Hogwarts
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Welkom bij Hogwarts. Hier maak je een personage en wordt je gesorteerd. Dan kan je beginnen met het grote RPG op Hogwarts waar alles met elkaar in verband staat.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Het Grote Meer

Ga naar beneden 
5 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
Arianna
3e jaars
3e jaars
Arianna


Aantal berichten : 571
Registratiedatum : 24-10-11

Het Grote Meer - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Grote Meer   Het Grote Meer - Pagina 3 Emptyzo nov 06, 2011 9:53 am

Gabe liet de brief terugvliegen met zijn stok, niet wetend of ze dat wel wou mar ok.
Terug naar boven Ga naar beneden
Silver
3e jaars
3e jaars
Silver


Aantal berichten : 349
Registratiedatum : 24-10-11
Woonplaats : Leerlingenkamer van Zwadderig

Het Grote Meer - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Grote Meer   Het Grote Meer - Pagina 3 Emptyzo nov 06, 2011 10:25 am

Silver keek verbaast op. Ze ving de brief behendig en keek rond of ze iemand zag. Toen ze Gabe zag veegde ze haastig haar tranen weg die hadden geschitterd in het maanlicht. Ze keek naar hem, hoelang stond hij hier al? Had hij haar tranen gezien? 'Hoelang sta je daar al?' vroeg ze zacht.



aangezien mijn spatiebalk niet meer wilt geef ik het op dus ik ga slapen. goodnight <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Arianna
3e jaars
3e jaars
Arianna


Aantal berichten : 571
Registratiedatum : 24-10-11

Het Grote Meer - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Grote Meer   Het Grote Meer - Pagina 3 Emptyzo nov 06, 2011 11:48 pm

Gabe keek haar aan. 'Lang genoeg om te zien dat je brief weg waaide.' zei hij alleen maar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Camiel
2e jaars
2e jaars
Camiel


Aantal berichten : 157
Registratiedatum : 25-10-11

Het Grote Meer - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Grote Meer   Het Grote Meer - Pagina 3 Emptyma nov 07, 2011 2:48 am

Silver keek hem aan. Ze knikte en veegde toen een traan die haar ontglipt was weg van haar wang.
Terug naar boven Ga naar beneden
Arianna
3e jaars
3e jaars
Arianna


Aantal berichten : 571
Registratiedatum : 24-10-11

Het Grote Meer - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Grote Meer   Het Grote Meer - Pagina 3 Emptyma nov 07, 2011 3:05 am

Gabe dacht even na. 'Gaat het wel?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Camiel
2e jaars
2e jaars
Camiel


Aantal berichten : 157
Registratiedatum : 25-10-11

Het Grote Meer - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Grote Meer   Het Grote Meer - Pagina 3 Emptyma nov 07, 2011 5:35 am

Ik ga nu niet moeilijk doen met omloggen en alles daar is dit ding toch echt te sloom voor...

Silver keek hem aan. Gaat het wel? Zag het er naar uit alsof het ging?nee ze huilde voor de lol. Normaal was ze hem allang gaan negeren of was ze weg gelopen maar nu had ze daar alles behalve zin in dus ze keek hem enkel aan en schudde haar hoofd. "Ik kan mezelf nu wel groot gaan houden en doen alsof het goed gaat maar dan lieg ik." Zei ze heel eerlijk
Terug naar boven Ga naar beneden
Arianna
3e jaars
3e jaars
Arianna


Aantal berichten : 571
Registratiedatum : 24-10-11

Het Grote Meer - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Grote Meer   Het Grote Meer - Pagina 3 Emptyma nov 07, 2011 6:22 am

Gabe knikte langzaam. 'Kan ik iets voor je doen?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Camiel
2e jaars
2e jaars
Camiel


Aantal berichten : 157
Registratiedatum : 25-10-11

Het Grote Meer - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Grote Meer   Het Grote Meer - Pagina 3 Emptyma nov 07, 2011 6:40 am

'Als je mijn ouders uit Askaban kan terug halen dan ben je mijn held voor de rest van het jaar maar ik denk niet dat je dat gaat lukken.' Silver haalde haar schouders op. Dat was het enige wat ze nu wilde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Arianna
3e jaars
3e jaars
Arianna


Aantal berichten : 571
Registratiedatum : 24-10-11

Het Grote Meer - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Grote Meer   Het Grote Meer - Pagina 3 Emptyma nov 07, 2011 6:50 am

Gabe zuchtte. "Nee ik denk niet dat ik je daar mee kan helpen.' mompelde hij. Hij ging niet vragen waarom haar ouderes in Askaban zaten, hij was hier niet om haar te beledigen of te beoordelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Camiel
2e jaars
2e jaars
Camiel


Aantal berichten : 157
Registratiedatum : 25-10-11

Het Grote Meer - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Grote Meer   Het Grote Meer - Pagina 3 Emptyma nov 07, 2011 6:57 am

'Dan kan je niets voor me dooen. Mijn grootste zorg nu is zorgen dat ze weer veilig thuis komen, maar ik zou niet weten hoe. Ik weet ze zitren er vast met een reden maar ze horen er niet. Ze doen niets anders dan wat goed is voor de samenleving.' Silver keek verslagen naar het meer. Hoe moet dat nu als ze vanplan zijn de school te sluiten in verband met de basilisk. Dan kan ik nergens heen. Silver wist best dat het schoolbestuur voor ee onmogelijke taak stonden: bepalen of de school wel of niet open moest blijven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Arianna
3e jaars
3e jaars
Arianna


Aantal berichten : 571
Registratiedatum : 24-10-11

Het Grote Meer - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Grote Meer   Het Grote Meer - Pagina 3 Emptyma nov 07, 2011 7:00 am

Gabe keek haar aan. 'Je komt uit Zwadderich toch?' vroeg hij opeens, hij herkende haar vaag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Camiel
2e jaars
2e jaars
Camiel


Aantal berichten : 157
Registratiedatum : 25-10-11

Het Grote Meer - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Grote Meer   Het Grote Meer - Pagina 3 Emptyma nov 07, 2011 7:07 am

Silver keek hem aan en knikte toen. 'Maakt dat wat uit?' Ze rolde met haar ogen. Nattrulijk had hij nu meteen een hekel aan haar net als de rest van de school. Maar ach wat zou het ook. Dat kokn haar nu niet meer zoveel schelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Arianna
3e jaars
3e jaars
Arianna


Aantal berichten : 571
Registratiedatum : 24-10-11

Het Grote Meer - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Grote Meer   Het Grote Meer - Pagina 3 Emptyma nov 07, 2011 7:10 am

"nee' zei Gabe langzaam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Camiel
2e jaars
2e jaars
Camiel


Aantal berichten : 157
Registratiedatum : 25-10-11

Het Grote Meer - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Grote Meer   Het Grote Meer - Pagina 3 Emptyma nov 07, 2011 7:12 am

Silver keek hem verbaast aan. Waarom vroeg hij dat dan? Als het hem toch niet uitmaakte? Dan maakte het toch niets uit in welke afdeling ze thuis hoorde?
Terug naar boven Ga naar beneden
Arianna
3e jaars
3e jaars
Arianna


Aantal berichten : 571
Registratiedatum : 24-10-11

Het Grote Meer - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Grote Meer   Het Grote Meer - Pagina 3 Emptyma nov 07, 2011 7:13 am

'Ik dacht je te herkennen.' legde hij uit. "Ik laat je wel weer alleen.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Camiel
2e jaars
2e jaars
Camiel


Aantal berichten : 157
Registratiedatum : 25-10-11

Het Grote Meer - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Grote Meer   Het Grote Meer - Pagina 3 Emptyma nov 07, 2011 7:18 am

Silver keek hem aan. Je mag wel blijven, ik denk alleen niet dat ik momenteel goed en vrolijk gezeldschap ben.
Terug naar boven Ga naar beneden
Arianna
3e jaars
3e jaars
Arianna


Aantal berichten : 571
Registratiedatum : 24-10-11

Het Grote Meer - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Grote Meer   Het Grote Meer - Pagina 3 Emptyma nov 07, 2011 7:22 am

Gabe keek haar aan. 'Dat maakt me niet uit.' zei hij, hij liep naar haar toe en ging naast haar zitten. Hij keek naar het meer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Camiel
2e jaars
2e jaars
Camiel


Aantal berichten : 157
Registratiedatum : 25-10-11

Het Grote Meer - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Grote Meer   Het Grote Meer - Pagina 3 Emptyma nov 07, 2011 8:02 am

Silver keek hem kort aan en keek toen naar het meer. De brief hielt ze lichtjes vast maar dit keer stevig genoeg zodat hij hiet weer uit haar handen zou glippen. Ze haalde diep adem en vroeg toen: 'moet jij niet zoals alle andere leerlingen op dit tijdstip doen veilig in je leerlingenkamer zitten?' Ze was best wwel benieuwd wat hij op dit tijdstip nog buiten deed. Zelf hoefde ze zich natuurlijk geen zorgen te makeb. Maar was hij niet bang de basilisk tegen te komen of zo iets?
Terug naar boven Ga naar beneden
Arianna
3e jaars
3e jaars
Arianna


Aantal berichten : 571
Registratiedatum : 24-10-11

Het Grote Meer - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Grote Meer   Het Grote Meer - Pagina 3 Emptyma nov 07, 2011 8:07 am

Gabe keek haar aan. 'Nee..' zei hij. "Ik ga me niet verschuilen.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Camiel
2e jaars
2e jaars
Camiel


Aantal berichten : 157
Registratiedatum : 25-10-11

Het Grote Meer - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Grote Meer   Het Grote Meer - Pagina 3 Emptyma nov 07, 2011 9:26 am

Silver knikte goedkeurend. 'Ik moet je toegeven' je druft. Maar de vraag is of het slim is dat je je niet verschuild. Je weet dat zijn prooien niet alleen meer kinderen van dreuzelouders zijn. Ook halfbloeden en volbloed tovernaars worden achter volgd. ' ze keek hem aan, niet helemaal goed wetend wat voor een ouders hij had en hoegroot het gevaar dus voor hem was. Als hij aardig tegen haar bleef doen kon ze er wel voor zorgen dat de basilisk bij hem uit de buurt bleef.
Terug naar boven Ga naar beneden
Arianna
3e jaars
3e jaars
Arianna


Aantal berichten : 571
Registratiedatum : 24-10-11

Het Grote Meer - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Grote Meer   Het Grote Meer - Pagina 3 Emptyma nov 07, 2011 9:46 am

Gabe knikte langzaam. 'Dat is waar, maar wat heeft het dan voor nut om de hele tijd in de leerlingenkamer te gaan zitten? Dit kan nog heel lang gaan duren, en ik ben niet van plan om mijn leven in een kamer te gaan leven.' zei hij. Bovendien kwam de slang toch door de pijpleiding en niet buiten over het gras? "En jij dan, moet jij niet oppassen?' vroeg hij enigsinds bezorgd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Camiel
2e jaars
2e jaars
Camiel


Aantal berichten : 157
Registratiedatum : 25-10-11

Het Grote Meer - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Grote Meer   Het Grote Meer - Pagina 3 Emptyma nov 07, 2011 9:59 am

Silver haalde haar schouders op. 'Ik heb gehoord dat de slang op een bepaalt soort tovenaars afgestuurd word. En aangezien sisseltongen meestal in zwadderig zitten, ik een volbloed tovenaar uit zwadderig ben maak ik me niet zo een zorgen..' zei ze rustig. Ze keek weer uit iver het meer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Arianna
3e jaars
3e jaars
Arianna


Aantal berichten : 571
Registratiedatum : 24-10-11

Het Grote Meer - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Grote Meer   Het Grote Meer - Pagina 3 Emptyma nov 07, 2011 10:11 am

Gabe knikte. 'Ja dat klinkt logisch ja.' zei hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Camiel
2e jaars
2e jaars
Camiel


Aantal berichten : 157
Registratiedatum : 25-10-11

Het Grote Meer - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Grote Meer   Het Grote Meer - Pagina 3 Emptyma nov 07, 2011 10:16 am

Soms had het wel zijn voordelen om een zwadderaar met een reputatie te zijn. Maar veel mensen liepemet een grote boog om haar heen...
Terug naar boven Ga naar beneden
Arianna
3e jaars
3e jaars
Arianna


Aantal berichten : 571
Registratiedatum : 24-10-11

Het Grote Meer - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Grote Meer   Het Grote Meer - Pagina 3 Emptyma nov 07, 2011 10:18 am

Gabe gooide langzaam een steentje in het water en keek naar de inktvis.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het Grote Meer - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Grote Meer   Het Grote Meer - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het Grote Meer
Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
 Soortgelijke onderwerpen
-
» De Grote Zaal

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hogwarts :: Openbaar :: Buiten-
Ga naar: