Hogwarts
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Welkom bij Hogwarts. Hier maak je een personage en wordt je gesorteerd. Dan kan je beginnen met het grote RPG op Hogwarts waar alles met elkaar in verband staat.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Lounge room

Ga naar beneden 
+2
Nathan
Winter
6 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 8 ... 14  Volgende
AuteurBericht
Winter
Admin
Winter


Aantal berichten : 818
Registratiedatum : 24-10-11

Lounge room - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lounge room   Lounge room - Pagina 2 Emptyma okt 24, 2011 9:44 am

Winter pakte zijn arm vast en keek hem liefjes aan. "Ik wil alleen maar zeggen dat ik je veel aantrekkelijker vind met bruin haar." glimlachte ze naar hem. "Werkt dat beter voor je zelfvertrouwen?" voegde ze er vervolgens grijnzend aan toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hogwartsrpg.actieforum.com
Arianna
3e jaars
3e jaars
Arianna


Aantal berichten : 571
Registratiedatum : 24-10-11

Lounge room - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lounge room   Lounge room - Pagina 2 Emptyma okt 24, 2011 9:45 am

ooc:
James <3! Very Happy ... James Phelps..

bic:

Arianna lachte. 'Nou dan is alles goed.' zei ze, en ze woelde even door zijn haar, wat er nu nogal messy uitzag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathan
3e jaars
3e jaars
Nathan


Aantal berichten : 499
Registratiedatum : 24-10-11

Lounge room - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lounge room   Lounge room - Pagina 2 Emptyma okt 24, 2011 9:48 am

oooh ja <3

Nathan schudde Winter grinnikend van zich af en ging met zijn hand door Arianna's haar. "Jaja, zo kan ie wel weer. Kijk maar uit, voordat ik jullie nog eens een keer serieus ga nemen," zei hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Winter
Admin
Winter


Aantal berichten : 818
Registratiedatum : 24-10-11

Lounge room - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lounge room   Lounge room - Pagina 2 Emptyma okt 24, 2011 9:51 am

Winter rolde lachend met haar ogen. "Het is ook niet snel goed met jou hea?" vroeg ze geamuseerd. Ze kende hem voort al zo lang dat dit soort spelletjes op zijn tijd verantwoord waren. Vooral omdat zo'n beetje alle eerste en tweedejaars verliefd op hem waren was het erg leuk om hem ermee te plagen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hogwartsrpg.actieforum.com
Arianna
3e jaars
3e jaars
Arianna


Aantal berichten : 571
Registratiedatum : 24-10-11

Lounge room - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lounge room   Lounge room - Pagina 2 Emptyma okt 24, 2011 9:54 am

Arianna probeerde zijn hand te ontwijken. 'He!' zei ze, maar ze lachte, ze liet haar haar maar rommelig zitten, kon haar het wat schelen. Ze grinnikte om Winter. 'Ja.. hij heeft kapsones gekregen deze zomer, geloof ik.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathan
3e jaars
3e jaars
Nathan


Aantal berichten : 499
Registratiedatum : 24-10-11

Lounge room - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lounge room   Lounge room - Pagina 2 Emptyma okt 24, 2011 9:58 am

"Er zijn veel leuke meisjes in Australia," zei Nathan grijnzend, waarnaar hij vervolgens zijn hoofd schudde. "Maar ik heb geen kapsones, ik maak er alleen maar grapjes over, dat is alles. Ik heb niet eens een vriendinnetje dus einde discussie," zei hij vastbesloten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Arianna
3e jaars
3e jaars
Arianna


Aantal berichten : 571
Registratiedatum : 24-10-11

Lounge room - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lounge room   Lounge room - Pagina 2 Emptyma okt 24, 2011 10:00 am

Arianna glimlachte. 'Je weet dat ik een grapje maakte.' zei ze alleen nog, ze liepen ondertussen al richting de hal, en overal liepen andere leerlingen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Winter
Admin
Winter


Aantal berichten : 818
Registratiedatum : 24-10-11

Lounge room - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lounge room   Lounge room - Pagina 2 Emptyma okt 24, 2011 10:00 am

Winter glimlachte. Waarschijnlijk was het inderdaad beter om hier even over op te houden. "Dus, wat zijn jullie plannen voor de vakantie volgende week?' vroeg ze nieuwsgierig en ze keek naar Nathan en Arianna. "Gaan jullie naar huis of blijven jullie gezellig met mij op school?"
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hogwartsrpg.actieforum.com
Nathan
3e jaars
3e jaars
Nathan


Aantal berichten : 499
Registratiedatum : 24-10-11

Lounge room - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lounge room   Lounge room - Pagina 2 Emptyma okt 24, 2011 10:02 am

"Ik blijf op school. Zolang ik mijn verschijnsel brevet nog niet heb is het ietsje te duur om telkens naar huis te gaan," zei Nathan glimlachend. "En jij Arianna?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Arianna
3e jaars
3e jaars
Arianna


Aantal berichten : 571
Registratiedatum : 24-10-11

Lounge room - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lounge room   Lounge room - Pagina 2 Emptyma okt 24, 2011 10:03 am

Arianna haalde haar schouders op. 'Ik twijfelde nog, maar Marco blijft geloof ik hier, dus dan zou ik thuis alleen zijn met mijn ouders. ' ze glimlachte. 'Misschien ben ik dan liever hier.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Winter
Admin
Winter


Aantal berichten : 818
Registratiedatum : 24-10-11

Lounge room - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lounge room   Lounge room - Pagina 2 Emptyma okt 24, 2011 10:07 am

"Gezellig." glimlachte Winter. Ze hield er niet van als er geen hond op school was in de vakanties. Zelf ging ze alleen in de zomer naar huis, puur omdat ze dan niet op school mocht blijven. Ze zat namelijk niet bepaalt op haar ouders te wachten die alleen maar mopperde over hoe slecht ze bezig was.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hogwartsrpg.actieforum.com
Nathan
3e jaars
3e jaars
Nathan


Aantal berichten : 499
Registratiedatum : 24-10-11

Lounge room - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lounge room   Lounge room - Pagina 2 Emptyma okt 24, 2011 10:11 am

"Nou, dan zijn we er dus allemaal," zei Nathan en glimlachte. Hij stond stil voor een van de ramen en rekte zich uit. "Het is gestopt met regenen, we kunnen wel even naar buiten gaan?" stelde hij voor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Arianna
3e jaars
3e jaars
Arianna


Aantal berichten : 571
Registratiedatum : 24-10-11

Lounge room - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lounge room   Lounge room - Pagina 2 Emptyma okt 24, 2011 10:15 am

Arianna glimlachte en knikte. 'Het regende wel, maar het was opzich niet echt koud.' zei ze, ze was natuurlijk al buiten geweest.
Terug naar boven Ga naar beneden
Winter
Admin
Winter


Aantal berichten : 818
Registratiedatum : 24-10-11

Lounge room - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lounge room   Lounge room - Pagina 2 Emptyma okt 24, 2011 10:18 am

"Eindelijk" zei Winter opgelucht toen ze dat hoorde en ze zelf naar buiten had gekeken. Ze had echt behoefte aan de frisse buitenlucht nadat ze zo'n beetje de hele week binnen had gezeten. "Laten we maar meteen gaan voor het te laat is." glimlachte ze en ze liep richting de deur naar buiten.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hogwartsrpg.actieforum.com
Arianna
3e jaars
3e jaars
Arianna


Aantal berichten : 571
Registratiedatum : 24-10-11

Lounge room - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lounge room   Lounge room - Pagina 2 Emptywo okt 26, 2011 7:50 am

___


Arianna zat in de leerlingenkamer met haar benen onder zich getrokken, ze las uit een boek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jesse
3e jaars
3e jaars
Jesse


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 25-10-11

Lounge room - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lounge room   Lounge room - Pagina 2 Emptywo okt 26, 2011 7:56 am

Jesse had zijn mantel goed omgeslagen om de wonden van het gevecht met Silver, die zich net had plaats gevonden te verbergen. Hij wilde er niemand in betrekken. En hij hoopte vurig tot de leerlingen kamer leeg zou zijn, maar toen hij helemaal binnen was zag hij tot het niet was. Daar ging zijn kans om ongezien naar boven te glippen. En hij plofte met zijn mantel gewoon in een faute uit neer. Hij zag lijk bleek. Hij moest iets verzinnen waarom hij naar boven ging.
Terug naar boven Ga naar beneden
Arianna
3e jaars
3e jaars
Arianna


Aantal berichten : 571
Registratiedatum : 24-10-11

Lounge room - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lounge room   Lounge room - Pagina 2 Emptywo okt 26, 2011 8:23 am

Arianna keek op, er kwam iemand binnen. Ze zag Jesse, maar die zag er niet echt normaal uit. 'He..' zei ze. "Gaat het wel?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Jesse
3e jaars
3e jaars
Jesse


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 25-10-11

Lounge room - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lounge room   Lounge room - Pagina 2 Emptywo okt 26, 2011 8:34 am

Jesse staarde naar de haard als hij arianna hoort kijkt hij haar aan. En hij glimlacht waterig.´Hey jah het gaat en met jou.´Vraagt hij omdat hij het niet over zich zelf wilde hebben. Hij wilde naar bed en alles vergeten van het vorige uur. en hij bleef haar aan kijken met een glimlach
Terug naar boven Ga naar beneden
Arianna
3e jaars
3e jaars
Arianna


Aantal berichten : 571
Registratiedatum : 24-10-11

Lounge room - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lounge room   Lounge room - Pagina 2 Emptywo okt 26, 2011 8:40 am

Arianna bleef hem onderzoekend aankijken, ze stond op en liep naar hem toe, daar ging ze naast hem zitten op de bank. 'Ja met mij ook. Maar weet je het wel zeker?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Jesse
3e jaars
3e jaars
Jesse


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 25-10-11

Lounge room - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lounge room   Lounge room - Pagina 2 Emptywo okt 26, 2011 9:00 am

Jesse gedroeg zich normaal anderster. Veel opgewekter. Hij wist tot dat hem aant veraden was. en hij merkte tot arianna naar hem bleef kijken en hij voelde zich ongemakkelijk. En hij keek weer naar de haart tot hij iemand naast zich op de bank voelde gaan zitten en hij keek met een ruk om.´Fijn.´zegt hij en hij keek weer weg.´Ik ben gewoon wat moe denk ik´Zegt hij en hij stond op. hij moest naar boven gaan en slapen dan zou niemand hem storen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Arianna
3e jaars
3e jaars
Arianna


Aantal berichten : 571
Registratiedatum : 24-10-11

Lounge room - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lounge room   Lounge room - Pagina 2 Emptywo okt 26, 2011 9:17 am

Arianna zweeg. 'Ok.' zei ze zacht. 'Dan zou ik maar vroeg naar bed gaan.' zei ze glimlachend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jesse
3e jaars
3e jaars
Jesse


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 25-10-11

Lounge room - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lounge room   Lounge room - Pagina 2 Emptywo okt 26, 2011 9:27 am

Jesse glimlachte. Zal ik zeker doen. verzekert hij haar en liep verder maar wat hij noet door had was tot hij een beetje bloed had achter gelaten op de groend. en hij liep richting de trap.´Weltrusten alvast. antwoord hij dan
Terug naar boven Ga naar beneden
Arianna
3e jaars
3e jaars
Arianna


Aantal berichten : 571
Registratiedatum : 24-10-11

Lounge room - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lounge room   Lounge room - Pagina 2 Emptywo okt 26, 2011 9:41 am

Arianna staarde een tijdje naar de grond en gaf geen antwoord. "jesse wat is er gebeurd?' vroeg ze nu, op serieuze toon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jesse
3e jaars
3e jaars
Jesse


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 25-10-11

Lounge room - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lounge room   Lounge room - Pagina 2 Emptywo okt 26, 2011 9:46 am

Jesse hoorde dan de vraag van arianna komen die hij het liefste wilde vermijden maar niet gelukt was. En hij zuchte diep.´Oke ik vertel het maar ik wil geen heler er bij hebben´Zegty hij koppig en hij kwam terug gelopen en bleef voor arianne staan, en keek haar afwachtent aan. Hij wilde eerst het antwoord hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
Arianna
3e jaars
3e jaars
Arianna


Aantal berichten : 571
Registratiedatum : 24-10-11

Lounge room - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lounge room   Lounge room - Pagina 2 Emptywo okt 26, 2011 9:49 am

"Dat ga ik niet beloven.' zei Arianna rustig. 'En ik krijg het toch wel uit je.. dus je kan het maar beter vertellen.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Lounge room - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lounge room   Lounge room - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Lounge room
Terug naar boven 
Pagina 2 van 14Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 8 ... 14  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Lounge room
» Lounge room
» Lounge room

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hogwarts :: Griffoendor-
Ga naar: