Hogwarts
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Welkom bij Hogwarts. Hier maak je een personage en wordt je gesorteerd. Dan kan je beginnen met het grote RPG op Hogwarts waar alles met elkaar in verband staat.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 De gangen van het kasteel

Ga naar beneden 
+8
Silver
Jesse
Nathan
Arianna
Darren
Gaberial
Catherine
Winter
12 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
AuteurBericht
Arianna
3e jaars
3e jaars
Arianna


Aantal berichten : 571
Registratiedatum : 24-10-11

De gangen van het kasteel - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gangen van het kasteel   De gangen van het kasteel - Pagina 9 Emptywo nov 02, 2011 10:39 am

Arianna draaide zich woedend om naar Silver. 'Jij geniepige bitch!' xD riep ze uit. Alles was haar schuld, met haar idiote vriendje en haar idiote slang.
Terug naar boven Ga naar beneden
Silver
3e jaars
3e jaars
Silver


Aantal berichten : 349
Registratiedatum : 24-10-11
Woonplaats : Leerlingenkamer van Zwadderig

De gangen van het kasteel - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gangen van het kasteel   De gangen van het kasteel - Pagina 9 Emptywo nov 02, 2011 10:40 am

Silver keek Arianna aan en trok haar wenkbrauw op. 'Juist. Vind jou ook heel aardig.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Denahi
2e jaars
2e jaars
Denahi


Aantal berichten : 170
Registratiedatum : 25-10-11

De gangen van het kasteel - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gangen van het kasteel   De gangen van het kasteel - Pagina 9 Emptywo nov 02, 2011 10:40 am

Jesse merkte tot hij zijn toverstok kwijt was en hij wilde naar denahi toelopen. maar winter stond in de weg en hij wilde langs haar komen.

denahi lag op de grond, hoestent van het water hij was drijf nat en bebloedt. dke jesse zou er van langs krijgen om hem zo voor schut te durven zetten
Terug naar boven Ga naar beneden
Arianna
3e jaars
3e jaars
Arianna


Aantal berichten : 571
Registratiedatum : 24-10-11

De gangen van het kasteel - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gangen van het kasteel   De gangen van het kasteel - Pagina 9 Emptywo nov 02, 2011 10:41 am

'Heb je nou niks beter te doen dan toekijken? Ben je zo laf dat je anderen maar dingen voor je op laat knappen? je slang bijvoorbeeld..' zei ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathan
3e jaars
3e jaars
Nathan


Aantal berichten : 499
Registratiedatum : 24-10-11

De gangen van het kasteel - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gangen van het kasteel   De gangen van het kasteel - Pagina 9 Emptywo nov 02, 2011 10:42 am

Xd

Nathan draaide zich om naar Silver en zwaaide met Denahi's toverstok. Hij keek haar met een gevaarlijke blik aan. "Ik zou je mond maar houden anders ga je er echt aan," zei hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Arianna
3e jaars
3e jaars
Arianna


Aantal berichten : 571
Registratiedatum : 24-10-11

De gangen van het kasteel - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gangen van het kasteel   De gangen van het kasteel - Pagina 9 Emptywo nov 02, 2011 10:44 am

XD!
Terug naar boven Ga naar beneden
David
2e jaars
2e jaars
David


Aantal berichten : 150
Registratiedatum : 31-10-11
Leeftijd : 30

De gangen van het kasteel - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gangen van het kasteel   De gangen van het kasteel - Pagina 9 Emptywo nov 02, 2011 10:45 am

david schrok wakker en liep op jesse af. hij keek naar de wond. "uhm...ok ik heb hierover gelezen...ik weet een incantatie om in ieder gevaal de wond een stuk te kunnen dichten.." hij haalde zijn toverstok tevoorschijn...sloot zijn ogen en begon met zijn staf circels boven de wond te vormen terwijl hij een incantatie mompelde. langzaam leelk het bloed terug de wond in te vloeien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Winter
Admin
Winter


Aantal berichten : 818
Registratiedatum : 24-10-11

De gangen van het kasteel - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gangen van het kasteel   De gangen van het kasteel - Pagina 9 Emptywo nov 02, 2011 10:46 am

Winter keek Jesse aan. "Verlaag je niet tot zijn niveau." zei ze zacht en ze keek naar de andere. Ze had zin om dit nu voor eens en voor altijd op te lossen, maar ze wist dat dat niet het juiste zou zijn om te doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hogwartsrpg.actieforum.com
Silver
3e jaars
3e jaars
Silver


Aantal berichten : 349
Registratiedatum : 24-10-11
Woonplaats : Leerlingenkamer van Zwadderig

De gangen van het kasteel - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gangen van het kasteel   De gangen van het kasteel - Pagina 9 Emptywo nov 02, 2011 10:48 am

Silver hief haar handen in de lucht. 'Tuurlijk het is altijd onze schuld. Wie begon hier nou?' Ze liep naar Denahi toe en knielde bij hem neer waarna ze haar staf pakte en zachtjes met de punt tegen de wonden drukte. Ze mompelde wat om de verwondingen te genezen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Denahi
2e jaars
2e jaars
Denahi


Aantal berichten : 170
Registratiedatum : 25-10-11

De gangen van het kasteel - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gangen van het kasteel   De gangen van het kasteel - Pagina 9 Emptywo nov 02, 2011 10:48 am

jesse wilde nog stteds op denahi af gaan. ik wil dat niet laat me gewoon hem te grazen nemen. sist jesse die niet bleef stil staan, hij keek winter aan, en schudde zijn hoofd hij zal nooit op houden dat wweet je, zegt hij dan en hij keekm naar denahi

Denahi had zijn haren voor zijn gezicht hangen en bloede erg toen hij rechter kwam en hij keek jesse kwaad aan en hij wilde ook op hem af gaan maar dan zag hij silver naast zig en hij keek haar even aan en dan naar jesse


Laatst aangepast door Denahi op wo nov 02, 2011 10:50 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Arianna
3e jaars
3e jaars
Arianna


Aantal berichten : 571
Registratiedatum : 24-10-11

De gangen van het kasteel - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gangen van het kasteel   De gangen van het kasteel - Pagina 9 Emptywo nov 02, 2011 10:48 am

Arianna werd steeds kwader en keek naar David. "Of je hulp wou HALEN niet of je zelf de genezer uit wou hangen!' riep ze. Stomme betweterige jongen. Toen keek ze naar iedereen om zich heen, haar angst, zorgen en boosheid hadden meester van haar gemaakt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Winter
Admin
Winter


Aantal berichten : 818
Registratiedatum : 24-10-11

De gangen van het kasteel - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gangen van het kasteel   De gangen van het kasteel - Pagina 9 Emptywo nov 02, 2011 10:51 am

"Dat weet ik." zei Winter zacht. "Maar dit is niet de plek en niet het moment om dat klusje op te knappen.. Ik wil niet dat ze je opsluiten of wat dan ook."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hogwartsrpg.actieforum.com
Nathan
3e jaars
3e jaars
Nathan


Aantal berichten : 499
Registratiedatum : 24-10-11

De gangen van het kasteel - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gangen van het kasteel   De gangen van het kasteel - Pagina 9 Emptywo nov 02, 2011 10:52 am

Nathan keek naar Denahi. "Wanneer stoppen jullie eindelijk eens? Wat is nou eigenlijk je doel?" zei hij kalm.
Terug naar boven Ga naar beneden
David
2e jaars
2e jaars
David


Aantal berichten : 150
Registratiedatum : 31-10-11
Leeftijd : 30

De gangen van het kasteel - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gangen van het kasteel   De gangen van het kasteel - Pagina 9 Emptywo nov 02, 2011 10:53 am

david keek boos naar arianna. "hey, een gewoon dankjewel had er ook wel af gekund. je mag van geluk spreken dat ik dit weet. voor hetzelfde geld had hij het niet overleefd tegen de tijd dat er hulp komt." toen righte hij zich weer op jesse. "blijf nou still zitten, straks gaat de wond weer open."
Terug naar boven Ga naar beneden
Denahi
2e jaars
2e jaars
Denahi


Aantal berichten : 170
Registratiedatum : 25-10-11

De gangen van het kasteel - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gangen van het kasteel   De gangen van het kasteel - Pagina 9 Emptywo nov 02, 2011 10:58 am

nu moet eigelijk een leerkracht komen XD
----

denahi keek nathan aan en grijnsde kil, tot ik heb wat ik hebben wil zegt hij en hij kwam langzaam recht staan en leunde wat op silver.

jesse kon niet blijven stil staan. hij had alleen oog voor denahi en hij keek winter wanhopig aan. ik heb er genoeg van dit gaat niet langer zo....en laat me metrust ik wil niet genezen worden ik wil dit uitvechten NU...zegt hij verhit
Terug naar boven Ga naar beneden
Arianna
3e jaars
3e jaars
Arianna


Aantal berichten : 571
Registratiedatum : 24-10-11

De gangen van het kasteel - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gangen van het kasteel   De gangen van het kasteel - Pagina 9 Emptywo nov 02, 2011 10:59 am

Arianna had nog steeds Jesse's staf vast. 'Jesse laat het alsjeblieft!' smeekte ze, ze keek wanhopig van Jesse naar Denahi.
Terug naar boven Ga naar beneden
Silver
3e jaars
3e jaars
Silver


Aantal berichten : 349
Registratiedatum : 24-10-11
Woonplaats : Leerlingenkamer van Zwadderig

De gangen van het kasteel - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gangen van het kasteel   De gangen van het kasteel - Pagina 9 Emptywo nov 02, 2011 11:00 am

Silver had haar arm om Denahi geslagen om hem te ondersteunen. Ze keek Nathan aan. Dat had hij kunnen weten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathan
3e jaars
3e jaars
Nathan


Aantal berichten : 499
Registratiedatum : 24-10-11

De gangen van het kasteel - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gangen van het kasteel   De gangen van het kasteel - Pagina 9 Emptywo nov 02, 2011 11:01 am

Nathan kon er niks aan doen, maar Denahi's blik en toon deden hem huiveren. "Je hebt geen toverstok ," zei hij simpelweg.


Laatst aangepast door Nathan op wo nov 02, 2011 11:02 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Winter
Admin
Winter


Aantal berichten : 818
Registratiedatum : 24-10-11

De gangen van het kasteel - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gangen van het kasteel   De gangen van het kasteel - Pagina 9 Emptywo nov 02, 2011 11:02 am

Winter had het idee dat Jesse elk moment langs haar zou kunnen schieten en ze pakte hem stevig vast. "Dit is niet goed." zei ze. "Er moet een andere manier zijn om dit te regelen."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hogwartsrpg.actieforum.com
Silver
3e jaars
3e jaars
Silver


Aantal berichten : 349
Registratiedatum : 24-10-11
Woonplaats : Leerlingenkamer van Zwadderig

De gangen van het kasteel - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gangen van het kasteel   De gangen van het kasteel - Pagina 9 Emptywo nov 02, 2011 11:03 am

Silver keek Nathan aan. 'Hij is hier niet de enige die een toverstok zou moeten hebben.' Ze zwaaide met die van haar en hielt hem ondertussen stevig vast zodat ze haar niet ontwapenen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Arianna
3e jaars
3e jaars
Arianna


Aantal berichten : 571
Registratiedatum : 24-10-11

De gangen van het kasteel - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gangen van het kasteel   De gangen van het kasteel - Pagina 9 Emptywo nov 02, 2011 11:04 am

Arianna keek naar Jesse. 'Jesse alsjeblieft, we willen je geen pijn doen dus probeer rustig te blijven staan.' mompelde ze. Op dit soort momenten wou ze dat ze nooit naar zweinstein was gegaan, maar toch zou ze haar vrienden nooit kwijt willen. Ze keek naar Silver, kon dat mens nou niet een keer haar mond houden?
Terug naar boven Ga naar beneden
professor Longshire
1ste jaars
1ste jaars
professor Longshire


Aantal berichten : 27
Registratiedatum : 01-11-11
Leeftijd : 30

De gangen van het kasteel - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gangen van het kasteel   De gangen van het kasteel - Pagina 9 Emptywo nov 02, 2011 11:05 am

hint begrepen XD

benjamin had rumoer gehoord toen hij een verdieping hoger was. direct was hij naar beneden gelopen. wie is er zo laat nog-" maar toen zag hij wat er gebeurde. "wat is hier in godsnaam aan de hand?!" hij keek naar nathen en silver. "ik zou heeeel gou die staffen naar beneden doen als ik jullie was."
Terug naar boven Ga naar beneden
Silver
3e jaars
3e jaars
Silver


Aantal berichten : 349
Registratiedatum : 24-10-11
Woonplaats : Leerlingenkamer van Zwadderig

De gangen van het kasteel - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gangen van het kasteel   De gangen van het kasteel - Pagina 9 Emptywo nov 02, 2011 11:06 am

Silver keek Arianne vals aan en nee ze kon haar mond niet houden. Dat is niet haar persoonlijkheid. Ze keek op toen ze Prof. Longshire hoorde. 'Ooh klein familie ruzietje.' zei ze. 'Meer niet.' Hij zou eens moeten weten hoe het er thuis aan toe ging bij die 2. Ze keek gekwetst. 'Mag ik niet eens meer mensen genezen op deze school?' Ze rolde met haar ogen.



ok ik ben in een irritante bui en Silver dus ook Razz


Laatst aangepast door Silver op wo nov 02, 2011 11:08 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Arianna
3e jaars
3e jaars
Arianna


Aantal berichten : 571
Registratiedatum : 24-10-11

De gangen van het kasteel - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gangen van het kasteel   De gangen van het kasteel - Pagina 9 Emptywo nov 02, 2011 11:07 am

Arianna schoot helemaal uit haar slof. 'Je weet donderdsgoed dat er wel meer aan de hand was!' zei ze fel, eigeniljk wou ze nu al haar verdenkingen aan Prof. Longshire vertellen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathan
3e jaars
3e jaars
Nathan


Aantal berichten : 499
Registratiedatum : 24-10-11

De gangen van het kasteel - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gangen van het kasteel   De gangen van het kasteel - Pagina 9 Emptywo nov 02, 2011 11:08 am

Nathan bleef zwijgend staan en keek van Jesse naar Denahi. Hij voelde zich ineens ontzettend moe en moedeloos, zou dit dan nooit stoppen? Toen hij de professor zag liet hij zijn staf en die van Denahi in zijn broekzak glijden
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De gangen van het kasteel - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gangen van het kasteel   De gangen van het kasteel - Pagina 9 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De gangen van het kasteel
Terug naar boven 
Pagina 9 van 12Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Wie meet mij in een van de gangen?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hogwarts :: Openbaar :: Binnen-
Ga naar: