Hogwarts
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Welkom bij Hogwarts. Hier maak je een personage en wordt je gesorteerd. Dan kan je beginnen met het grote RPG op Hogwarts waar alles met elkaar in verband staat.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 De Badkamer van de Klassenoudste

Ga naar beneden 
+2
Winter
Silver
6 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Silver
3e jaars
3e jaars
Silver


Aantal berichten : 349
Registratiedatum : 24-10-11
Woonplaats : Leerlingenkamer van Zwadderig

De Badkamer van de Klassenoudste Empty
BerichtOnderwerp: De Badkamer van de Klassenoudste   De Badkamer van de Klassenoudste Emptywo okt 26, 2011 3:59 am

De Badkamer van de Klassenoudste Prefects___bathroom_top_view_by_pablete
Terug naar boven Ga naar beneden
Winter
Admin
Winter


Aantal berichten : 818
Registratiedatum : 24-10-11

De Badkamer van de Klassenoudste Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Badkamer van de Klassenoudste   De Badkamer van de Klassenoudste Emptyvr okt 28, 2011 12:40 pm

Winter ging de badkamer van de klassenoudste in en glimlachte. Ze had echt behoefte aan een warm geurig bad, heerlijke ontspanning. Ze zette verschillende kranen aan zodat het gigantische bad langzaam begon vol te lopen. Voor de spiegel verwijderde ze vast haar make-up terwijl ze wachtte.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hogwartsrpg.actieforum.com
Denahi
2e jaars
2e jaars
Denahi


Aantal berichten : 170
Registratiedatum : 25-10-11

De Badkamer van de Klassenoudste Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Badkamer van de Klassenoudste   De Badkamer van de Klassenoudste Emptyvr okt 28, 2011 8:40 pm

Denahi kwam de klassenoudste badkamer in, en merkte meteen aan de geur en de kleur van de badkamer tot iemand binnen was en hij lip rustig door zijn handdoek over zijn schouder heen geslagen. En toen hij winter ag moest hij eventjes grijnzen.´En schoonheid. neem je een bad om even al je zorgen te vergeten´Vraag hij zoetjes en hij legde zijn handdoek neer en begon zijn blouse uit te trekken en hij heild winter in het oog.
Terug naar boven Ga naar beneden
Winter
Admin
Winter


Aantal berichten : 818
Registratiedatum : 24-10-11

De Badkamer van de Klassenoudste Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Badkamer van de Klassenoudste   De Badkamer van de Klassenoudste Emptyvr okt 28, 2011 11:59 pm

Winter draaide zich geschrokken om en zag Denahi. Ze was blij dat ze zich nog niet had uitgekleed anders had ze zich helemaal onprettig gevoeld. "Wat doe je hier?" vroeg ze fel.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hogwartsrpg.actieforum.com
Denahi
2e jaars
2e jaars
Denahi


Aantal berichten : 170
Registratiedatum : 25-10-11

De Badkamer van de Klassenoudste Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Badkamer van de Klassenoudste   De Badkamer van de Klassenoudste Emptyza okt 29, 2011 6:34 am

Denahhi rolde met zijn ogen´wat ben je wat ik kom doen´zegt hij sircasties tegen haar en hij deed alles uit tot zijn onderbroek hij ging hier altijd zo er in. want je wist hier nooit wie binnen kwam en hij ging naar het bad toe. ´en wat doe jij hier, je huis werk maken. vraagt hij en hij ging op de badrand zitten
Terug naar boven Ga naar beneden
Winter
Admin
Winter


Aantal berichten : 818
Registratiedatum : 24-10-11

De Badkamer van de Klassenoudste Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Badkamer van de Klassenoudste   De Badkamer van de Klassenoudste Emptyza okt 29, 2011 6:36 am

"Ik kom hier een bad nemen, dus als je zou willen vertrekken zou ik dat waarderen." zei Winter die met grote ogen naar hem keek. Ze kon niet geloven dat hij dit zo deed. Echt waar ging dit over?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hogwartsrpg.actieforum.com
Denahi
2e jaars
2e jaars
Denahi


Aantal berichten : 170
Registratiedatum : 25-10-11

De Badkamer van de Klassenoudste Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Badkamer van de Klassenoudste   De Badkamer van de Klassenoudste Emptyza okt 29, 2011 6:47 am

Denahi grinnikte en negeerde de opmerking van winter en hij ging ook het bad in en hij vond het heerlijk warm. en hij keek winter an,´vind je toch niet erg...morge ben ik voor een week weg. zegt hij dan normaal en hij leunde met zijn rug tegen de rand aan
Terug naar boven Ga naar beneden
Winter
Admin
Winter


Aantal berichten : 818
Registratiedatum : 24-10-11

De Badkamer van de Klassenoudste Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Badkamer van de Klassenoudste   De Badkamer van de Klassenoudste Emptyza okt 29, 2011 6:50 am

Winter keek hem fel aan. Ze ging echt niet haar bad door hem laten afpakken. Dus ze trok haar gewaad uit, ze had er een bikini onder aan want ook zij wist dat er soms ongewenst mensen binnen kwam en ze ging het water in zonder verder nog iets tegen hem te zeggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hogwartsrpg.actieforum.com
Jesse
3e jaars
3e jaars
Jesse


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 25-10-11

De Badkamer van de Klassenoudste Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Badkamer van de Klassenoudste   De Badkamer van de Klassenoudste Emptyza okt 29, 2011 6:56 am

Denahi heild zich ook een tijdje stil en genoot van zijn bad en waste zich rustig.´jammer tot jesse zo vol houdent is en niet onze kant kiest, maar misschien lukt het deze vakantie wel´zegt hij op een plageriche hart denkende toon tegen zich zelf,
Terug naar boven Ga naar beneden
Winter
Admin
Winter


Aantal berichten : 818
Registratiedatum : 24-10-11

De Badkamer van de Klassenoudste Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Badkamer van de Klassenoudste   De Badkamer van de Klassenoudste Emptyza okt 29, 2011 6:58 am

"Jammer dat je slecht en moordlustig bent anders had dit hier een stuk gezelliger kunnen zijn. En als ik ook maar iets hoor over dat Jesse mishandeld wordt kom ik daar persoonlijk een stokje voor steken." beet Winter hem toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hogwartsrpg.actieforum.com
Jesse
3e jaars
3e jaars
Jesse


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 25-10-11

De Badkamer van de Klassenoudste Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Badkamer van de Klassenoudste   De Badkamer van de Klassenoudste Emptyza okt 29, 2011 7:03 am

Denahi stoot een kille lach uit, jij daar een stokje voor steken nou probeer het maar want je weet als ik het niet doe het mijn vader wel zal doen bij jesse, want hij doet toch niet wat hij moet doen. dus achter een week zal hij wel weer onder zitten. zegt denahi
Terug naar boven Ga naar beneden
Winter
Admin
Winter


Aantal berichten : 818
Registratiedatum : 24-10-11

De Badkamer van de Klassenoudste Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Badkamer van de Klassenoudste   De Badkamer van de Klassenoudste Emptyza okt 29, 2011 7:06 am

Winter keek hem aan. "Jullie zijn echt allemaal ziek in jullie hoofd" beet ze hem toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hogwartsrpg.actieforum.com
Jesse
3e jaars
3e jaars
Jesse


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 25-10-11

De Badkamer van de Klassenoudste Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Badkamer van de Klassenoudste   De Badkamer van de Klassenoudste Emptyza okt 29, 2011 7:13 am

pas maar goed op je woorden winter. anders gaan er nog vervelende dingen geburen.´sist hij tegen haar en hij zwam tot bij haar en zette zijn handen tegen de rand aan. En hij keek haar met een valse plangende grijns aan.´leer je plaats kennen anders tja kan er eens iets heel vervelends gebeuren met een van je vrienden.´dreigt hij menens en hij ging dan weg met zijn handen en klom uit het bad
Terug naar boven Ga naar beneden
Winter
Admin
Winter


Aantal berichten : 818
Registratiedatum : 24-10-11

De Badkamer van de Klassenoudste Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Badkamer van de Klassenoudste   De Badkamer van de Klassenoudste Emptyza okt 29, 2011 1:41 pm

Winter keek hem aan en probeerde haar angst te verbergen. "Hoe bedoel je?" vroeg ze terwijl ze keek hoe hij het bad uit klom. Ze vroeg zich serieus af of hij dit plande ofzo. Maar het beviel haar niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hogwartsrpg.actieforum.com
Jesse
3e jaars
3e jaars
Jesse


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 25-10-11

De Badkamer van de Klassenoudste Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Badkamer van de Klassenoudste   De Badkamer van de Klassenoudste Emptyza okt 29, 2011 8:17 pm

Denahi begon zich af te drogen en grinnikte zachtjes.´ik bedoel zoals ik het zeg winter. als je niet doet wat je moet doen zoals je ouders trouw zijn, kunnen er vervelende dingen gebeuren en niet alleen bij jou.´zegt hij nu iets langzamer en hij begon zijn kleren weer aaan te doen
Terug naar boven Ga naar beneden
Winter
Admin
Winter


Aantal berichten : 818
Registratiedatum : 24-10-11

De Badkamer van de Klassenoudste Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Badkamer van de Klassenoudste   De Badkamer van de Klassenoudste Emptyza okt 29, 2011 11:11 pm

Winter slikte. "Wat een onzin." zei ze toen. "Het gaat jullie om mij, laat de andere er buiten lafaards!"
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hogwartsrpg.actieforum.com
Arianna
3e jaars
3e jaars
Arianna


Aantal berichten : 571
Registratiedatum : 24-10-11

De Badkamer van de Klassenoudste Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Badkamer van de Klassenoudste   De Badkamer van de Klassenoudste Emptyza okt 29, 2011 11:38 pm

Dit is een hele aparte scène, zo in het bad.
Terug naar boven Ga naar beneden
Winter
Admin
Winter


Aantal berichten : 818
Registratiedatum : 24-10-11

De Badkamer van de Klassenoudste Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Badkamer van de Klassenoudste   De Badkamer van de Klassenoudste Emptyza okt 29, 2011 11:50 pm

Arianna schreef:
Dit is een hele aparte scène, zo in het bad.

Haha ja iddxD Ze spelen gewoon allebei een psychisch spelletje onder het genot van een warm badxD
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hogwartsrpg.actieforum.com
Denahi
2e jaars
2e jaars
Denahi


Aantal berichten : 170
Registratiedatum : 25-10-11

De Badkamer van de Klassenoudste Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Badkamer van de Klassenoudste   De Badkamer van de Klassenoudste Emptyzo okt 30, 2011 12:08 am

Denahi had zich weer helemaal aangekleed en keek winter aan.' Mij maak het niet uit hoe ik het speel als ik maar win.' Antwoord hij tegen winter. En hij pakte de hand doek en grijnsde naar haar. Prettige vakantie zegt hij dan sluw
Terug naar boven Ga naar beneden
Winter
Admin
Winter


Aantal berichten : 818
Registratiedatum : 24-10-11

De Badkamer van de Klassenoudste Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Badkamer van de Klassenoudste   De Badkamer van de Klassenoudste Emptyzo okt 30, 2011 12:11 am

"Ik meen het Denahi, laat mijn vrienden erbuiten of ik kan je verzekeren dat ik win. Want als je hen erbij betrekt zijn wij met meer en dus sterker." beet ze hem toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hogwartsrpg.actieforum.com
Denahi
2e jaars
2e jaars
Denahi


Aantal berichten : 170
Registratiedatum : 25-10-11

De Badkamer van de Klassenoudste Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Badkamer van de Klassenoudste   De Badkamer van de Klassenoudste Emptyzo okt 30, 2011 12:19 am

Denahi keerde zich tot winter en glimlachte onheil spellend naar haar. Wie weet zijn we na deze week met een gelijk aantal. Qls het aan mijn vader licht is hij niet leer zo vriendelijk tegen jesse dan hij normaal deed al was hij toen ook niet echt aardig. Als je begrijpt wat ik bedoel. Zegt denahi en hij keek winter. En als hij dan nog weigert wie weet zien jullie hem dan wel nooit meer. Qntwoord hij dan kil. En die vrienden van ie doen alleen verdedigen bang voor azkaban. Grinnikt hij en hij zwaaide naar winter voor hij weg liep.
Terug naar boven Ga naar beneden
Winter
Admin
Winter


Aantal berichten : 818
Registratiedatum : 24-10-11

De Badkamer van de Klassenoudste Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Badkamer van de Klassenoudste   De Badkamer van de Klassenoudste Emptyzo okt 30, 2011 12:23 am

Winter sloeg geschrokken een hand voor haar mond. Ze moest iets doen. Ze moest een manier vinden om Jesse te redden. Haastig kwam ze de badkuip uit waardoor ze uitgleed en viel. Ze vloekte en kwam overeind en begon haastig zichzelf aan te kleden. Ze moest weten wat die eed precies inhield en ze moest weten waar hij woonde, ze moest hem daar weghalen.

Terug naar boven Ga naar beneden
https://hogwartsrpg.actieforum.com
Silver
3e jaars
3e jaars
Silver


Aantal berichten : 349
Registratiedatum : 24-10-11
Woonplaats : Leerlingenkamer van Zwadderig

De Badkamer van de Klassenoudste Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Badkamer van de Klassenoudste   De Badkamer van de Klassenoudste Emptyzo nov 13, 2011 2:17 am

Silver stond in een hoekje van de badkamer. Ze had een tas naast zich staan waar ze een handdoek uit haalde en die bij het bad neerlegde. Ze deed haar tshirt, broek, schoenen en sokken uit en ging in haar bikini in het bad liggen. Je wist maar nooit wie hier zomaar binnen kwam zetten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jesse
3e jaars
3e jaars
Jesse


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 25-10-11

De Badkamer van de Klassenoudste Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Badkamer van de Klassenoudste   De Badkamer van de Klassenoudste Emptyzo nov 13, 2011 2:47 am

jesse had een zware week achter de rug. Hij had een paardagen in azkaban gezeten toen na de rechtbank waar hij toen gelukkig kon ontsnappen en toen een paardagen over gedaan om in zweinsveldt te komen en jah daar bleef je nu niet bepaald schoon in en hij had van winter het wachtwoord gekregen dus hij kon weer eens even zich lekker op frissen en tot rust komen in een warm bad en hij kwam de kamer in. en hij rook een serke zeeplucht en hij wist tot er iemand was, maar hij bestede er geen aandacht aan en deed eerst zijn kleren uit in een gang.´ehm ik hoop tot je het niet erg vind als ik er bij kom, vraagt jesse dan terwijl hij zijn shirt uit deed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Silver
3e jaars
3e jaars
Silver


Aantal berichten : 349
Registratiedatum : 24-10-11
Woonplaats : Leerlingenkamer van Zwadderig

De Badkamer van de Klassenoudste Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Badkamer van de Klassenoudste   De Badkamer van de Klassenoudste Emptyzo nov 13, 2011 2:53 am

Silver had haar ogen gesloten en was wat weg gedoezeld in het water. Tranen hadden over haar wangen gelopen terwijl ze aan Denahi dacht en over wat hij nu moest mee maken. Ze zou hem niet in de steek laten, zeker niet. Ze was hem iets verschuldigd. Ze zou hem daar weg halen. Toen hoorde ze de stem van Jesse. Ze antwoorde enkel met een 'hmm.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De Badkamer van de Klassenoudste Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Badkamer van de Klassenoudste   De Badkamer van de Klassenoudste Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De Badkamer van de Klassenoudste
Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hogwarts :: Openbaar :: Binnen-
Ga naar: