Hogwarts
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Welkom bij Hogwarts. Hier maak je een personage en wordt je gesorteerd. Dan kan je beginnen met het grote RPG op Hogwarts waar alles met elkaar in verband staat.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 huize rabb

Ga naar beneden 
+2
Winter
Denahi
6 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
AuteurBericht
Winter
Admin
Winter


Aantal berichten : 818
Registratiedatum : 24-10-11

huize rabb - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: huize rabb   huize rabb - Pagina 5 Emptyvr nov 18, 2011 11:21 am

"Doe het niet Jesse!" schreeuwde Winter na Nathan. "We vinden onze weg wel! Doe dit niet!" de dooddoener gaf haar een trap in haar maag en Winter klapte dubbel waardoor ze even niet kon schreeuwen.

Nathans dd drukte zijn gehandschoende hand voor de mond van Nathan zodat hij zijn grote mond stil zou houden.

"Zoo nobel die vrienden van jou." zei de vader duister kalm. "Maarja, ze zullen veel lijden voor ze sterven."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hogwartsrpg.actieforum.com
Nathan
3e jaars
3e jaars
Nathan


Aantal berichten : 499
Registratiedatum : 24-10-11

huize rabb - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: huize rabb   huize rabb - Pagina 5 Emptyvr nov 18, 2011 11:24 am

Nathan probeerde in de hand van de dd die hem vasthield te bijten en gaf de dd die Winter zojuist een trap had gegeven een kille blik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jesse
3e jaars
3e jaars
Jesse


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 25-10-11

huize rabb - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: huize rabb   huize rabb - Pagina 5 Emptyvr nov 18, 2011 11:25 am

Jesse keek weer even naar zijn vrienden en toen zijn vader dat weer zij keek hij geschrokken op, je hoorde me...ik doe het...ik doe wat je maar wilt als je hen maar spaart. smeekt hij zijn vader en hij keek hem aan, echt ik doe wat je maar wilt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Winter
Admin
Winter


Aantal berichten : 818
Registratiedatum : 24-10-11

huize rabb - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: huize rabb   huize rabb - Pagina 5 Emptyvr nov 18, 2011 11:28 am

"NEE!" schreeuwde Winter en ze rolde weg van de DD en kwam overeind en ze ging de vader te lijf. "Laat hem met rust! Het is genoeg geweest!" schreeuwde ze woedend terwijl ze tegen de mam begon te slaan en schoppen.

De dooddoener van Nate vloekte toen hih werd gebeten en trok snel zijn hand terug. "Jij lelijk onderkruipsel!" beet hij hem ttoe

De vader greep Winter bij de polsen. "Als je zo doorgaat ben jij ook niet meer veilig dame." beet hij haar toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hogwartsrpg.actieforum.com
Jesse
3e jaars
3e jaars
Jesse


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 25-10-11

huize rabb - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: huize rabb   huize rabb - Pagina 5 Emptyvr nov 18, 2011 11:32 am

je zag duidelijk paniek in de ogen van jesse toen winter zijn vader te lijf ging. en dan keek hij zijn vader aan. doe haar niks ik heb het belooft...alsjeblijft ze is gewoon kwaad leg het naast u neer je krijgt wat je altijd wilde, zegt hij wanhopig hij wilde niet tot iemand zijn vrienden nog pijn deed. ik leg het af...denahi zeg jij de spreuk, zegt hij schor

denahi keek met een grijns toe hij vond het zeer amuzant
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathan
3e jaars
3e jaars
Nathan


Aantal berichten : 499
Registratiedatum : 24-10-11

huize rabb - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: huize rabb   huize rabb - Pagina 5 Emptyvr nov 18, 2011 11:35 am

Nathan krabbelde overeind en haalde met zijn vuist uit naar het gezicht van de dooddoener die Winter vasthield. "Blijf met je vuile tengels van haar af," siste hij. Hij keek om naar Denahi. "Waag het niet om bij Jesse in de buurt te komen."
Terug naar boven Ga naar beneden
Winter
Admin
Winter


Aantal berichten : 818
Registratiedatum : 24-10-11

huize rabb - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: huize rabb   huize rabb - Pagina 5 Emptyvr nov 18, 2011 11:38 am

De dooddoener liet Winter meteen los toen hij een klap kreeg en hij trok woedend zijn stok en richtte die op Nathan. "De eed is nog niet gemaakt ik kan je nog steeds doden!" beet hij Nathan woedend toe.

"Hou je in." zei de vader kil tegen de dooddoener. Hij was zo dichtbij, dit keer mocht het niet mislukken.

Winter had in de afleiding haar stok en die van Nathan uit de vak van de DD gegrepen. "Nate hier vang!" riep ze en ze gooide hem zijn toverstok toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hogwartsrpg.actieforum.com
Jesse
3e jaars
3e jaars
Jesse


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 25-10-11

huize rabb - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: huize rabb   huize rabb - Pagina 5 Emptyvr nov 18, 2011 11:42 am

Denahi keek nathan woedent aan, kijk uit waarmee je dreigt nathan, sist hij en hij richte zijn toverstok op hem en zijn ogen stonde gevaarlijk, hij hoorde de woorden van zijn vader, en hij keek even naar winter.

jesse bekeek het tafereel. NEE LAAT ZE METRUST. schreeuwt hij nu weer harder en hij probeerde los te komen. alsjeblief doe ze niks en ik maak die eed, zegt hhij en hij keek zijn vrienden aan, maak het niet moeilijker dan het al is, smeekt hij hen zachtjes
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathan
3e jaars
3e jaars
Nathan


Aantal berichten : 499
Registratiedatum : 24-10-11

huize rabb - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: huize rabb   huize rabb - Pagina 5 Emptyvr nov 18, 2011 11:44 am

Nathan ving zijn toverstok en richtte die op Denahi. "Nee," zei hij vastbesloten tegen Jesse. "Je maakt geen eed, daar zorg ik wel voor, al is het het laatste wat ik doe."
Terug naar boven Ga naar beneden
Winter
Admin
Winter


Aantal berichten : 818
Registratiedatum : 24-10-11

huize rabb - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: huize rabb   huize rabb - Pagina 5 Emptyvr nov 18, 2011 11:48 am

"En dat geld ook voor mij." zei Winter terwijl ze haar stok op de vader richtte. "En vandaag heb ik totaal geen moeite met verboden spreuken." beet ze de man toe.

"Dom meisje." zei de vader kil en hij richtte zijn stok op haar en hij mompelde voor de zoveelste keer deze avond de spreuk crucio en richtte die op Winter. Winter viel op de grond maar ze probeerde zich puur te concentreren op het vasthouden van haar stok. Ze wilde niet nog eens ontwapend worden. Hierdoor gilde ze niet al kon ze het niet helpen om over de grond te kronkelen, door de vloek verloor je bijna al je controle.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hogwartsrpg.actieforum.com
Arianna
3e jaars
3e jaars
Arianna


Aantal berichten : 571
Registratiedatum : 24-10-11

huize rabb - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: huize rabb   huize rabb - Pagina 5 Emptyvr nov 18, 2011 11:52 am

Arianna schreef:
Ik mis alles :C


Je kan er nog bij! Doe maar gewoon alsof je er ook vastgehouden staat met een dooddoener! Kan best! (aangepast door Anniek)

Annieeeek wat pas je dat aan Razz! ??
Terug naar boven Ga naar beneden
Jesse
3e jaars
3e jaars
Jesse


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 25-10-11

huize rabb - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: huize rabb   huize rabb - Pagina 5 Emptyvr nov 18, 2011 11:54 am

jesse zag wat nathan en winter deden en hij schudden zijn hoofd. nee stop alsjeblieft. smeekt hij hun en dan hoort hij crucio en hij keek op.NEE STOP STOP STOP. schreeuwt hij zijn longen uit zijn lijf en hij wist met moeite recht te kunnen staan,
denahi heild nathan onder schot en keek naar zijn vader het moest werken dit was hun kans. of beter gezegt zijn vaders kans
-------------

laat een andere dd binnen komen en dreigen tot die arisanna dood als die 2 hun stokken niet neer leggen XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Winter
Admin
Winter


Aantal berichten : 818
Registratiedatum : 24-10-11

huize rabb - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: huize rabb   huize rabb - Pagina 5 Emptyvr nov 18, 2011 12:02 pm

"Luister allemaal! Als jullie nu niet gehoorzamen zal het modderbloedje sterven! Breng haar binnen!" brulde de vader.

Winter lag op de grond om even bij te komen en ze dacht verwoed na over een reddingsplan.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hogwartsrpg.actieforum.com
Nathan
3e jaars
3e jaars
Nathan


Aantal berichten : 499
Registratiedatum : 24-10-11

huize rabb - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: huize rabb   huize rabb - Pagina 5 Emptyvr nov 18, 2011 12:04 pm

Nathan keek met een ruk op, hij wist gelijk wie ze met modderbloedje bedoelden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jesse
3e jaars
3e jaars
Jesse


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 25-10-11

huize rabb - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: huize rabb   huize rabb - Pagina 5 Emptyvr nov 18, 2011 12:05 pm

jesse keek om enwerd nog bleker toen een andere dooddoener met arianna de woonkamer in kwam. en hij keek zijn vader aan. doe ze niks meer. zegt hij dan als iedereen stil is.

denahi bleef nathan onder schot houden en keek even naar zijn vader
Terug naar boven Ga naar beneden
Winter
Admin
Winter


Aantal berichten : 818
Registratiedatum : 24-10-11

huize rabb - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: huize rabb   huize rabb - Pagina 5 Emptyvr nov 18, 2011 12:11 pm

Volgens mij is maaike weg??Sad

Winter keek naar de deur maar er kwam niemand. "Je liegt!" beet ze de dooddoener toe. "Je hebt haar helemaal niet!"

De vader zuchtte. "Geloof me maar dat ze er is, waarschijnlijk wordt ze nog gemarteld ofzo." zei hij en hij keek weer naar de andere. "Tijd voor de eed. Dooddoeners hou die twee in bedwang."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hogwartsrpg.actieforum.com
Jesse
3e jaars
3e jaars
Jesse


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 25-10-11

huize rabb - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: huize rabb   huize rabb - Pagina 5 Emptyvr nov 18, 2011 12:14 pm

aaawh
ik nu zo ook
--------

denahi richte zijn staf op jesse fenite sist hij en de touwen verdwenen en jesse keek van nathan naar winter en dan naar zijn vader en liep naar hem toe zonder aarzelen hij wist wat hij wilde
denahi grijnsteen ging er bij staan klaar om de eed vast te leggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Silver
3e jaars
3e jaars
Silver


Aantal berichten : 349
Registratiedatum : 24-10-11
Woonplaats : Leerlingenkamer van Zwadderig

huize rabb - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: huize rabb   huize rabb - Pagina 5 Emptyvr nov 18, 2011 12:42 pm

tuurlijk Sanne haar mobiel valt uit en ze mist alles Razz
----------------------------------------------------------------
Silver kwam rustig op het groepje af en gaf Jesse een duwtje in zijn rug richting Denahi en hun vader. 'Opschieten we hebben niet de hele dag de tijd.' beet ze hem toe. Vanuit haar ooghoeken hielt ze Nathan en Winter noulettend in de gaten. Die 2 waren tot dingen instaat waar je niet vrolijk van ging worden. Dan keek ze kort naar Arianne en toen gaf ze Jesse een por met met haar staf. 'Ik meen het.' Ze grinnikte speels. Dan loopt ze naar Nathan toe en hielt haar hand op. 'Staf.' siste ze gemeend. De slang om haar nek (ja die doet ook nog mee:P) keek Nathan aan en hapte gevaarlijk naar hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathan
3e jaars
3e jaars
Nathan


Aantal berichten : 499
Registratiedatum : 24-10-11

huize rabb - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: huize rabb   huize rabb - Pagina 5 Emptyvr nov 18, 2011 9:20 pm

Nathan keek Silver met een rebelse blik aan. "Mooi niet," zei hij fel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jesse
3e jaars
3e jaars
Jesse


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 25-10-11

huize rabb - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: huize rabb   huize rabb - Pagina 5 Emptyvr nov 18, 2011 10:10 pm

jesse keek even om naar silver en je zag een gevaarlijke twinkeling maar die verdween meteen hij mocht niks doen en hij liep naar denahi en zijn vader toe en hij keek ze aan, maar dan hoort hij silver en meteen nathan er achter aan, nee doe hem niks,,,,nathan alsjeblieft...zegt jesse en hij wilt er heen lopen maar denahi greep hem vast bij zijn boven arm met een stevige greep,
doe wat ze zegt nathan anders doe ik je vriendinnetje wat, dreigt denahi dan
Terug naar boven Ga naar beneden
Silver
3e jaars
3e jaars
Silver


Aantal berichten : 349
Registratiedatum : 24-10-11
Woonplaats : Leerlingenkamer van Zwadderig

huize rabb - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: huize rabb   huize rabb - Pagina 5 Emptyvr nov 18, 2011 10:45 pm

Silver bewoog onrustig met haar vingers. 'Luister. Jesse wil dat we jullie niets doen. Ik wil hem best te gemoed komen maar jullie vertrouw ik voor geen cent. Dus of je geeft me nu rustig de staf of ik neem hem met geweld van je af.' zegt ze rustig terwijl de slang van haar nek naar die van Nathan probeerde te komen en hem goed in de gaten bleef houden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jesse
3e jaars
3e jaars
Jesse


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 25-10-11

huize rabb - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: huize rabb   huize rabb - Pagina 5 Emptyvr nov 18, 2011 10:56 pm

jesse keek silver aan hij wilde niet tot ze haar vrienden wat aan deed.en dan keek hij naar nathan, geef haar je staf....zegt hij dan en hij probeerde zich los van denahi te trekken maar denahi held hem vast.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathan
3e jaars
3e jaars
Nathan


Aantal berichten : 499
Registratiedatum : 24-10-11

huize rabb - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: huize rabb   huize rabb - Pagina 5 Emptyza nov 19, 2011 4:35 am

Nathan gaf Silver aarzelend zijn toverstok. Hij staarde naar de slang.
Terug naar boven Ga naar beneden
Silver
3e jaars
3e jaars
Silver


Aantal berichten : 349
Registratiedatum : 24-10-11
Woonplaats : Leerlingenkamer van Zwadderig

huize rabb - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: huize rabb   huize rabb - Pagina 5 Emptyza nov 19, 2011 5:26 am

'Heel slim.' Zei Silver met een lachje. De slang trok zich terug emn rolde zich weer om Silver haar nek. Dan loopt Silver naar Winter. Ze liet de staf van Nathan in haar bordauxrode gewaad zakken en stak haar hand toen op naar Winter? Ze keek haar doordringend aan. 'Jij ook.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Jesse
3e jaars
3e jaars
Jesse


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 25-10-11

huize rabb - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: huize rabb   huize rabb - Pagina 5 Emptyza nov 19, 2011 5:53 am

jesse keek toe en je zag tot hij opgelucht was tot nathan dat had gedaan en dan keek hij naar winter en hij hoopte tot ze het deed. en hij probeerde zich niet meer los te trekken, en denahi liet hem los en hij keek van jesse naar zijn vader
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





huize rabb - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: huize rabb   huize rabb - Pagina 5 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
huize rabb
Terug naar boven 
Pagina 5 van 10Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Huize Powell
» Denahi harmon rabb
» jesse almeda rabb

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hogwarts :: Buiten school :: Huizen-
Ga naar: