Hogwarts
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Welkom bij Hogwarts. Hier maak je een personage en wordt je gesorteerd. Dan kan je beginnen met het grote RPG op Hogwarts waar alles met elkaar in verband staat.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 De gangen van het kasteel

Ga naar beneden 
+8
Silver
Jesse
Nathan
Arianna
Darren
Gaberial
Catherine
Winter
12 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, ... 10, 11, 12  Volgende
AuteurBericht
Catherine
1ste jaars
1ste jaars
Catherine


Aantal berichten : 35
Registratiedatum : 24-10-11

De gangen van het kasteel - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gangen van het kasteel   De gangen van het kasteel - Pagina 2 Emptydi okt 25, 2011 1:16 am

Catherine begon te lopen. "Dus je zit in je laatste jaar hmm? Weet je al wat je wilt gaan doen?" vroeg ze en keek hem geinteresseerd aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Darren
2e jaars
2e jaars
Darren


Aantal berichten : 112
Registratiedatum : 24-10-11

De gangen van het kasteel - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gangen van het kasteel   De gangen van het kasteel - Pagina 2 Emptydi okt 25, 2011 1:22 am

"Niet echt." gaf Darren toe. "Er zijn zoveel mogelijke beroepen in deze wereld, zoveel wat ik zou willen doen. en jij? heb jij al een idee?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Catherine
1ste jaars
1ste jaars
Catherine


Aantal berichten : 35
Registratiedatum : 24-10-11

De gangen van het kasteel - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gangen van het kasteel   De gangen van het kasteel - Pagina 2 Emptydi okt 25, 2011 1:31 am

"Wat vind je leuk dan?" vroeg Catherine. Vervolgens schudde ze haar hoofd. "Ik heb ook nog geen flauw idee.""
Terug naar boven Ga naar beneden
Darren
2e jaars
2e jaars
Darren


Aantal berichten : 112
Registratiedatum : 24-10-11

De gangen van het kasteel - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gangen van het kasteel   De gangen van het kasteel - Pagina 2 Emptydi okt 25, 2011 1:35 am

"Oke, dan moet je niet gaan lachen hea. Maar mijn favoriete vak is de leer van de oude Runen. Misschien kan ik iets van vertaal werk gaan doen, of onderzoeken. Maar ik zou ook graag bij het ministerie willen werken." vertelde hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Catherine
1ste jaars
1ste jaars
Catherine


Aantal berichten : 35
Registratiedatum : 24-10-11

De gangen van het kasteel - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gangen van het kasteel   De gangen van het kasteel - Pagina 2 Emptydi okt 25, 2011 1:43 am

""Dat klinkt saai," verzuchtte Catherine, waarna ze hem glimlachend aankeek. "Nee grapje, als dat is wat je leuk vind moet je er iets mee doen!"
Terug naar boven Ga naar beneden
Darren
2e jaars
2e jaars
Darren


Aantal berichten : 112
Registratiedatum : 24-10-11

De gangen van het kasteel - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gangen van het kasteel   De gangen van het kasteel - Pagina 2 Emptydi okt 25, 2011 1:47 am

"Het is interessant, als het lezen van een spannende thriller waarbij je zelf tot de ontknoping moet komen. Maar ik wil niet constant in een kamertje naar oude geschriften kijken, maar misschien kan ik gaan reizen en dingen ontdekken, om er actie in te houden." vertelde Darren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Arianna
3e jaars
3e jaars
Arianna


Aantal berichten : 571
Registratiedatum : 24-10-11

De gangen van het kasteel - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gangen van het kasteel   De gangen van het kasteel - Pagina 2 Emptywo okt 26, 2011 10:25 am

Arianna slenterde door de gangen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathan
3e jaars
3e jaars
Nathan


Aantal berichten : 499
Registratiedatum : 24-10-11

De gangen van het kasteel - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gangen van het kasteel   De gangen van het kasteel - Pagina 2 Emptyza okt 29, 2011 5:37 am

Nathan liep door de gangen, diep in gedachten verzonken. Hij kon haast niet geloven dat hij betrapt was door een leraar tijdens een duel. Hij kon uberhaupt niet geloven dat hij zijn zelfbeheersing verloren had en Silver had aangevallen. Hij werd vast geschorsd, of nog erger, van school af geschopt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Winter
Admin
Winter


Aantal berichten : 818
Registratiedatum : 24-10-11

De gangen van het kasteel - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gangen van het kasteel   De gangen van het kasteel - Pagina 2 Emptyza okt 29, 2011 5:42 am

Winter liep door de gangen. Ze kwam net van de grote zaal vandaan en was er eigenlijk nog niet helemaal uit wat ze ging doen, maar waarschijnlijk terug naar de leerlingenkamer. Ze zag Nathan lopen en naar haar oordeel liep hij er niet vrolijk bij. Ze liep naar hem toe en keek naar hem. "Hej, gaat het met je?" vroeg ze bezorgd.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hogwartsrpg.actieforum.com
Nathan
3e jaars
3e jaars
Nathan


Aantal berichten : 499
Registratiedatum : 24-10-11

De gangen van het kasteel - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gangen van het kasteel   De gangen van het kasteel - Pagina 2 Emptyza okt 29, 2011 5:43 am

Nathan schrok op uit zijn gedachten en keek Winter aan. Langzaam schudde hij zijn hoofd. "Ik geloof... dat ik op het punt sta van school gestuurd te worden," zei hij geschokt, hij kon het zelf nog nauwlijks geloven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Winter
Admin
Winter


Aantal berichten : 818
Registratiedatum : 24-10-11

De gangen van het kasteel - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gangen van het kasteel   De gangen van het kasteel - Pagina 2 Emptyza okt 29, 2011 5:45 am

Winter keek hem met grote ogen aan. "Wat zeg je?" vroeg ze geschokt. "Wat is er dan gebeurt?" vroeg ze bezorgd. Ze begreep het niet, Nathan misschien van school gestuurt? Dat kon toch niet?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hogwartsrpg.actieforum.com
Nathan
3e jaars
3e jaars
Nathan


Aantal berichten : 499
Registratiedatum : 24-10-11

De gangen van het kasteel - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gangen van het kasteel   De gangen van het kasteel - Pagina 2 Emptyza okt 29, 2011 5:46 am

Nathan zuchtte diep. "Ik kwam Silver tegen in de uilenvleugel, en ze maakte kwaad.. dus het is een beetje uit de hand gelopen. We waren aan het dueleren en er kwam een leraar binnen," legde hij uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Winter
Admin
Winter


Aantal berichten : 818
Registratiedatum : 24-10-11

De gangen van het kasteel - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gangen van het kasteel   De gangen van het kasteel - Pagina 2 Emptyza okt 29, 2011 5:51 am

Winter keek hem aan en beet op haar lip. "Ze zouden Silver moeten schorsen, jou niet. Maak je maar geen zorgen, het komt vast goed." zei ze bemoedigend. "Desnoods ga ik die docent wel eens uitleggen hoe het zit. Wat deed ze om je kwaad te maken?"
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hogwartsrpg.actieforum.com
Arianna
3e jaars
3e jaars
Arianna


Aantal berichten : 571
Registratiedatum : 24-10-11

De gangen van het kasteel - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gangen van het kasteel   De gangen van het kasteel - Pagina 2 Emptyza okt 29, 2011 5:53 am

nou iedereen gaat van locatie naar locatie. xD Ik moet echt zo wennen aan dit systeem. Ik verveel me zo dat ik er maar een beetje achter aan loop haha sorry


Arianna liep naar de leerlingenkamer, de les was voorbij of iets anders. Ze zag Winter en nathan. 'He' zei ze een beetje afwezig, ze lette niet eens op hun gezichtsuitdrukkingen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathan
3e jaars
3e jaars
Nathan


Aantal berichten : 499
Registratiedatum : 24-10-11

De gangen van het kasteel - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gangen van het kasteel   De gangen van het kasteel - Pagina 2 Emptyza okt 29, 2011 5:55 am

Nathan lachtte vreugdeloos. "Ik was degene die begon Winter," zei hij en wreef met zijn handen door zijn haar. "Gewoon.. ze zei dingen. Over Jesse en jou."
Terug naar boven Ga naar beneden
Arianna
3e jaars
3e jaars
Arianna


Aantal berichten : 571
Registratiedatum : 24-10-11

De gangen van het kasteel - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gangen van het kasteel   De gangen van het kasteel - Pagina 2 Emptyza okt 29, 2011 5:55 am

Arianna keek op, ze keek verbaasd van Winter naar Nathan maar zweeg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Winter
Admin
Winter


Aantal berichten : 818
Registratiedatum : 24-10-11

De gangen van het kasteel - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gangen van het kasteel   De gangen van het kasteel - Pagina 2 Emptyza okt 29, 2011 5:57 am

Winter beet op haar lip. "Ze is een achterbakse slang.." zei ze zacht. "Ik vind het lief van je dat je het voor mij en Jesse opnam. Al had je het misschien beter niet kunnen doen.. Ik hoop dat ze mild kunnen zijn. Wat ga je vertellen dat er gebeurt is? De waarheid?" vroeg ze. Ze keek naar Arianna die ze niet eens aan had zien komen. Maar ze wilde nu Nathans verhaal horen.


Laatst aangepast door Winter op za okt 29, 2011 5:59 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hogwartsrpg.actieforum.com
Arianna
3e jaars
3e jaars
Arianna


Aantal berichten : 571
Registratiedatum : 24-10-11

De gangen van het kasteel - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gangen van het kasteel   De gangen van het kasteel - Pagina 2 Emptyza okt 29, 2011 5:59 am

"Wat is er gebeurd?' vroeg Arianna nu.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathan
3e jaars
3e jaars
Nathan


Aantal berichten : 499
Registratiedatum : 24-10-11

De gangen van het kasteel - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gangen van het kasteel   De gangen van het kasteel - Pagina 2 Emptyza okt 29, 2011 6:00 am

Nathan keek Arianna aan. "Ik ben betrapt tijdens een duel met Silver," zei hij, waarna hij weer naar Winter keek. "Ik weet niet.. Ik denk dat ik haar maar gewoon het woord laat doen en zien wat er gebeurd."
Terug naar boven Ga naar beneden
Winter
Admin
Winter


Aantal berichten : 818
Registratiedatum : 24-10-11

De gangen van het kasteel - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gangen van het kasteel   De gangen van het kasteel - Pagina 2 Emptyza okt 29, 2011 6:02 am

Winter keek naar hem. "Je weet dat als je haar het woord laat doen ze de boel verdraait.." zei ze zacht. "Ik wil niet dat jij geschorst wordt omdat zij valsspeelt.."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hogwartsrpg.actieforum.com
Arianna
3e jaars
3e jaars
Arianna


Aantal berichten : 571
Registratiedatum : 24-10-11

De gangen van het kasteel - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gangen van het kasteel   De gangen van het kasteel - Pagina 2 Emptyza okt 29, 2011 6:02 am

'Door wie?' vroeg ze, ja een docent, maar welke? Dat maakte nogal uit. 'Er dueleren heel veel leerlingen trouwens.. ' de straf kon echt niet hoog zijn.. hoopte ze. 'Wordt je geschorst!?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathan
3e jaars
3e jaars
Nathan


Aantal berichten : 499
Registratiedatum : 24-10-11

De gangen van het kasteel - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gangen van het kasteel   De gangen van het kasteel - Pagina 2 Emptyza okt 29, 2011 6:06 am

"Docent bezweringen," zei Nathan. "Ik weet niet of ik geschorst wordt, het is gewoon een vermoeden wat ik heb. Bovendien.. we hebben nog geluk dat hij niet eerder binnenkwam, we gebruikten namelijk alletwee spreuken die niet.. horen," zei hij daarna aarzelend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Arianna
3e jaars
3e jaars
Arianna


Aantal berichten : 571
Registratiedatum : 24-10-11

De gangen van het kasteel - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gangen van het kasteel   De gangen van het kasteel - Pagina 2 Emptyza okt 29, 2011 6:08 am

Arianna keek hem doordringend aan. "Wat heeft ze gedaan?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathan
3e jaars
3e jaars
Nathan


Aantal berichten : 499
Registratiedatum : 24-10-11

De gangen van het kasteel - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gangen van het kasteel   De gangen van het kasteel - Pagina 2 Emptyza okt 29, 2011 6:10 am

Nathan keek ongemakkelijk. "Ze vuurde de cruciatus vloek op me af geloof ik, alleen toen kwam de docent binnen dus het mislukte. En ik... had haar net zo goed kunnen doden. Ik gebruikt sectumsempra, alleen ze wist die af te weren," zei hij. Hij schaamde zich diep nu hij besefte hoe erg hij wel niet was. Hij had een duistere vloek gebruikt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Arianna
3e jaars
3e jaars
Arianna


Aantal berichten : 571
Registratiedatum : 24-10-11

De gangen van het kasteel - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gangen van het kasteel   De gangen van het kasteel - Pagina 2 Emptyza okt 29, 2011 6:12 am

Arianna keek hem aan. "Ze had nooit een onvergeeflijke vloek mogen gebruiken.' zei ze. 'En je hebt haar niet geraakt toch?' probeerde ze hem gerust te stellen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De gangen van het kasteel - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gangen van het kasteel   De gangen van het kasteel - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De gangen van het kasteel
Terug naar boven 
Pagina 2 van 12Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, ... 10, 11, 12  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Wie meet mij in een van de gangen?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hogwarts :: Openbaar :: Binnen-
Ga naar: