Hogwarts
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Welkom bij Hogwarts. Hier maak je een personage en wordt je gesorteerd. Dan kan je beginnen met het grote RPG op Hogwarts waar alles met elkaar in verband staat.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Lounge room

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Camiel
2e jaars
2e jaars
Camiel


Aantal berichten : 157
Registratiedatum : 25-10-11

Lounge room - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lounge room   Lounge room - Pagina 2 Emptydi nov 01, 2011 9:18 am

'Goh het was ook heel leuk.' zei Camiël die met zijn ogen rolde. 'Het enige wat ik aan dat zogenaamde avond uitstapje heb overgehouden is dit rot litteken in mijn gezicht.' Hij wees naar zijn neus waar een duidelijk lang litteken zat.
Terug naar boven Ga naar beneden
David
2e jaars
2e jaars
David


Aantal berichten : 150
Registratiedatum : 31-10-11
Leeftijd : 30

Lounge room - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lounge room   Lounge room - Pagina 2 Emptydi nov 01, 2011 9:24 am

"ach zeur niet zo, het past hardstikke goed bij je. dan had je maar beter moeten weten om zomaar een acromantula aan te vallen." hij schudde zijn hoofd. "waar denk je nou over na?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Darren
2e jaars
2e jaars
Darren


Aantal berichten : 112
Registratiedatum : 24-10-11

Lounge room - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lounge room   Lounge room - Pagina 2 Emptydi nov 01, 2011 9:29 am

"Acromantula?!" vroeg Darren verbaast. "En jullie dachten niet dat het belangrijk om me dat te vertellen?"
Terug naar boven Ga naar beneden
David
2e jaars
2e jaars
David


Aantal berichten : 150
Registratiedatum : 31-10-11
Leeftijd : 30

Lounge room - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lounge room   Lounge room - Pagina 2 Emptydi nov 01, 2011 9:31 am

"eh jah sorry darren....het kwam gewoon niet op...." en er waren ook adnere dingen aan het light gekomen waarvan david wist dat camiel het niet leuk zou vinden als hij dat zou zeggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Camiel
2e jaars
2e jaars
Camiel


Aantal berichten : 157
Registratiedatum : 25-10-11

Lounge room - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lounge room   Lounge room - Pagina 2 Emptydi nov 01, 2011 9:32 am

Camiël keek David waarschuwend aan. Hij keek naar Darren. 'We konden je niet vinden en om je zo laat te gaan storen en wakker maken is niet mijn ding. Ik dacht dat komt morgen wel.' zei hij rustig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Darren
2e jaars
2e jaars
Darren


Aantal berichten : 112
Registratiedatum : 24-10-11

Lounge room - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lounge room   Lounge room - Pagina 2 Emptydi nov 01, 2011 9:33 am

Darren knikte. "Ik moet even wat doen." zei hij en hij hliep de leerlingenkamer uit (Ik verpest de tijdcicles, want Darren is versteend zojuist hahaxD Dus vandaar dat hij weggaat)
Terug naar boven Ga naar beneden
David
2e jaars
2e jaars
David


Aantal berichten : 150
Registratiedatum : 31-10-11
Leeftijd : 30

Lounge room - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lounge room   Lounge room - Pagina 2 Emptydi nov 01, 2011 9:37 am

david knikte. hij plofte neer op een sofa...."pfff wat ben ik blij dat het weekend is en geen schooldag....nu kon ik lekker uitslapen..."
Terug naar boven Ga naar beneden
David
2e jaars
2e jaars
David


Aantal berichten : 150
Registratiedatum : 31-10-11
Leeftijd : 30

Lounge room - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lounge room   Lounge room - Pagina 2 Emptydi nov 01, 2011 9:52 am

david keek naar camiel...."je bent wel still zeg....zou bijna denken dat ik gelijk had over dat meisje..."
Terug naar boven Ga naar beneden
David
2e jaars
2e jaars
David


Aantal berichten : 150
Registratiedatum : 31-10-11
Leeftijd : 30

Lounge room - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lounge room   Lounge room - Pagina 2 Emptyvr nov 04, 2011 9:42 am

david plofte neer op de sofa...hij had een leuke tijd gehad in de kassen...met stella...hij begon dromerig door het raam te staren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Lounge room - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lounge room   Lounge room - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Lounge room
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Lounge room
» Lounge room
» Lounge room

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hogwarts :: Leerlingenkamers :: Ravenklauw-
Ga naar: