Hogwarts
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Welkom bij Hogwarts. Hier maak je een personage en wordt je gesorteerd. Dan kan je beginnen met het grote RPG op Hogwarts waar alles met elkaar in verband staat.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 De Geheime Kamer

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Silver
3e jaars
3e jaars
Silver


Aantal berichten : 349
Registratiedatum : 24-10-11
Woonplaats : Leerlingenkamer van Zwadderig

De Geheime Kamer Empty
BerichtOnderwerp: De Geheime Kamer   De Geheime Kamer Emptywo okt 26, 2011 3:38 am

De Geheime Kamer Cos65_resize
Terug naar boven Ga naar beneden
Silver
3e jaars
3e jaars
Silver


Aantal berichten : 349
Registratiedatum : 24-10-11
Woonplaats : Leerlingenkamer van Zwadderig

De Geheime Kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Geheime Kamer   De Geheime Kamer Emptyza okt 29, 2011 6:28 am

Silver kwam op een bed van botjes terecht. Ze kwam overeind, klopt het stof van haar kleren af en liep vervolgens door een volgende opening die ze ook met sisselspraak moest openen. Uit het gat van het slot kwam een metalen slang die een cirkel maakte en toen weer verdween. Piepend ging de deur open. Silver klom door het gat en liep verder. Ze hielt de omgeving in de gaten en zorgde ervoor dat wanneer ze iets zou zien ze haar ogen gesloten hielt en zachtjes kalmerende dingen begon te zeggen in sisselspraak zodat ze Basilisk die zich hier bevond wist dat zij het was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Silver
3e jaars
3e jaars
Silver


Aantal berichten : 349
Registratiedatum : 24-10-11
Woonplaats : Leerlingenkamer van Zwadderig

De Geheime Kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Geheime Kamer   De Geheime Kamer Emptyza okt 29, 2011 7:00 am

Ze liep door tot het grote stenen hoofd aan het einde van de gang. Ze begon allemaal dingen te mompelen en niet veel later kwam er een grote groen/gele slang uit de mond van het standbeeld. De slang gleed over de natte vloer en siste zachtjes en dreigend maar toen hij Silver hoorde sloot hij zijn ogen en legde zijn kop op de koude stenen vloer. Ze liep naar het dier toe en ging met haar hand over de koude gladde huid van de slang. 'Wat dacht je van mensen als prooidier in plaats van kleine ratten.' zei ze, normaal, tegen het dier.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jesse
3e jaars
3e jaars
Jesse


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 25-10-11

De Geheime Kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Geheime Kamer   De Geheime Kamer Emptyza okt 29, 2011 7:08 am

Denahi zat in de geheime kamer en keek naar silver en hij grinnikte zachtjes,´Als ik die slang was twijfelde ik geen een moment en deed ik het.´ zegt hij en hij kwam uit de schaduw
Terug naar boven Ga naar beneden
Silver
3e jaars
3e jaars
Silver


Aantal berichten : 349
Registratiedatum : 24-10-11
Woonplaats : Leerlingenkamer van Zwadderig

De Geheime Kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Geheime Kamer   De Geheime Kamer Emptyza okt 29, 2011 7:11 am

Silver keek om naar Denahi. 'Je bent me toch niet gevolgd he?' Ze bleef bij het dier staan en liet haar hand op zijn kop rusten. Regelmatig had ze hem grote dieren uit het verboden bos gebracht en aangezien sisselspraak een zeldzaam iets was had ze er gebruik van gemaakt. Het dier luisterde naar haar maar dat was eerst wel anders geweest.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jesse
3e jaars
3e jaars
Jesse


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 25-10-11

De Geheime Kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Geheime Kamer   De Geheime Kamer Emptyza okt 29, 2011 7:16 am

Denahi grinnikt zachtjes.´Ja en nee. ik zat eerst gewoon op de meisjes wc. omdat ik wist van de ingang en toen kwam jij en maakte het open dus ik kon niet anders dan gewoon mee gaan. grijnst hij onschuldig, en hij keek rond het was er prachtig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Silver
3e jaars
3e jaars
Silver


Aantal berichten : 349
Registratiedatum : 24-10-11
Woonplaats : Leerlingenkamer van Zwadderig

De Geheime Kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Geheime Kamer   De Geheime Kamer Emptyza okt 29, 2011 7:18 am

'Zolang je maar oppast dan.' zij Silver rustig. De slang had zich opgerold en leg met zijn kop op zijn lijf. Hij hielt zijn ogen gesloten maar rook alles in de kamer. 'Ik heb geen zin in een dode of versteende Denahi. Is zo lastig.' zei ze met een speelse grijns op haar gezicht. 'En ik heb geen zin om voor het diertje hier uitzonderingen te moeten maken. Ze keek naar de reusachtige slang. 'Ik laat hem zo los. Dan kan dat een waarschuwing voor de mensen hier op school zijn.' zei ze rustig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jesse
3e jaars
3e jaars
Jesse


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 25-10-11

De Geheime Kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Geheime Kamer   De Geheime Kamer Emptyza okt 29, 2011 7:22 am

Dat doe ik zeker schoonheid. zegt hij tegen silver met een glimlach,´en ik bewonder je talent je ouders zullen daarop heel trots zijn, het is zeldzaam en je bent dan een ware erfgenaam van zalazar zwadderich.+ zegt hij tegen haar en knikte en hij sloot zijn ogen
Terug naar boven Ga naar beneden
Silver
3e jaars
3e jaars
Silver


Aantal berichten : 349
Registratiedatum : 24-10-11
Woonplaats : Leerlingenkamer van Zwadderig

De Geheime Kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Geheime Kamer   De Geheime Kamer Emptyza okt 29, 2011 7:23 am

Silver begon zachtjes en sissend te praten. De reusachtige slang gleed weg, richting uitgang. Zelf liep Silver naar Denahi toe en bleef voor hem staan. 'Je mag je ogen weer open doen. Hij is weg.' zei ze zacht. Ze beschouwde het echt als een compliment wat hij net zei.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jesse
3e jaars
3e jaars
Jesse


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 25-10-11

De Geheime Kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Geheime Kamer   De Geheime Kamer Emptyza okt 29, 2011 7:42 am

Denahi deed langzaam zijn ogen open en glimlachte naar silver en hij deed een stap naar voren en gaf haar een kusje op haar wang.'als je morge mee wilt moet je het me laten weten we vertrekken om 10 uur naar mijn huis. zegt hij dan tegen haar en hij keek even richting de uitgang.'voel je je al beter dan gistere. vraagt hij dan als hij aan jesse en het gevecht van silcver dacht
Terug naar boven Ga naar beneden
Silver
3e jaars
3e jaars
Silver


Aantal berichten : 349
Registratiedatum : 24-10-11
Woonplaats : Leerlingenkamer van Zwadderig

De Geheime Kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Geheime Kamer   De Geheime Kamer Emptyza okt 29, 2011 7:55 am

Silver knikte. 'Ik moet vanavond eerst mijn straf afzitten in het verboden bos. Daarna zal ik mijn spullen pakken om mee te gaan.' zei ze zacht tegen hem. De slang hoorde je niet meer wat het teken was dat hij door het kasteel dwaalde, door de pijpleiding opzoek naar een slachtoffer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jesse
3e jaars
3e jaars
Jesse


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 25-10-11

De Geheime Kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Geheime Kamer   De Geheime Kamer Emptyza okt 29, 2011 8:00 am

Denahi keek silver verbaasr aan. straf waarom heb jij straf, vraagt hij verbaast, hij hoorde niet snel tot silver straf kreeg en daar was hij verbaast over,
Terug naar boven Ga naar beneden
Silver
3e jaars
3e jaars
Silver


Aantal berichten : 349
Registratiedatum : 24-10-11
Woonplaats : Leerlingenkamer van Zwadderig

De Geheime Kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Geheime Kamer   De Geheime Kamer Emptyza okt 29, 2011 8:05 am

Silver haalde haar schouders op. 'Stelde niet zo veel voor hoor.' zei ze rustig. 'Was met Nathan aan het duelleren nadat ik hem uitgedaagd had en we werden betrapt.' Ze rolde met haar ogen. 'Vanavond het verboden bos in omdat ze getipt waren dat er iets in de school los gelaten werd.' Silver keek Denahi heel schijnheilig aan. Ze had iemand een brief met uitgeknipte letters gestuurd en die had natuurlijk alarm geslagen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jesse
3e jaars
3e jaars
Jesse


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 25-10-11

De Geheime Kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Geheime Kamer   De Geheime Kamer Emptyza okt 29, 2011 8:18 am

Denahi keek silver aan. doe je wel voorzichtig daar, en laat nathan goed zweten. zegt hij met een glimlach en hij liep naar de uitgang en hij keek naar het water naast zig dat donker was, daar heild hij niet van moest hij denken aan die meerminnen
Terug naar boven Ga naar beneden
Silver
3e jaars
3e jaars
Silver


Aantal berichten : 349
Registratiedatum : 24-10-11
Woonplaats : Leerlingenkamer van Zwadderig

De Geheime Kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Geheime Kamer   De Geheime Kamer Emptyma okt 31, 2011 3:42 am

Silver bevond zich weer in de geheimen kamer. Naast haar lag de slang. Silver zelf zat op de grond en was diep in gedachten verzonken. De basilisk had nu een aantal keer toegeslagen maar ze moest oppassen dat ze niet de aandacht trok. Tijdens de vakantie had de basilisk de aandacht getrokken door iemand aan te vallen. Ze had hem opdracht gegeven daarna niemand nog wat te doen en terug te keren naar zijn schuilplaats. Het dier had geluisterd. Maar Silver was bang dat het toch niet genoeg was om haar naam te zuiveren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Denahi
2e jaars
2e jaars
Denahi


Aantal berichten : 170
Registratiedatum : 25-10-11

De Geheime Kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Geheime Kamer   De Geheime Kamer Emptyma okt 31, 2011 3:49 am

denahi kwam de geheime kamer in en had zijn ogen gesloten, hij had een zware week gehad en het enige wat hij nu wilde was bij silver zijn, silver begreep hem in allerlei op zichten,´silver ben je daar vraagt hij rustig en emotie loos
Terug naar boven Ga naar beneden
Silver
3e jaars
3e jaars
Silver


Aantal berichten : 349
Registratiedatum : 24-10-11
Woonplaats : Leerlingenkamer van Zwadderig

De Geheime Kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Geheime Kamer   De Geheime Kamer Emptyma okt 31, 2011 3:52 am

Silver keek op toen ze haar naam hoorde. Ze keek op naar de slang. Deze lag te slapen in een hoekje van de kamer. 'Je kunt je ogen opendoen. Hij zal je nu niet aanvallen.' zei ze rustig terwijl ze bleef zitten. Ze zat op het standbeeld, op de neus en keek vanaf daar naar Denahi.
Terug naar boven Ga naar beneden
Denahi
2e jaars
2e jaars
Denahi


Aantal berichten : 170
Registratiedatum : 25-10-11

De Geheime Kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Geheime Kamer   De Geheime Kamer Emptyma okt 31, 2011 3:59 am

Denahi keek naar silver en zijn ogen stonden droevig maar hij zei er niks over en klimde op het standbeeld en ging achter silver zitten en sloeg zijn armen om haar heen.´Ik hou van je,´fluistert hij dan liefde vol, iets wat hij nooit eerder zo rechtuit en eerlijk tegen haar had gezegt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Silver
3e jaars
3e jaars
Silver


Aantal berichten : 349
Registratiedatum : 24-10-11
Woonplaats : Leerlingenkamer van Zwadderig

De Geheime Kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Geheime Kamer   De Geheime Kamer Emptyma okt 31, 2011 4:06 am

Silver schrok er lichtjes van. Ze wist dat Denahi meestal niet zo recht toe, recht aan was. Ze legde aan hand op de zijne en leunde tegen hem aan. 'Wat is er gebeurt?' vroeg ze zachtjes. Ze had van de vakantie niet de kans gekregen om met hem mee te gaan aangezien haar ouders het hadden gehoord. Dat zweinstein onveilig aan het worden was door, hoogstwaarschijnlijk, een basilisk. Ze hadden haar opgehaald en helemaal onder vraagt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Denahi
2e jaars
2e jaars
Denahi


Aantal berichten : 170
Registratiedatum : 25-10-11

De Geheime Kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Geheime Kamer   De Geheime Kamer Emptyma okt 31, 2011 4:12 am

denahi bleef winter vast houden en hij legde zijn hoofd op zijn schouder.´jesse was thuis...hij staat nu aan onze kant.´legt hij langzaam uit en hij bleef dicht bij silver. ´ooit maak ik hem af,echt waar ik dood hem als mijn vader er niet meer is ik laat hem leiden zoals hij nog nooit heeft gevoeld,´zegt hij dan en hij voelde de tranen over zijn wangen lopen
Terug naar boven Ga naar beneden
Silver
3e jaars
3e jaars
Silver


Aantal berichten : 349
Registratiedatum : 24-10-11
Woonplaats : Leerlingenkamer van Zwadderig

De Geheime Kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Geheime Kamer   De Geheime Kamer Emptyma okt 31, 2011 4:36 am

Silver voelde iets koud op haar schouder druppen. Het was nat wat er of op moest duiden dat het hier lekte of dat Denahi huilde. in eersten instantie dacht ze dat het het eerste wel moest zijn maar toen voelde ze hij haar schokte. Ze keek op en nam zijn hoofd in haar handen. Ze keek hem recht aan. 'Wat is er gebeurt? Op dat na?' vroeg ze zachtjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Denahi
2e jaars
2e jaars
Denahi


Aantal berichten : 170
Registratiedatum : 25-10-11

De Geheime Kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Geheime Kamer   De Geheime Kamer Emptyma okt 31, 2011 4:42 am

Denahi keek winter aan met betraande ogen.´ik moest hem halen hij sloeg me neer en toen ik terug kwam was hij half dood en mijn mouder dood,´zegt hij tegen silver, jesse heeft mijn moeder gedood,´zegt hij en hij heild silver stevig vast
Terug naar boven Ga naar beneden
Silver
3e jaars
3e jaars
Silver


Aantal berichten : 349
Registratiedatum : 24-10-11
Woonplaats : Leerlingenkamer van Zwadderig

De Geheime Kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Geheime Kamer   De Geheime Kamer Emptyma okt 31, 2011 4:45 am

Silver trok Denahi tegen zich aan. Ze legde haar hand op zijn hoofd en aaide hem zachtjes. 'Stil maar. Dat wat Jesse gedaan heeft zal niet onbestraft blijven. Dat beloof ik je.' zei ze zacht maar met een ondertoon in haar stem waar je acuut de rillingen van op je rug kreeg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Denahi
2e jaars
2e jaars
Denahi


Aantal berichten : 170
Registratiedatum : 25-10-11

De Geheime Kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Geheime Kamer   De Geheime Kamer Emptyma okt 31, 2011 4:50 am

Denahi sloeg zijn armen om silvers middel en hij lag onderhand tegen haar aan, hij was niet snel verdrietig om iets, kijk wel uit...ik wil kjou niet kwijt, antwoordt hij zachtjes tegen haar en hij bleef haar vast houden bang tot ze ineens zou verdwijnen
Terug naar boven Ga naar beneden
Silver
3e jaars
3e jaars
Silver


Aantal berichten : 349
Registratiedatum : 24-10-11
Woonplaats : Leerlingenkamer van Zwadderig

De Geheime Kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Geheime Kamer   De Geheime Kamer Emptyma okt 31, 2011 4:53 am

Silver legde haar hand op zijn wang. 'Ik beloof het je. Ik zal je niet verlaten.' zei ze zachtjes. De basilisk lag nog altijd in een hoekje van de geheime kamer, op gekruld en wachtend tot hij iets mocht doen. Silver keek kort naar het dier. Ze zou Jesse laten merken dat er niet met haar te sollen viel en je niet aan haar vrienden moest komen. En als daarbij een dierbare van hem moest sterven? So be it!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De Geheime Kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Geheime Kamer   De Geheime Kamer Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De Geheime Kamer
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» De Kamer van Hoge Nood
» Kamer van de Spiegel van Neregeb

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hogwarts :: Openbaar :: Binnen-
Ga naar: