Hogwarts
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Welkom bij Hogwarts. Hier maak je een personage en wordt je gesorteerd. Dan kan je beginnen met het grote RPG op Hogwarts waar alles met elkaar in verband staat.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 De Badkamer van de Klassenoudste

Ga naar beneden 
+2
Winter
Silver
6 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Jesse
3e jaars
3e jaars
Jesse


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 25-10-11

De Badkamer van de Klassenoudste - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Badkamer van de Klassenoudste   De Badkamer van de Klassenoudste - Pagina 2 Emptyzo nov 13, 2011 2:56 am

jesse hoorde ee stem hmm zeggen, en was op gelucht tot die gene het goed vond hij kon namelijk het bad wel gebruiken en hij ging de bad kamer in en zag van de achterkant tot het een meisje was... maar van welke afdeling ze was kon hij nu niet zien en hij liep naar het bad en liet zich zelf ook in hat bad zakken en hij keek het meisje niet aan dat zou onbeleeft zijn. heerlijk he...zegt hij dan wat vragent tegen haar,

(zie het gezicht al helemaal voor me XD)
Terug naar boven Ga naar beneden
Silver
3e jaars
3e jaars
Silver


Aantal berichten : 349
Registratiedatum : 24-10-11
Woonplaats : Leerlingenkamer van Zwadderig

De Badkamer van de Klassenoudste - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Badkamer van de Klassenoudste   De Badkamer van de Klassenoudste - Pagina 2 Emptyzo nov 13, 2011 3:01 am

Silver keek langzaam opzij naar Jesse. 'Heerlijk, zo een warm bad voordat ik iemand ga laten boeten voor iets wat hij niet had moeten doen. Tenzij je een doodwens had natuurlijk. Maar ik mag hopen van niet. Zowel, hou je ogen open, zo niet dan zou ik ze maar sluiten.
' zei ze rustig. Silver kreeg een uitdagende grijns op haar gezicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jesse
3e jaars
3e jaars
Jesse


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 25-10-11

De Badkamer van de Klassenoudste - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Badkamer van de Klassenoudste   De Badkamer van de Klassenoudste - Pagina 2 Emptyzo nov 13, 2011 3:09 am

Jesse lag wat onderuit gezakt en had net zijn ogen gesloten toen hij de stem en de woorden van silver hoorde en hij ging even kopje onder voordat hij overeind schoot en hij keek naar silver, en zijn blik was meteen rebels maar ook behoud zaam hij wist hoeveel denahi voor silver betekende. Hij heeft zich daar zelf ingewerkt silver en dat weet jij net zo goed als ik, en ik ben niet bang voor jou. snauwt hij uit dagent, waar hij in zijn hoofd meteen spijt van had aangezien zijn toverstok in zijn broek in de gang lag wat verder op. en hij beleef haar uitdagent aan kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Silver
3e jaars
3e jaars
Silver


Aantal berichten : 349
Registratiedatum : 24-10-11
Woonplaats : Leerlingenkamer van Zwadderig

De Badkamer van de Klassenoudste - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Badkamer van de Klassenoudste   De Badkamer van de Klassenoudste - Pagina 2 Emptyzo nov 13, 2011 5:32 am

Silver grinnikte. 'Ooh dat zal ik maar wel zijn.' Silver kwam wat overeind en keek Jesse aan. 'Je bent ongewapend, dat klopt. Dat ben ik ook. Ik heb geen staf, ik heb geen dolk ik heb niets. Maar hij wel.' Silver knikte omhoog maar zonder op te kijken. Dat zou haar dood worden. Ook keek ze niet in de weerspiegeling van het water. Ze wist dat de Basilisk zijn ogen dicht had, dat moest hij van haar maar toch. Ze wilde Jesse bang maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jesse
3e jaars
3e jaars
Jesse


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 25-10-11

De Badkamer van de Klassenoudste - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Badkamer van de Klassenoudste   De Badkamer van de Klassenoudste - Pagina 2 Emptyzo nov 13, 2011 5:41 am

jesse zag silver grinnike en hij grijnsde toen ze hoorde tot ze ongewapend was dat was een voordeel, maar toen hij haar andere dreigement hoorde keek hij automaties op en zag de slag en zijn adem bleef even steken hij was groter dan een gemiddelde slag en hij zuchte toen hij merkte tot hij de ogen dicht had en darna keek hij meteen om naar silver, wat ben je van plan te doen me doden, je weet to mijn vader me levend wilt en hij weet tot ik meer waard ben dan denahi want als wij elkaar meten ben ik sterker. overbluft hij haar vel maar van binnen ging zijn hard als een razende te keer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Silver
3e jaars
3e jaars
Silver


Aantal berichten : 349
Registratiedatum : 24-10-11
Woonplaats : Leerlingenkamer van Zwadderig

De Badkamer van de Klassenoudste - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Badkamer van de Klassenoudste   De Badkamer van de Klassenoudste - Pagina 2 Emptyzo nov 13, 2011 6:08 am

'Lieve schat als ik moet kiezen tussen jou of Denahi dan staat mijn keuze vast.' Zei Silver zoetjes. 'Oke je vader zal misschien heel even treuren omdat het hem niet gelukt is jou aan zijn kant te krijgen. Maar daar komt hij wel weer overheen.' Ze keek Jesse aan. 'Dus, nu ga jij me vertellen wat jullie hebben beweerd waardoor Denahi nu gevangen zit.' zei ze rustig. De slang bleef wachten op haar teken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jesse
3e jaars
3e jaars
Jesse


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 25-10-11

De Badkamer van de Klassenoudste - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Badkamer van de Klassenoudste   De Badkamer van de Klassenoudste - Pagina 2 Emptyzo nov 13, 2011 6:13 am

Jesse grinnikte nu zelf. oke daar heb je een punt. en we hebben denahi er niet bij gelapt dat deed hij zelf hij zei het zelf silver en een leerkracht hoorde hem en hoe hij een onvergetelijke vloek gebruikte...en daar kun je niks aan doen. zegt hij rebels en hij voelde zijn hart nog steeds te keer gaan.

en hij zit niet gevangen hij hij is gevlucht van school XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Silver
3e jaars
3e jaars
Silver


Aantal berichten : 349
Registratiedatum : 24-10-11
Woonplaats : Leerlingenkamer van Zwadderig

De Badkamer van de Klassenoudste - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Badkamer van de Klassenoudste   De Badkamer van de Klassenoudste - Pagina 2 Emptyzo nov 13, 2011 6:16 am

oke ja dat krijg je als je het niet mee krijgt... :S
---------------------
Silver keek Jesse rustig aan. 'Als dat zo is mag je me nu een hele goede reden geven om je niet meteen te doden. Weetje mijn slang heeft al een paar dagen niets meer gegeten. Hij is nogal hongerig.' Silver grijnsde en keek Jesse aan. 'Hij heeft wel zin in bloedverraders.' ze ze zachtjes in Jesse zijn oor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jesse
3e jaars
3e jaars
Jesse


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 25-10-11

De Badkamer van de Klassenoudste - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Badkamer van de Klassenoudste   De Badkamer van de Klassenoudste - Pagina 2 Emptyzo nov 13, 2011 6:20 am

Jesse voelde een rilling door zijn lijf gaan toen silver in zijn oor fluisterde, voor denahi had hij geen angs maar voor silver en zijn vader wel.'jammer tot ik niet bang ben voor de dood.'snauwt hij tegen silver en in een bewegin spetterde hij water in haar gezicht en hij klom uit het bad en rende richting de gang maar bij de bocht glee hij uit en viel op de grond en tegen de muur aan. en hij kreunde lichtjes
Terug naar boven Ga naar beneden
Silver
3e jaars
3e jaars
Silver


Aantal berichten : 349
Registratiedatum : 24-10-11
Woonplaats : Leerlingenkamer van Zwadderig

De Badkamer van de Klassenoudste - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Badkamer van de Klassenoudste   De Badkamer van de Klassenoudste - Pagina 2 Emptyzo nov 13, 2011 6:23 am

De slang die het geren zag als een dier dat voor hem vluchtte schoot achter Jesse aan. Hij smeet hem tegen de muur aan waarna hij met open bek boven Jesse bleef hangen. Silver had zich hersteld en kwam rustig aangelopen. 'Had je niet moeten doen vriend.' zei ze zachtjes waarna ze in sisselspreek tegen het dier begon te praten. Deze bracht zijn kop en daarmee zijn ver opengesprede grote gele ogen op ooghoogte met Jesse. 'Als ik jou was zal ik niet opkijken of je bent dood.' zei ze rustig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jesse
3e jaars
3e jaars
Jesse


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 25-10-11

De Badkamer van de Klassenoudste - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Badkamer van de Klassenoudste   De Badkamer van de Klassenoudste - Pagina 2 Emptyzo nov 13, 2011 6:27 am

jesse lag tegen de muur aan en had zijn ogen stevig dicht geknepen om het moment tot de slang hem tegen de muur aan duwde. en hij hoorde de woorden van silver, maar daar ging hij nu niet op in, hij hoorde de slang gevaarlijk sissen. en hij dacht na wat kon hij nu doen niks...helemaal niks dan rustig op de dood wachten of iets anders...misschien wel iets ergers.
Terug naar boven Ga naar beneden
Silver
3e jaars
3e jaars
Silver


Aantal berichten : 349
Registratiedatum : 24-10-11
Woonplaats : Leerlingenkamer van Zwadderig

De Badkamer van de Klassenoudste - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Badkamer van de Klassenoudste   De Badkamer van de Klassenoudste - Pagina 2 Emptyzo nov 13, 2011 6:35 am

Silver liep naar de kleren van Jesse toe. Ze zocht er wat tussen en pakte toen zijn staf. Ze liep ermee naar Jesse en de Basilisk. Ze gaf de slang opdracht om Jesse te blijven achtervolgen. Maar hij mocht hem niet opeten. Wel doden als het niet anders kan. Zelf knielde ze bij Jesse neer. Ze prikte hem zachtjes met je staf. 'En om te zorgen dat je niet weet wat er hier gebeurt is als de slang je versteend en je bij komt gaan we nu een stukje van je geheugen wissen. Zo kunnen ze het ook niet met een herssenpan teweten komen. En weet je wat het leuke is?' Ze kwam overeind en ging weer naast de slang staan. 'We doen het met jou staf.' Ze richtte hem op Jesse. 'Amnesia.' zei ze rustig zodat Jesse niet kon herinneren dat Silver sisselspraak heeft gesproken.
'Ik zie je wel weer Jesse.' Met die woorden liep Silver de badkamer uit nadat ze zich had aangekleed. De slang bleef om Jesse heen liggen met zijn kop op ooghoogte.




ik ga eten Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Jesse
3e jaars
3e jaars
Jesse


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 25-10-11

De Badkamer van de Klassenoudste - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Badkamer van de Klassenoudste   De Badkamer van de Klassenoudste - Pagina 2 Emptyzo nov 13, 2011 6:43 am

Jesse voelde nu wel een angst ohoog komen toen silver dat had gezegt, nee nie....begon hij maar dan ineens voelde hij alles heel wazig worden en niet veel later zakte hij zelf ineen op de grond die nat was,toen hij bij begon te komen had hij hoofdpijn en een vreemd gevoel tot hij iets miste en niet veel later deed hij zijn ogen open en keek regel recht in de weerspiegeling van de gele ogen van de slang en hij habte verschrikt naar adem en langzaam veranderde jesse in steen

smakelijk
en ik laat ze jesse wel weer snel bij maken he ik kan niet lang zonder hem namelijk DX
Terug naar boven Ga naar beneden
Winter
Admin
Winter


Aantal berichten : 818
Registratiedatum : 24-10-11

De Badkamer van de Klassenoudste - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Badkamer van de Klassenoudste   De Badkamer van de Klassenoudste - Pagina 2 Emptyzo nov 13, 2011 6:45 am

Winter kwam de badkamer in gelopen en liep Silver tegen het lijf. "Wat heeft dit?" ze zag de rug van de basilisk en Jesse die versteende. Snel keek ze terug naar Silver zodat ze niet in de ogen van het dier zou kijken en ze trok haar staf. "Haal dat beest bij hem weg! en zorg dat hij weer normaal wordt!" schreeuwde ze kwaad.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hogwartsrpg.actieforum.com
Silver
3e jaars
3e jaars
Silver


Aantal berichten : 349
Registratiedatum : 24-10-11
Woonplaats : Leerlingenkamer van Zwadderig

De Badkamer van de Klassenoudste - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Badkamer van de Klassenoudste   De Badkamer van de Klassenoudste - Pagina 2 Emptyzo nov 13, 2011 7:28 am

Silver was al weg zodat ze nog steeds niet wisten dat zij het was zeg maar Razz daarom heeft ze ook Jesse zijn geheugen gewist Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Winter
Admin
Winter


Aantal berichten : 818
Registratiedatum : 24-10-11

De Badkamer van de Klassenoudste - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Badkamer van de Klassenoudste   De Badkamer van de Klassenoudste - Pagina 2 Emptyzo nov 13, 2011 7:29 am

Oooww:P Maar die enge slang is er nog wel?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hogwartsrpg.actieforum.com
Silver
3e jaars
3e jaars
Silver


Aantal berichten : 349
Registratiedatum : 24-10-11
Woonplaats : Leerlingenkamer van Zwadderig

De Badkamer van de Klassenoudste - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Badkamer van de Klassenoudste   De Badkamer van de Klassenoudste - Pagina 2 Emptyzo nov 13, 2011 7:31 am

ja dus de mogelijkheid hem te doden Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Jesse
3e jaars
3e jaars
Jesse


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 25-10-11

De Badkamer van de Klassenoudste - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Badkamer van de Klassenoudste   De Badkamer van de Klassenoudste - Pagina 2 Emptyzo nov 13, 2011 7:32 am

en jesse moet ontsteent worden DX maar hoe
Terug naar boven Ga naar beneden
Silver
3e jaars
3e jaars
Silver


Aantal berichten : 349
Registratiedatum : 24-10-11
Woonplaats : Leerlingenkamer van Zwadderig

De Badkamer van de Klassenoudste - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Badkamer van de Klassenoudste   De Badkamer van de Klassenoudste - Pagina 2 Emptyzo nov 13, 2011 7:33 am

via zo een kruiden middel
Terug naar boven Ga naar beneden
Winter
Admin
Winter


Aantal berichten : 818
Registratiedatum : 24-10-11

De Badkamer van de Klassenoudste - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Badkamer van de Klassenoudste   De Badkamer van de Klassenoudste - Pagina 2 Emptyzo nov 13, 2011 7:35 am

Winter staarde angstig naar het massale lijf van de slang zonder in de buurt van zijn kop te kijken. Wat kon ze in godsnaam doen om dit dier te doden. Ze wist voldoende over basilisken dat een simpele lamstraal niet genoeg zou doen. Een degelijke spreuk als de vloek des doods zou ze nooit kunnen gebruiken.. Dat wilde ze niet. Ze bleef stilletjes met haar stok staan afwachten.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hogwartsrpg.actieforum.com
Jesse
3e jaars
3e jaars
Jesse


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 25-10-11

De Badkamer van de Klassenoudste - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Badkamer van de Klassenoudste   De Badkamer van de Klassenoudste - Pagina 2 Emptyzo nov 13, 2011 7:37 am

oke

Jesse is versteent
Terug naar boven Ga naar beneden
Silver
3e jaars
3e jaars
Silver


Aantal berichten : 349
Registratiedatum : 24-10-11
Woonplaats : Leerlingenkamer van Zwadderig

De Badkamer van de Klassenoudste - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Badkamer van de Klassenoudste   De Badkamer van de Klassenoudste - Pagina 2 Emptyzo nov 13, 2011 7:38 am

enige mogelijkheden zijn om de slang zijn eigen ogen te laten zien of een haan die kraait Razz
-------------------------------------------
De slang snuffelde aan Jesse. Hij probeerde hem op te eten maar aangezien Jesse van steen was liet hij hem links liggen. Hij snoof wat, een ander stuk dat als voedsel kon dienen. Hij draaide zijn kop in de richting van Winter.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathan
3e jaars
3e jaars
Nathan


Aantal berichten : 499
Registratiedatum : 24-10-11

De Badkamer van de Klassenoudste - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Badkamer van de Klassenoudste   De Badkamer van de Klassenoudste - Pagina 2 Emptyzo nov 13, 2011 7:39 am

of met het zwaard van griffoendor Xd
Terug naar boven Ga naar beneden
Winter
Admin
Winter


Aantal berichten : 818
Registratiedatum : 24-10-11

De Badkamer van de Klassenoudste - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Badkamer van de Klassenoudste   De Badkamer van de Klassenoudste - Pagina 2 Emptyzo nov 13, 2011 7:42 am

Zodra Winter besefte dat het dier haar in de gaten had keek ze strak naar de grond. Ze moest Jesse hier weg te krijgen maar hoe? Misschien kon ze iets vinden om de slang mee af te lijden.. Ze dacht razendsnel na terwijl ze haar zintuigen op scherp had gezet zodat ze kon rennen zodra het dier in beweging kwam.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hogwartsrpg.actieforum.com
Silver
3e jaars
3e jaars
Silver


Aantal berichten : 349
Registratiedatum : 24-10-11
Woonplaats : Leerlingenkamer van Zwadderig

De Badkamer van de Klassenoudste - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Badkamer van de Klassenoudste   De Badkamer van de Klassenoudste - Pagina 2 Emptyzo nov 13, 2011 7:45 am

De slang rees op en hielt Winter goed in de gaten.


Ja dat ook nog Razz
als Nathan nou met een reuzen spiegel komt ofzo XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De Badkamer van de Klassenoudste - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Badkamer van de Klassenoudste   De Badkamer van de Klassenoudste - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De Badkamer van de Klassenoudste
Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hogwarts :: Openbaar :: Binnen-
Ga naar: