
2e jaars
2e jaars
Stella


Aantal berichten : 152
Registratiedatum : 24-10-11

De gangen van het kasteel - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gangen van het kasteel   De gangen van het kasteel - Pagina 7 Emptyma okt 31, 2011 10:53 am

Stella glimlachte even. "Dat bedoelde ik ook deels." Ze ging niet haar hele verhaal vertellen. "Omdat ik zelf nog niet echt iets heb gevonden. En dan heb ik misschien ook richting om verder te kijken."
Terug naar boven Ga naar beneden
Winter
Admin
Winter


Aantal berichten : 818
Registratiedatum : 24-10-11

De gangen van het kasteel - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gangen van het kasteel   De gangen van het kasteel - Pagina 7 Emptyma okt 31, 2011 10:57 am

Winter keek haar aan. "Ik denk dat als je goed nadenkt je het wel kan weten." zei ze toen. "Waarom wil je het zo graag weten?"
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hogwartsrpg.actieforum.com
Stella
2e jaars
2e jaars
Stella


Aantal berichten : 152
Registratiedatum : 24-10-11

De gangen van het kasteel - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gangen van het kasteel   De gangen van het kasteel - Pagina 7 Emptyma okt 31, 2011 11:05 am

Stella keek Winter weer even aan. "Nadenken is niet mijn sterkte punt. Niet iedereen is ook zoals die lijkt buiten de leerlingenkamer." Ze dacht even na. "Ik ben niet zo als de andere zwadderaars, en ik maak me er echt wel enigzinds zorgen over."
Terug naar boven Ga naar beneden
Winter
Admin
Winter


Aantal berichten : 818
Registratiedatum : 24-10-11

De gangen van het kasteel - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gangen van het kasteel   De gangen van het kasteel - Pagina 7 Emptyma okt 31, 2011 11:10 am

"Ik heb twee namen voor je, maar ik wil dat je beloofd dat je er niet te koop mee gaat lopen en dat je op deze twee mensen let en als je iets opvalt het met me deelt." zei Winter toen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hogwartsrpg.actieforum.com
Stella
2e jaars
2e jaars
Stella


Aantal berichten : 152
Registratiedatum : 24-10-11

De gangen van het kasteel - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gangen van het kasteel   De gangen van het kasteel - Pagina 7 Emptyma okt 31, 2011 11:14 am

Stella dacht wel vaag aan iets, wat ze makkelijk kon verder bedenken, maar was toch wel benieuwd naar Winters verdachten. "Naturlijk ga ik er niet mee te koop lopen. Ik ben niet dom. Ik zal ook wel op ze letten."
Terug naar boven Ga naar beneden
Winter
Admin
Winter


Aantal berichten : 818
Registratiedatum : 24-10-11

De gangen van het kasteel - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gangen van het kasteel   De gangen van het kasteel - Pagina 7 Emptyma okt 31, 2011 11:20 am

"Denahi en Silver." zei Winter kalm en ze wachtte nieuwsgierig Stella's reactie af.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hogwartsrpg.actieforum.com
Stella
2e jaars
2e jaars
Stella


Aantal berichten : 152
Registratiedatum : 24-10-11

De gangen van het kasteel - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gangen van het kasteel   De gangen van het kasteel - Pagina 7 Emptyma okt 31, 2011 11:23 am

Het was niet dat Stella schrok of iets in die richting, vooral Denahi had ze makkelijk kunnen weten inderdaad. Stella knikte. "Oké. Ik zal ze in de gaten houden." Wat ze eigenlijk meer voor zichzelf deed maar dat maakte niet zo veel uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Winter
Admin
Winter


Aantal berichten : 818
Registratiedatum : 24-10-11

De gangen van het kasteel - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gangen van het kasteel   De gangen van het kasteel - Pagina 7 Emptydi nov 01, 2011 6:50 am

Winter glimlachte naar haar. "Oke, dat is prettig om te weten." zei ze vriendeijk
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hogwartsrpg.actieforum.com
Stella
2e jaars
2e jaars
Stella


Aantal berichten : 152
Registratiedatum : 24-10-11

De gangen van het kasteel - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gangen van het kasteel   De gangen van het kasteel - Pagina 7 Emptydi nov 01, 2011 8:26 am

Stella knikte even. Dit moest wel als verraad voelen maar eigenlijk voelde dat niet zo, bovendien was ze er toch al een tijdje mee bezig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Winter
Admin
Winter


Aantal berichten : 818
Registratiedatum : 24-10-11

De gangen van het kasteel - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gangen van het kasteel   De gangen van het kasteel - Pagina 7 Emptydi nov 01, 2011 8:28 am

"Ik hoop dat je in een veilige positie zit nu." zei Winter toen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hogwartsrpg.actieforum.com
Stella
2e jaars
2e jaars
Stella


Aantal berichten : 152
Registratiedatum : 24-10-11

De gangen van het kasteel - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gangen van het kasteel   De gangen van het kasteel - Pagina 7 Emptydi nov 01, 2011 8:35 am

"Wat je veilig noemt in deze situatie. Ik denk dat het wel oké is." zei Stella enigzinds verbaast dat Winter zo iets vroeg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Winter
Admin
Winter


Aantal berichten : 818
Registratiedatum : 24-10-11

De gangen van het kasteel - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gangen van het kasteel   De gangen van het kasteel - Pagina 7 Emptydi nov 01, 2011 9:14 am

"Het is beter niet te laten merken dat je contact met mij hebt.. Want als ze denken dat we vrienden zijn ben je zeker niet veilig." zei Winter toen. "Vergeet dat alsjeblieft niet."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hogwartsrpg.actieforum.com
Stella
2e jaars
2e jaars
Stella


Aantal berichten : 152
Registratiedatum : 24-10-11

De gangen van het kasteel - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gangen van het kasteel   De gangen van het kasteel - Pagina 7 Emptydi nov 01, 2011 9:18 am

"Inderdaad." Zei Stella. "Natuurlijk niet, ik heb niet echt zin om versteend te raken of om te sterven." Ze glimlachte even.
Terug naar boven Ga naar beneden
Winter
Admin
Winter


Aantal berichten : 818
Registratiedatum : 24-10-11

De gangen van het kasteel - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gangen van het kasteel   De gangen van het kasteel - Pagina 7 Emptydi nov 01, 2011 9:30 am

"Dat hoop ik ook niet, dat zou niet gezond zijn." zei Winter glimlachend terug.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hogwartsrpg.actieforum.com
Stella
2e jaars
2e jaars
Stella


Aantal berichten : 152
Registratiedatum : 24-10-11

De gangen van het kasteel - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gangen van het kasteel   De gangen van het kasteel - Pagina 7 Emptydi nov 01, 2011 10:01 am

"Inderdaad niet." Stella moest een kleine lach onderdrukken
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De gangen van het kasteel - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gangen van het kasteel   De gangen van het kasteel - Pagina 7 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De gangen van het kasteel
Terug naar boven 
Pagina 7 van 12Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 10, 11, 12  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Wie meet mij in een van de gangen?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hogwarts :: Openbaar :: Binnen-
Ga naar: