Hogwarts
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Welkom bij Hogwarts. Hier maak je een personage en wordt je gesorteerd. Dan kan je beginnen met het grote RPG op Hogwarts waar alles met elkaar in verband staat.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 De gangen van het kasteel

Ga naar beneden 
+8
Silver
Jesse
Nathan
Arianna
Darren
Gaberial
Catherine
Winter
12 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 10, 11, 12  Volgende
AuteurBericht
Winter
Admin
Winter


Aantal berichten : 818
Registratiedatum : 24-10-11

De gangen van het kasteel Empty
BerichtOnderwerp: De gangen van het kasteel   De gangen van het kasteel Emptyma okt 24, 2011 8:56 am

De gangen van het kasteel Waaiergewelf_3_gloucester_catherdral_england_www_flickr_com_photos_59303791atN00
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hogwartsrpg.actieforum.com
Catherine
1ste jaars
1ste jaars
Catherine


Aantal berichten : 35
Registratiedatum : 24-10-11

De gangen van het kasteel Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gangen van het kasteel   De gangen van het kasteel Emptyma okt 24, 2011 9:34 am

Catherine liep vanuit de leerlingenkamer richting de bibliotheek op een haastig tempo. Ze hoopte dat niemand haar boek had meegenomen, anders zou ze een groot probleem hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gaberial
1ste jaars
1ste jaars
Gaberial


Aantal berichten : 85
Registratiedatum : 24-10-11

De gangen van het kasteel Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gangen van het kasteel   De gangen van het kasteel Emptyma okt 24, 2011 9:37 am

Gabe keek naar de tas van Catherine die nog op de plek stond waar zij net had gezeten, hij zou het maar een beetje in de gaten houden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Darren
2e jaars
2e jaars
Darren


Aantal berichten : 112
Registratiedatum : 24-10-11

De gangen van het kasteel Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gangen van het kasteel   De gangen van het kasteel Emptyma okt 24, 2011 9:40 am

Darren liep zonder echt om zich heen te kijken door de gang. Hij was onderweg naar het kantoor van Banning die met hem een gesprek wou voeren over zijn vervolgopleiding. Hij was al vrij laat dus hij stapte stevig door. Waardoor hij Catherine niet aan zag komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Catherine
1ste jaars
1ste jaars
Catherine


Aantal berichten : 35
Registratiedatum : 24-10-11

De gangen van het kasteel Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gangen van het kasteel   De gangen van het kasteel Emptyma okt 24, 2011 9:44 am

Catherina lette niet op haar omgeving en had dus ook niet door dat Darren er aankwam, totdat ze keihard tegen hem aanknalde. Ze liep wankelend achteruit en viel op de grond. Met een kreun van de pijn keek ze op waar ze tegenaan gelopen was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Darren
2e jaars
2e jaars
Darren


Aantal berichten : 112
Registratiedatum : 24-10-11

De gangen van het kasteel Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gangen van het kasteel   De gangen van het kasteel Emptyma okt 24, 2011 9:48 am

Darren was iets zwaarder en stond iets steviger op zijn benen waardoor hij erin was geslaagd zijn evenwicht te bewaren. Geschrokken keek hij naar het meisje wat hij zojuist zonder pardon omver gelopen had. "Het spijt me, ik zag je niet aankomen." zei hij verontschuldigend en hij stak zijn hand naar haar uit om haar overeind te helpen. "Gaat het een beetje?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Catherine
1ste jaars
1ste jaars
Catherine


Aantal berichten : 35
Registratiedatum : 24-10-11

De gangen van het kasteel Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gangen van het kasteel   De gangen van het kasteel Emptyma okt 24, 2011 9:52 am

Catherine keek Darren beschaamd aan en stond snel op. "Nee, het spijt mij, ik was degene die tegen je opliep," zei ze verontschuldigend terwijl ze haar kleren afklopte. "Ik keek niet uit waar ik liep."
Terug naar boven Ga naar beneden
Darren
2e jaars
2e jaars
Darren


Aantal berichten : 112
Registratiedatum : 24-10-11

De gangen van het kasteel Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gangen van het kasteel   De gangen van het kasteel Emptyma okt 24, 2011 9:54 am

Darren schudde zijn hoofd. "We lette allebei niet bepaalt op, het is niemands schuld." zei hij toen vriendelijk. "Waarom heb je zo'n haast?" vroeg hij nieuwsgierig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Catherine
1ste jaars
1ste jaars
Catherine


Aantal berichten : 35
Registratiedatum : 24-10-11

De gangen van het kasteel Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gangen van het kasteel   De gangen van het kasteel Emptyma okt 24, 2011 9:59 am

Catherine glimlachte. "Ik heb mijn boek in de bibliotheek laten liggen en ben bang dat iemand het heeft meegenomen," zei ze en beet op haar lip.
Terug naar boven Ga naar beneden
Darren
2e jaars
2e jaars
Darren


Aantal berichten : 112
Registratiedatum : 24-10-11

De gangen van het kasteel Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gangen van het kasteel   De gangen van het kasteel Emptyma okt 24, 2011 10:03 am

"Ow dan moet je maar snel gaan kijken." zei Darren die zich herinnerde dat hij ook haast had. Maar eigenlijk wilde hij nog wel even met haar praten, ze leek hem wel aardig. "Heb je anders zin om over een half uurtje hier af te spreken? Ik heb nu gesprek met Banning maar ik zou je best willen leren kennen."
Terug naar boven Ga naar beneden
Catherine
1ste jaars
1ste jaars
Catherine


Aantal berichten : 35
Registratiedatum : 24-10-11

De gangen van het kasteel Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gangen van het kasteel   De gangen van het kasteel Emptyma okt 24, 2011 10:08 am

Catherine keek Darren verbaasd aan, dat was nou niet echt wat ze had verwacht. "Ja is goed, dan zie ik je wel over een halfuurtje," zei ze aarzelend. Ze liep haastig langs hem heen, richting de bibliotheek en hoopte vurig dat het boek er nog lag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Darren
2e jaars
2e jaars
Darren


Aantal berichten : 112
Registratiedatum : 24-10-11

De gangen van het kasteel Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gangen van het kasteel   De gangen van het kasteel Emptyma okt 24, 2011 10:11 am

Darren glimlachte en liep haastig door naar de kamer van Banning waar hij zich verontschuldigde dat hij zo laat was maar dat hij iemand had omgelopen wat toch echt een verontschuldiging vereiste.
Terug naar boven Ga naar beneden
Darren
2e jaars
2e jaars
Darren


Aantal berichten : 112
Registratiedatum : 24-10-11

De gangen van het kasteel Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gangen van het kasteel   De gangen van het kasteel Emptyma okt 24, 2011 10:23 am

Na zijn gesprek met Banning ging Darren terug naar de plek waar ze afgesproken hadden en hij nam plaats op het bankje wat tegen de muur geplaatst stond. Hij haalde zijn boek bezweringen uit zijn tas zodat hij tijdens het wachten nog wat kon leren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Catherine
1ste jaars
1ste jaars
Catherine


Aantal berichten : 35
Registratiedatum : 24-10-11

De gangen van het kasteel Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gangen van het kasteel   De gangen van het kasteel Emptyma okt 24, 2011 10:00 pm

Catherine liep terug naar de gang waar ze Darren eerder had ontmoet. Ze zag hem zitten en nam plaats naast hem. "Hoi," zei ze en glimlachte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Darren
2e jaars
2e jaars
Darren


Aantal berichten : 112
Registratiedatum : 24-10-11

De gangen van het kasteel Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gangen van het kasteel   De gangen van het kasteel Emptyma okt 24, 2011 10:58 pm

"Hej" beaamde Darren met een glimlach. "En? Lag je boek er nog?" wilde hij weten en hij ging wat gemakkelijker zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Catherine
1ste jaars
1ste jaars
Catherine


Aantal berichten : 35
Registratiedatum : 24-10-11

De gangen van het kasteel Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gangen van het kasteel   De gangen van het kasteel Emptydi okt 25, 2011 12:00 am

Catherine knikte. "Ja, gelukkig wel," zei ze en glimlachte. "Mijn naam is Catherine trouwens," voegde ze eraan toe en stak haar hand uit naar Darren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Darren
2e jaars
2e jaars
Darren


Aantal berichten : 112
Registratiedatum : 24-10-11

De gangen van het kasteel Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gangen van het kasteel   De gangen van het kasteel Emptydi okt 25, 2011 12:07 am

Darren pakte haar hand vast en schudde die. "Darren." noemde hij zijn naam en hij liet weer los en bekeek haar. "Welk jaar zit je? Het 6e schat ik?" vroeg hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Catherine
1ste jaars
1ste jaars
Catherine


Aantal berichten : 35
Registratiedatum : 24-10-11

De gangen van het kasteel Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gangen van het kasteel   De gangen van het kasteel Emptydi okt 25, 2011 12:18 am

"Ja, zesdejaars Huffelpuffer," zeu Catherine en glimlachte. Ze keek Darren onderzoekend aan. "Jij bent ook een zesdejaars gok ik?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Darren
2e jaars
2e jaars
Darren


Aantal berichten : 112
Registratiedatum : 24-10-11

De gangen van het kasteel Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gangen van het kasteel   De gangen van het kasteel Emptydi okt 25, 2011 12:20 am

"Zie ik er zo jong uit?" vroeg Darren nep-beledigd. "Ik zit in het 7e jaar." zei hij lachend. Zo jong zag hij er toch ook weer niet uit? Maarja het maakte natuurlijk ook niet echt uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Catherine
1ste jaars
1ste jaars
Catherine


Aantal berichten : 35
Registratiedatum : 24-10-11

De gangen van het kasteel Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gangen van het kasteel   De gangen van het kasteel Emptydi okt 25, 2011 12:24 am

Catherine keek Darren verontschuldigend aan. "Sorry, ik ben een ramp met leeftijden," zei ze en lachte. "Ravenklauw?" voegde ze er gokkend aan toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Darren
2e jaars
2e jaars
Darren


Aantal berichten : 112
Registratiedatum : 24-10-11

De gangen van het kasteel Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gangen van het kasteel   De gangen van het kasteel Emptydi okt 25, 2011 12:27 am

"Maakt niet uit." glimlachte Darren vriendelijk. "En ja, ik zit in Ravenclauw. Dus daar scoor je dan wel weer punten mee." grijnsde hij. "Heb je ook vrij vandaag?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Catherine
1ste jaars
1ste jaars
Catherine


Aantal berichten : 35
Registratiedatum : 24-10-11

De gangen van het kasteel Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gangen van het kasteel   De gangen van het kasteel Emptydi okt 25, 2011 12:46 am

Lachend keek Catherine Darren aan en knikte. "Ja, lekker he zo'n vrij dagje. Ik wou dat we dat vaker hadden," zei ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Darren
2e jaars
2e jaars
Darren


Aantal berichten : 112
Registratiedatum : 24-10-11

De gangen van het kasteel Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gangen van het kasteel   De gangen van het kasteel Emptydi okt 25, 2011 12:49 am

"Zeker." zei Darren grijnzend. "Maar bekijk het positief, die ene dag is extra fijn als het niet te vaak voorkomt."
Terug naar boven Ga naar beneden
Catherine
1ste jaars
1ste jaars
Catherine


Aantal berichten : 35
Registratiedatum : 24-10-11

De gangen van het kasteel Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gangen van het kasteel   De gangen van het kasteel Emptydi okt 25, 2011 12:52 am

Catherine knikte. "Dat is waar, dan waardeer je ook meer," zei ze instemmend. Ze stond op. "Zin om een stukje te lopen?" vroeg ze terwijl ze een lok haar uit haar gezicht veegde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Darren
2e jaars
2e jaars
Darren


Aantal berichten : 112
Registratiedatum : 24-10-11

De gangen van het kasteel Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gangen van het kasteel   De gangen van het kasteel Emptydi okt 25, 2011 12:56 am

Darren knikte. "Ja, altijd" glimlachte hij en hij kwam overeind en stak zijn handen weer in zijn zakken, dat was een nonchalante tik van hem waar hij niet eens meer over nadacht. Hij wachtte tot Catherine ook stond en begon te lopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De gangen van het kasteel Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gangen van het kasteel   De gangen van het kasteel Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De gangen van het kasteel
Terug naar boven 
Pagina 1 van 12Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 10, 11, 12  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Wie meet mij in een van de gangen?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hogwarts :: Openbaar :: Binnen-
Ga naar: