Hogwarts
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Welkom bij Hogwarts. Hier maak je een personage en wordt je gesorteerd. Dan kan je beginnen met het grote RPG op Hogwarts waar alles met elkaar in verband staat.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Plein / binnenplaats

Ga naar beneden 
+4
Nathan
Darren
Silver
Winter
8 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
Stella
2e jaars
2e jaars
Stella


Aantal berichten : 152
Registratiedatum : 24-10-11

Plein / binnenplaats - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Plein / binnenplaats   Plein / binnenplaats - Pagina 3 Emptywo nov 02, 2011 11:18 am

"Hangt er van af." ze ging haar ding met Winter niet rondbazuinen maar ze ergerde zich er al een tijdje aan. En dan hielpen haar ouder en broer niet echt mee.
Terug naar boven Ga naar beneden
David
2e jaars
2e jaars
David


Aantal berichten : 150
Registratiedatum : 31-10-11
Leeftijd : 30

Plein / binnenplaats - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Plein / binnenplaats   Plein / binnenplaats - Pagina 3 Emptywo nov 02, 2011 11:28 am

hij knikte. toen kwam hij overeind van de muur. "laten we iets...vrolijkers gaan doen." hij glimlachte naar haar. hij had geen zin om de hele tijd depressief te zitten doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stella
2e jaars
2e jaars
Stella


Aantal berichten : 152
Registratiedatum : 24-10-11

Plein / binnenplaats - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Plein / binnenplaats   Plein / binnenplaats - Pagina 3 Emptywo nov 02, 2011 11:33 am

Stella grinnikte. "Daar kan ik me wel bij aanlsuiten. Iets van plan?" Ze zaten hier inderdaad niet evht gezelligs te doen, hoewel hoe kon je zorgloos rondlopen in het kasteel met een vrije basilisk.
Terug naar boven Ga naar beneden
David
2e jaars
2e jaars
David


Aantal berichten : 150
Registratiedatum : 31-10-11
Leeftijd : 30

Plein / binnenplaats - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Plein / binnenplaats   Plein / binnenplaats - Pagina 3 Emptywo nov 02, 2011 12:02 pm

"niet echt...laten we gewoon een eindje lopen...we vinden wel wat. ik heb gehoord dat ze nieuwe planten hebben bij de kassen." hij grijnsde. "ik ben david overigens...david greenstone. aangenaam kennis te maken."
Terug naar boven Ga naar beneden
Stella
2e jaars
2e jaars
Stella


Aantal berichten : 152
Registratiedatum : 24-10-11

Plein / binnenplaats - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Plein / binnenplaats   Plein / binnenplaats - Pagina 3 Emptywo nov 02, 2011 12:10 pm

"Je houd van planten?" zei Stella en ze glimlachte even. Ze had er niets op tegen, ze vond het het wel grappig.. "stella, aangenaam."
Terug naar boven Ga naar beneden
David
2e jaars
2e jaars
David


Aantal berichten : 150
Registratiedatum : 31-10-11
Leeftijd : 30

Plein / binnenplaats - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Plein / binnenplaats   Plein / binnenplaats - Pagina 3 Emptywo nov 02, 2011 12:11 pm

"nou ik interreseer mij in alles dat leeft eigenlijk...en deze plant zingt met zijn bloemen." hij grinnikte. "ik dacht dat jij dat wel mooi zou vinden"
Terug naar boven Ga naar beneden
Stella
2e jaars
2e jaars
Stella


Aantal berichten : 152
Registratiedatum : 24-10-11

Plein / binnenplaats - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Plein / binnenplaats   Plein / binnenplaats - Pagina 3 Emptydo nov 03, 2011 3:02 am

Stella was op zich wel benieuwd naar de plant. "Lijkt me wel leuk." Ze had geen zin om overdreven te reageren. "Laten we gaan."
Terug naar boven Ga naar beneden
David
2e jaars
2e jaars
David


Aantal berichten : 150
Registratiedatum : 31-10-11
Leeftijd : 30

Plein / binnenplaats - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Plein / binnenplaats   Plein / binnenplaats - Pagina 3 Emptydo nov 03, 2011 5:22 am

david glimlachte naar haar. "goed dan." hij liep rustig naast haar righting de kassen.

gaan we het ook naar de kassen verplaatsen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Stella
2e jaars
2e jaars
Stella


Aantal berichten : 152
Registratiedatum : 24-10-11

Plein / binnenplaats - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Plein / binnenplaats   Plein / binnenplaats - Pagina 3 Emptydo nov 03, 2011 5:23 am

Ja is goed. Ik begin daar wel?! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
David
2e jaars
2e jaars
David


Aantal berichten : 150
Registratiedatum : 31-10-11
Leeftijd : 30

Plein / binnenplaats - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Plein / binnenplaats   Plein / binnenplaats - Pagina 3 Emptydo nov 03, 2011 5:27 am

ok is goed Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Plein / binnenplaats - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Plein / binnenplaats   Plein / binnenplaats - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Plein / binnenplaats
Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hogwarts :: Openbaar :: Buiten-
Ga naar: