Hogwarts
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Welkom bij Hogwarts. Hier maak je een personage en wordt je gesorteerd. Dan kan je beginnen met het grote RPG op Hogwarts waar alles met elkaar in verband staat.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 De Grote Zaal

Ga naar beneden 
+2
Arianna
Winter
6 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Arianna
3e jaars
3e jaars
Arianna


Aantal berichten : 571
Registratiedatum : 24-10-11

De Grote Zaal - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Grote Zaal   De Grote Zaal - Pagina 3 Emptyvr okt 28, 2011 11:15 am

Arianna lachte en schudde haar hoofd. "Ze heet Camilla en volgens mij is ze.. zes of zeventien?' ze haalde haar schouders op. 'Ze leek me wel aardig.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathan
3e jaars
3e jaars
Nathan


Aantal berichten : 499
Registratiedatum : 24-10-11

De Grote Zaal - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Grote Zaal   De Grote Zaal - Pagina 3 Emptyvr okt 28, 2011 11:18 am

"Ze is nu pas naar zweinstein gekomen? Dat is apart," zei Nathan fronsend terwijl hij begon te eten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Arianna
3e jaars
3e jaars
Arianna


Aantal berichten : 571
Registratiedatum : 24-10-11

De Grote Zaal - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Grote Zaal   De Grote Zaal - Pagina 3 Emptyvr okt 28, 2011 11:21 am

Arianna at wat brood en keek de zaal rond, haar blik eindigde weer bij Nathan. 'Ja.. miscshien komt ze van een andere school ofzo?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathan
3e jaars
3e jaars
Nathan


Aantal berichten : 499
Registratiedatum : 24-10-11

De Grote Zaal - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Grote Zaal   De Grote Zaal - Pagina 3 Emptyvr okt 28, 2011 11:23 am

Nathan haalde zijn schouders op. "Ie leet (wie weet)," mompelde hij met volle mond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Arianna
3e jaars
3e jaars
Arianna


Aantal berichten : 571
Registratiedatum : 24-10-11

De Grote Zaal - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Grote Zaal   De Grote Zaal - Pagina 3 Emptyvr okt 28, 2011 11:29 am

Arianna grijnsde breed naar hem. 'Zeg meneertje, niet met volle mond praten!' zei ze, en ze deed alsof ze streng naar hem wees, vervolgens stak ze haar tong uit en stopte haar brood in haar eigen mond. 'Da unnuh ensu nie versteh.' (dan kunnen de mensen je niet verstaan).
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathan
3e jaars
3e jaars
Nathan


Aantal berichten : 499
Registratiedatum : 24-10-11

De Grote Zaal - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Grote Zaal   De Grote Zaal - Pagina 3 Emptyvr okt 28, 2011 11:33 am

Nathan barste in lachen uit. "Dat is erg onbeleefd, weet je," zei hij geamuseerd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Arianna
3e jaars
3e jaars
Arianna


Aantal berichten : 571
Registratiedatum : 24-10-11

De Grote Zaal - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Grote Zaal   De Grote Zaal - Pagina 3 Emptyvr okt 28, 2011 11:35 am

Arianna grijnsde breed naar hem terwijl ze haar eten al weer had doorgeslikt. Vervolgens trok ze een onschuldig gezicht. 'Echt? Dat had ik nou helemáál niet door.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathan
3e jaars
3e jaars
Nathan


Aantal berichten : 499
Registratiedatum : 24-10-11

De Grote Zaal - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Grote Zaal   De Grote Zaal - Pagina 3 Emptyvr okt 28, 2011 11:45 am

Nathan grinnikte. "Wat een ironie," zei hij met opgetrokken wenkbrauwen. "Dus dat meisje..heb je met haar gepraat?" vroeg hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Arianna
3e jaars
3e jaars
Arianna


Aantal berichten : 571
Registratiedatum : 24-10-11

De Grote Zaal - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Grote Zaal   De Grote Zaal - Pagina 3 Emptyvr okt 28, 2011 11:46 am

Arianna knikte. "Ja ze kwam de leerlingenkamer in en keek nogal.. tja.. ik weet niet verdwaald.' zei ze. Ze glimlachte. 'Ik kende haar niet dus ik stelde me voor.. en zij daarna ook, ze zei dat ze het nu al leuk vond hier.' Opeens grinnikte ze en kreeg ze een speelde grijns op haar gezicht. 'Moet ik je aan haar voorstellen?' vroeg ze plagend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jesse
3e jaars
3e jaars
Jesse


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 25-10-11

De Grote Zaal - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Grote Zaal   De Grote Zaal - Pagina 3 Emptyvr okt 28, 2011 11:49 am

Jesse kwam de grote zaal in gelopen en liep regelrecht naar de tafel van griffoendor en hij ging met een speelse grijns zitten en keek nathan onderzoekent aan.´Ben je weer op meiden jacht, nathan´Zegt hij dan en hij ging plagent met een hand door nathans haren heen. Dan kijkt hij arianne aan.´da moet je niet vragen, had je gewoon moeten doen dan konden we lagen.´Zegt hij en je merkte tot hij weer zijn speelse en plagende ik was, wat gistere niet zo was
Terug naar boven Ga naar beneden
Arianna
3e jaars
3e jaars
Arianna


Aantal berichten : 571
Registratiedatum : 24-10-11

De Grote Zaal - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Grote Zaal   De Grote Zaal - Pagina 3 Emptyvr okt 28, 2011 11:51 am

Arianna lachte om Jesse en keek naar Nathan. 'Nate heeft natuurlijk al een paar meisjes op het oog.' zei ze lachend. 'Nee serieus, ze is aardig. xD'
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathan
3e jaars
3e jaars
Nathan


Aantal berichten : 499
Registratiedatum : 24-10-11

De Grote Zaal - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Grote Zaal   De Grote Zaal - Pagina 3 Emptyvr okt 28, 2011 11:53 am

Nathan gaf Jesse een vrendschappelijk duwtje. "Waar zie je me vooraan, ik ben gewoon nieuwsgierig," zei hij grijnzend."En ja, misschien heb ik dat inderdaad," zei hij tegen Arianna
Terug naar boven Ga naar beneden
Arianna
3e jaars
3e jaars
Arianna


Aantal berichten : 571
Registratiedatum : 24-10-11

De Grote Zaal - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Grote Zaal   De Grote Zaal - Pagina 3 Emptyvr okt 28, 2011 11:54 am

Arianna keek nieuwsgierig. 'Oeh vertel!' zei ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jesse
3e jaars
3e jaars
Jesse


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 25-10-11

De Grote Zaal - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Grote Zaal   De Grote Zaal - Pagina 3 Emptyvr okt 28, 2011 11:57 am

Jesse grinnikte en keek nathan aan.'Voor heel veeeeel dingen'Zegt hij overdreven en hij pakte zich wat drinken en keek nathan met een schuinhoofd aan.'Jah vertelt'Spoort hij aan en hij bleef de grijns op zijn gezicht houden
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathan
3e jaars
3e jaars
Nathan


Aantal berichten : 499
Registratiedatum : 24-10-11

De Grote Zaal - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Grote Zaal   De Grote Zaal - Pagina 3 Emptyvr okt 28, 2011 12:02 pm

Nathan leunde triomfantelijk achterover. "Mooi niet, dan hadden jullie maar wat aardiger voor me moeten zijn. Waarom certel je ons niet hoe het met jou zit, prettyboy?" zei hij met de nadruk van zijn australische accent op het laatste woord. Hij keek Jesse grijnzend aan.


Laatst aangepast door Nathan op vr okt 28, 2011 12:04 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Arianna
3e jaars
3e jaars
Arianna


Aantal berichten : 571
Registratiedatum : 24-10-11

De Grote Zaal - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Grote Zaal   De Grote Zaal - Pagina 3 Emptyvr okt 28, 2011 12:03 pm

Arianna keek naar Nathan. 'He nou niet zo flauw doen.' zei ze, en ze bekeek hem onderzoekend. 'We zijn hartstikke aardig.. dus vertel op.. geef me een hint.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Jesse
3e jaars
3e jaars
Jesse


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 25-10-11

De Grote Zaal - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Grote Zaal   De Grote Zaal - Pagina 3 Emptyvr okt 28, 2011 12:10 pm

'Sorry geen zin in vandaag misschien strakjes.'Zegt jesse op het gedeelte tot ze aardig hadden moeten doen. En toen hij het laatste woord horen keek hij nathan rebels maar speels aan. Hij vond het vreselijk als nathan hem zo noemde maar hij kon er wel mee lachen.'Er heeft nog geen vuurwerk geklonken dus....Wachten tot ik het hoor'Zegt hij dan met een grijns en hij keek van nathan naat arianne en dan kon hij het niet laten en keek even daar de tafel van zwadderich
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathan
3e jaars
3e jaars
Nathan


Aantal berichten : 499
Registratiedatum : 24-10-11

De Grote Zaal - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Grote Zaal   De Grote Zaal - Pagina 3 Emptyvr okt 28, 2011 12:13 pm

Nathan grinnikte. "Als het zover is zal het wel een explosie zijn, niet alleen vuurwerk," zei hij en keek Arianna vervolgens aan. "Een meise uit de 5de vroeg of ik met haar naar zweinsveld wilde. Ik ben er nog niet over uit."
Terug naar boven Ga naar beneden
Arianna
3e jaars
3e jaars
Arianna


Aantal berichten : 571
Registratiedatum : 24-10-11

De Grote Zaal - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Grote Zaal   De Grote Zaal - Pagina 3 Emptyvr okt 28, 2011 12:14 pm

Arianna knikte. 'Nou let me know.' zei ze lachend. Ze keek de zaal rond. "Het lijkt wel alsof alle leuke jongens hun ogen dicht hebben ofzo.' zei ze droog.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jesse
3e jaars
3e jaars
Jesse


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 25-10-11

De Grote Zaal - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Grote Zaal   De Grote Zaal - Pagina 3 Emptyvr okt 28, 2011 12:19 pm

Jesse keek arianne weer aan en grinnikt.En hij deed zijn ogen dicht en zei met een gemaakte meisjes achtige stem'Ach meisje toch ik wist niet tot je me zo knap vond' Zegt hij en hij beweegde zijn hand wie een oude vrouw dat zou doen, en hij barste zelf al in het lachen uit
Terug naar boven Ga naar beneden
Arianna
3e jaars
3e jaars
Arianna


Aantal berichten : 571
Registratiedatum : 24-10-11

De Grote Zaal - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Grote Zaal   De Grote Zaal - Pagina 3 Emptyvr okt 28, 2011 12:20 pm

Arianna begon te lachen. "Ik dacht misschien, als ik in hun ogen kijk, springt er een vonk over ofzo.' Ze begon overdreven naar Nathan en Jesse te staren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathan
3e jaars
3e jaars
Nathan


Aantal berichten : 499
Registratiedatum : 24-10-11

De Grote Zaal - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Grote Zaal   De Grote Zaal - Pagina 3 Emptyvr okt 28, 2011 12:22 pm

Nathan leunde met zijn armen op tafel en staarde terug naar Arianna met een speelse grijns op zijn lippen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Arianna
3e jaars
3e jaars
Arianna


Aantal berichten : 571
Registratiedatum : 24-10-11

De Grote Zaal - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Grote Zaal   De Grote Zaal - Pagina 3 Emptyvr okt 28, 2011 12:23 pm

Arianna grinnikte en probeerde niet te knipperen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jesse
3e jaars
3e jaars
Jesse


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 25-10-11

De Grote Zaal - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Grote Zaal   De Grote Zaal - Pagina 3 Emptyvr okt 28, 2011 12:27 pm

Jesse keek arianne aan en probeerde zijn lach in te houden, maar dat lukte niet lang en hij schoot in de lag En hij kwam niet meer bij van het lachen, maar dan hoort hij een gekuch en hij was op slag stil en zijn houding wert vijandig. wat moet je, sist hij.
het gaat over de vakantie'zegt denahi kort en krachtig, en je hoorde aan zijn onder toon iets bevelends er in
jesse stond met tegenzin op en keurde zijn broer geen blik waardig,'ben zo terug'zegt hij zachtjes, en hij en denahi liepen de grote zaal uit

ik ga slapen mensjes
Terug naar boven Ga naar beneden
Winter
Admin
Winter


Aantal berichten : 818
Registratiedatum : 24-10-11

De Grote Zaal - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Grote Zaal   De Grote Zaal - Pagina 3 Emptyvr okt 28, 2011 12:28 pm

Winter kwam de grote zaal ingelopen en ze ging naast Nathan zitten. "Sorry dat ik niet meteen meekwam, moest nog even een brief schrijven." zei ze glimlachend en ze keek naar de andere. "Waar hadden jullie het over?"
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hogwartsrpg.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





De Grote Zaal - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Grote Zaal   De Grote Zaal - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De Grote Zaal
Terug naar boven 
Pagina 3 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het Grote Meer

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hogwarts :: Openbaar :: Binnen-
Ga naar: