Hogwarts
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Welkom bij Hogwarts. Hier maak je een personage en wordt je gesorteerd. Dan kan je beginnen met het grote RPG op Hogwarts waar alles met elkaar in verband staat.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 De Grote Zaal

Ga naar beneden 
+2
Arianna
Winter
6 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Winter
Admin
Winter


Aantal berichten : 818
Registratiedatum : 24-10-11

De Grote Zaal Empty
BerichtOnderwerp: De Grote Zaal   De Grote Zaal Emptyma okt 24, 2011 2:47 am

De grote zaal.

De Grote Zaal Great-Hall1-510x382

Tafels van de afdelingen, de plek waar je eet, maar je kan hier natuurlijk ook buiten etenstijd altijd terecht.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hogwartsrpg.actieforum.com
Arianna
3e jaars
3e jaars
Arianna


Aantal berichten : 571
Registratiedatum : 24-10-11

De Grote Zaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Grote Zaal   De Grote Zaal Emptydi okt 25, 2011 11:36 am

Arianna rende van buiten de grote zaal in, ze keek om zich heen, naar de tafel van griffoendor, maar nu waren ze samen, dus dat kon ook niet echt..
Terug naar boven Ga naar beneden
Darren
2e jaars
2e jaars
Darren


Aantal berichten : 112
Registratiedatum : 24-10-11

De Grote Zaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Grote Zaal   De Grote Zaal Emptydi okt 25, 2011 11:38 am

Darren kwam naast haar in stilstand en schudde zijn natte haar uit zijn gezicht. "Een groot nadeel van zweinstein, de afdelingstafels." zuchtte hij. "Maar ik durf buiten de drukte best bij jou aan tafel te komen zitten hoor."
Terug naar boven Ga naar beneden
Arianna
3e jaars
3e jaars
Arianna


Aantal berichten : 571
Registratiedatum : 24-10-11

De Grote Zaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Grote Zaal   De Grote Zaal Emptydi okt 25, 2011 11:39 am

Arianna glimlachte, ze vond het eigenlijk ook wel gezellig om eens bij mensen van een andere afdeling te kunnen gaan zitten. 'Ik vind het ook prima om aan die van jou te gaan zitten hoor!' zei ze vrolijk, en ze liep richting de tafel van Ravenklauw.
Terug naar boven Ga naar beneden
Darren
2e jaars
2e jaars
Darren


Aantal berichten : 112
Registratiedatum : 24-10-11

De Grote Zaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Grote Zaal   De Grote Zaal Emptydi okt 25, 2011 11:48 am

Darren grijnsde en ging naast haar aan de tafel zitten en hij pakte wat pompoensap. "Jij ook?" vroeg hij glimlachend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jesse
3e jaars
3e jaars
Jesse


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 25-10-11

De Grote Zaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Grote Zaal   De Grote Zaal Emptydi okt 25, 2011 11:21 pm

Jesse zat aan de tafel van griffoendor met de ochtentprofeeth voor zich. Hij heild het nieuws altijd bij. En hij keek eens de zaal rond en zijn blik bleef hangen bij zwadderich zijn oudere broer zat er niet en daar was hij wel blij om, als hij van een iemand niks moest hebben was het wel van hem. Vervolgens sloeg hij de bladzijden om en las rustig verder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Winter
Admin
Winter


Aantal berichten : 818
Registratiedatum : 24-10-11

De Grote Zaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Grote Zaal   De Grote Zaal Emptywo okt 26, 2011 12:09 am

Winter kwam de grote zaal in en ging naast Jesse zitten. Ze had een lichtte snee op haar wang zitten die ze niet met magie geheeld kon krijgen. "Heej" zei ze glimlachend tegen hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hogwartsrpg.actieforum.com
Jesse
3e jaars
3e jaars
Jesse


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 25-10-11

De Grote Zaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Grote Zaal   De Grote Zaal Emptywo okt 26, 2011 12:20 am

Jesse keek op toen hij een stem hoorde en zag Winter. En hij zag meteen de snee op haar wang. En hij fronste zijn wenkbrouwen. zonder eerst ook maar goeien dag terug te zeggen begon hij´met. ´Zeg me tot het niet waar is.´ Antwoord hij tegen haar en hij keek van winter naar de tafel van zwadderich waar geen denahi zat.´Die vuile rat.´Antwoord hij dan nog kwader. Hij wist hoe zijn familie was of beter gezegt is.
Terug naar boven Ga naar beneden
Winter
Admin
Winter


Aantal berichten : 818
Registratiedatum : 24-10-11

De Grote Zaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Grote Zaal   De Grote Zaal Emptywo okt 26, 2011 12:31 am

Winter zuchtte. "Het zal wel niet de eerste keer zijn.." zei ze en ze keek hem aan. Hij was de enige die wist van haar ouders. Puur omdat hun ouders elkaar kende. Ze had het nooit iemand verteld. "Mijn ouders willen verandering zien.. Als ik me niet bedenk lig ik eruit.."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hogwartsrpg.actieforum.com
Jesse
3e jaars
3e jaars
Jesse


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 25-10-11

De Grote Zaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Grote Zaal   De Grote Zaal Emptywo okt 26, 2011 1:03 am

´En ook wel niet de laatste keer.´Mompelt Jesse meer tegen zich zelf dan tegen winter. En hij keek weg van zwadderich en dan winter aan.´Sorry ik liet me wat gaa,´Zegt hij dan en hij leunde met een ellenboog op tafel en bleef winter aan kijken.´Ik ken je gevoel. Mijn ouders willen het ook´Zucht hij dan. Hij ging gewoon iedere vakantie naar huis dat moest dat was jaren geleden besproken en hij kon er niet onder uit. Hij keek er wel tegen op maar meer kon hij ook niet doen, alleen heel koppig zijn en vol houden.´Vertel het me als hij het weer doet.´Zegt hij als afsluiting van het onderwerp. Maar dan grijnst hij.´Geloof het of niet ik heb al weer strafwerk.´Grinnikt hij dan
Terug naar boven Ga naar beneden
Winter
Admin
Winter


Aantal berichten : 818
Registratiedatum : 24-10-11

De Grote Zaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Grote Zaal   De Grote Zaal Emptywo okt 26, 2011 1:32 am

Winter knikte en keek hem vragend aan. "Alweer? Hoe krijg je dat nou weer voor elkaar?" vroeg ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hogwartsrpg.actieforum.com
Jesse
3e jaars
3e jaars
Jesse


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 25-10-11

De Grote Zaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Grote Zaal   De Grote Zaal Emptywo okt 26, 2011 2:16 am

´Geloof me het ging perongeluk, ik was bezig met een soort huiswerk in de bibiotheek en toen stoote ik het potje om terwijl de bibiothekaresen het boek op raapte op de grond...en tja die kreeg het over zich heen.´zegt hij met een grijns toen hij er aan terug dacht, en hij kon het niet laten en schoot in de lach. na even lachen stopte hij. ´nou ze was er niet blij mee dus ik moet vanavond zoveel mogelijk boeken af stoffen.´zucht hij maar hij bleef grijnzen
Terug naar boven Ga naar beneden
Winter
Admin
Winter


Aantal berichten : 818
Registratiedatum : 24-10-11

De Grote Zaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Grote Zaal   De Grote Zaal Emptywo okt 26, 2011 2:22 am

Winter kon het niet laten om ook te lachen. "Jij bent ook niet erg slim hea?" vroeg ze geamuseerd en ze pakte wat te drinken.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hogwartsrpg.actieforum.com
Jesse
3e jaars
3e jaars
Jesse


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 25-10-11

De Grote Zaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Grote Zaal   De Grote Zaal Emptywo okt 26, 2011 2:28 am

´Ik kan er niks aan doen echt waar de problemen zoeken mij, had ik tegen haar gezegt tot ze het moest op rapen nee hoor.´zegt Jesse met een onschuldige blik richting Winter. En hij sloeg de ochtentprofeeth dicht. en hij staarde voor zich uit met een grijns
Terug naar boven Ga naar beneden
Arianna
3e jaars
3e jaars
Arianna


Aantal berichten : 571
Registratiedatum : 24-10-11

De Grote Zaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Grote Zaal   De Grote Zaal Emptywo okt 26, 2011 2:32 am

Arianna knikte en glimlachte. 'Graag' zei ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Winter
Admin
Winter


Aantal berichten : 818
Registratiedatum : 24-10-11

De Grote Zaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Grote Zaal   De Grote Zaal Emptywo okt 26, 2011 3:58 am

Winter rolde met haar ogen en keek hem lachend aan. "Het leven zit ook niet mee" zei ze lachend en ze dronk wat. "Maarja, wat zijn je plannen voor vandaag?"

Terug naar boven Ga naar beneden
https://hogwartsrpg.actieforum.com
Darren
2e jaars
2e jaars
Darren


Aantal berichten : 112
Registratiedatum : 24-10-11

De Grote Zaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Grote Zaal   De Grote Zaal Emptywo okt 26, 2011 3:59 am

Darren glimlachte en schonk ook wat te drinken voor haar in. "Alsjeblieft" zei hij en hij zette de kan sap weg en pakte zijn glas.
Terug naar boven Ga naar beneden
Arianna
3e jaars
3e jaars
Arianna


Aantal berichten : 571
Registratiedatum : 24-10-11

De Grote Zaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Grote Zaal   De Grote Zaal Emptywo okt 26, 2011 5:33 am

Arianna dronk wat en keek rond, ze zag Winter en Jesse zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Darren
2e jaars
2e jaars
Darren


Aantal berichten : 112
Registratiedatum : 24-10-11

De Grote Zaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Grote Zaal   De Grote Zaal Emptywo okt 26, 2011 8:28 am

Darren dronk wat pompoensap en keek naar Arianna. "Waar kijk je naar?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Jesse
3e jaars
3e jaars
Jesse


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 25-10-11

De Grote Zaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Grote Zaal   De Grote Zaal Emptywo okt 26, 2011 8:37 am

Dat klopt, en naast strafwerk heb ik nog geen plannen, Zegt hij dan en hij keek haar aan en grijnsde, wie weet straks kijken wie een potje doet mee pokeren. zegt hij en grinnikte vervolgens als hij aan strip poker dacht, maar dat zei hij natuurlijk niet hart op
Terug naar boven Ga naar beneden
Arianna
3e jaars
3e jaars
Arianna


Aantal berichten : 571
Registratiedatum : 24-10-11

De Grote Zaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Grote Zaal   De Grote Zaal Emptywo okt 26, 2011 9:24 am

Arianna glimlachte. 'naar mijn afelingstafel.' zei ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Winter
Admin
Winter


Aantal berichten : 818
Registratiedatum : 24-10-11

De Grote Zaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Grote Zaal   De Grote Zaal Emptywo okt 26, 2011 9:25 am

Winter glimlachte en knikte. "Klinkt als een plan." zei ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hogwartsrpg.actieforum.com
Jesse
3e jaars
3e jaars
Jesse


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 25-10-11

De Grote Zaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Grote Zaal   De Grote Zaal Emptywo okt 26, 2011 9:33 am

Jesse grijnsde.potje Strip poker.. zegt hij dan tegen Winter. en zijn ogen twinkelde speels

nu moet winter eigelijk ook in de llk zijn XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Darren
2e jaars
2e jaars
Darren


Aantal berichten : 112
Registratiedatum : 24-10-11

De Grote Zaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Grote Zaal   De Grote Zaal Emptywo okt 26, 2011 9:53 am

"Als je bij je vrienden wil zitten snap ik dat hoor." zei Darren glimlachend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Winter
Admin
Winter


Aantal berichten : 818
Registratiedatum : 24-10-11

De Grote Zaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Grote Zaal   De Grote Zaal Emptywo okt 26, 2011 9:54 am

Hoezo?
___________

Winter trok haar wenkbrauw op en grijnsde toen. "Meen je dat nou serieus?" vroeg ze geamuseerd. "Met wie allemaal?"
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hogwartsrpg.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





De Grote Zaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Grote Zaal   De Grote Zaal Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De Grote Zaal
Terug naar boven 
Pagina 1 van 4Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hogwarts :: Openbaar :: Binnen-
Ga naar: