Hogwarts
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Welkom bij Hogwarts. Hier maak je een personage en wordt je gesorteerd. Dan kan je beginnen met het grote RPG op Hogwarts waar alles met elkaar in verband staat.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 huize rabb

Ga naar beneden 
+2
Winter
Denahi
6 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
AuteurBericht
Winter
Admin
Winter


Aantal berichten : 818
Registratiedatum : 24-10-11

huize rabb - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: huize rabb   huize rabb - Pagina 9 Emptyzo nov 20, 2011 7:55 am

Winter knalde met een behoorlijke klap tegen de muur en zakte als een lappenpop op de grond. Haar lichaam deed er pijn van maar ze moest door blijven gaan. sterk blijven. Dus ze kwam weer overeind en liep terug naar haar plaatsje.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hogwartsrpg.actieforum.com
Nathan
3e jaars
3e jaars
Nathan


Aantal berichten : 499
Registratiedatum : 24-10-11

huize rabb - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: huize rabb   huize rabb - Pagina 9 Emptyzo nov 20, 2011 7:55 am

Nathan legde zijn handen op Jesse's schouders en probeerde hem te kalmeren. "Rustig.. we laten de pijn ophouden, het komt allemaal goed," zei hij sussend. Hij keek kwaad op naar Denahi toen hij Winter achteruit liet vliegen. "Als je haar nog iets aandoet maak ik je af!" riep hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Silver
3e jaars
3e jaars
Silver


Aantal berichten : 349
Registratiedatum : 24-10-11
Woonplaats : Leerlingenkamer van Zwadderig

huize rabb - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: huize rabb   huize rabb - Pagina 9 Emptyzo nov 20, 2011 7:59 am

'Wat een stoer praat voor iemand die ongewapend is.' Silver grinnikte vals maar dan word haar blik in 1 slag serieus. 'Als ik jullie was en je wilt dat die bloedverader blijft leven zou ik me maar gedragen.' Ze keek van Winter naar Nathan en terug. 'Hij heeft niet lang meer dat kan ik je verzekeren. Het gif van mijn kleine vriend hier verspreid zich razendsnel door zijn lichaam heen. 'Ooh schrik niet. Het kan zijn dat hij dadelijk gaat hallucineren.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Jesse
3e jaars
3e jaars
Jesse


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 25-10-11

huize rabb - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: huize rabb   huize rabb - Pagina 9 Emptyzo nov 20, 2011 8:09 am

denahi keek nathan aan. oeh wat word ik nu bang, sist hij hatelijk maar hij keek silver aan toen die weer verder begon te praaten en hij bleef dicht bij haar staan. en bekeek het 2 tal nogsteeds vijandig aan

jesse staarde angstig naar de grond maar als hij de handen voelt snakt hij naar adem en hij hoorde een sisent geluid en hij keek om en zag een slang eentje die leek op de basilisk en hij sloeg nathan aan de kant en hij stond struikelent op en liep angstig bij hem vandaan tot hij bij de muur zat en daar zat hij zwaar hijgent en hij zag allenmaal vreemden dingen rond zich heen allenmaal dingen waar hij bang voor was, en dan voelt hij weer een pijngolf op komen en hij begon weer te schreeuwen maar ook te jammeren er bij en hij dook helemaal als een balletje in een
------

garem.
sanne laat hem wel niet dood gaan heX3
Terug naar boven Ga naar beneden
Winter
Admin
Winter


Aantal berichten : 818
Registratiedatum : 24-10-11

huize rabb - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: huize rabb   huize rabb - Pagina 9 Emptyzo nov 20, 2011 8:12 am

Winter keek naar Jesse, dit was helemaal niet goed. Ze rende naar hem toe en legde haar hand op zijn rug. "Niet bang zijn." zei ze zacht. "Wat wil je dat we doen Silver?!"
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hogwartsrpg.actieforum.com
Nathan
3e jaars
3e jaars
Nathan


Aantal berichten : 499
Registratiedatum : 24-10-11

huize rabb - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: huize rabb   huize rabb - Pagina 9 Emptyzo nov 20, 2011 8:13 am

Nathan knalde tegen de muur aan en keek verbijsterd naar Jesse. "Geef hem het tegengif," zei hij smekend tegen Silver.
Terug naar boven Ga naar beneden
Silver
3e jaars
3e jaars
Silver


Aantal berichten : 349
Registratiedatum : 24-10-11
Woonplaats : Leerlingenkamer van Zwadderig

huize rabb - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: huize rabb   huize rabb - Pagina 9 Emptyzo nov 20, 2011 8:15 am

'Ik zal er voor zorgen dat Jesse niet sterft zolang jullie bezig zijn. Daar heb je mijn woord op. Wat ik wil is dat jullie er voor zorgen dat Denahi hier niet langer voor zijn leven hoeft te vrezen als hij op straat loopt. Jullie hebben ervoor gezorgd dat hij voortvluchtig is. Jullie gaan er voor zorgen dat hij dat niet langer is.' zei ze rustig. Ze keek om naar Denahi en glimlachtte. 'Ik denk dat dat het wel zal doen. Wat denk jij Den?'
-------------------------

Oke ik heb een idee Razz om Jesse te redden XD
en dat idee van steff uit te werken
Terug naar boven Ga naar beneden
Jesse
3e jaars
3e jaars
Jesse


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 25-10-11

huize rabb - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: huize rabb   huize rabb - Pagina 9 Emptyzo nov 20, 2011 8:20 am

jesse schrok weer door de aanraking maar die nu van winter was en hij sloeg haar handen weg tussen zijn geschreeuw en gejammer door.

denahi luisterde naar silvers woorden maar hij vond er niks aan hij wilde liever tot zijn halfbroertje dood ging, maar toen hij silvers aanbod haarde kon hij niet ontkennen tot hij dat terug wilde, en hij glimlachte, dat is een heel erg verleidelijk aan bod. maar ik wil zekerheid tot mijn naam gezuivert is...tot die tijd blijf jesse vast en zeker hier...hij moet toch tot de vakantie om is hier blijven...dus kunnen jullie dat waar maken voor jullie koppige vriend. vraagt hij met een schijn hoofd
------

goed gedaan sanne:)
Terug naar boven Ga naar beneden
Winter
Admin
Winter


Aantal berichten : 818
Registratiedatum : 24-10-11

huize rabb - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: huize rabb   huize rabb - Pagina 9 Emptyzo nov 20, 2011 8:23 am

Winter keek zwijgend naar Silver en Denahi na een tijdje zei ze het enige wat ze echt belangrijk vond. "Hoe weten wij dat hij ongedeerd is?" vroeg ze zacht. Ze maakte zich grote zorgen om de toestand van Jesse en zou kosten wat het kosten alles doen om hem te redden.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hogwartsrpg.actieforum.com
Silver
3e jaars
3e jaars
Silver


Aantal berichten : 349
Registratiedatum : 24-10-11
Woonplaats : Leerlingenkamer van Zwadderig

huize rabb - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: huize rabb   huize rabb - Pagina 9 Emptyzo nov 20, 2011 8:25 am

en het bij effect van dat tegengif is dan geheugen verlies Razz
------------------------
'Je hebt mijn woord. Meer kan ik je niet geven. Maar als ik jou was zal ik maar opschieten dan heeft hij nog enig kans op overleven. Als je te lang wacht duurt het te lang voordat ik hem zal verzorgen en is de kans dat hij overleeft miniem.' Ze keek Winter aan. 'Het is jou keuze.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathan
3e jaars
3e jaars
Nathan


Aantal berichten : 499
Registratiedatum : 24-10-11

huize rabb - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: huize rabb   huize rabb - Pagina 9 Emptyzo nov 20, 2011 8:27 am

Nathan keek naar Winter en knikte stilletjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jesse
3e jaars
3e jaars
Jesse


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 25-10-11

huize rabb - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: huize rabb   huize rabb - Pagina 9 Emptyzo nov 20, 2011 8:30 am

denahi glimlachte enkel het idee aan vrij weer over straat te kunnen lopen. tik.tak.tik.tak. zegt hij dan speels

jesse geschreeuw en gejammer begon minder te worden en hij lag rillend op de grond nu
Terug naar boven Ga naar beneden
Winter
Admin
Winter


Aantal berichten : 818
Registratiedatum : 24-10-11

huize rabb - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: huize rabb   huize rabb - Pagina 9 Emptyzo nov 20, 2011 8:32 am

Winter zag Nathan knikken en zuchtte. "Oke we doen het" zei ze. Het was de enige kans. "Kom dan gaan we snel terug naar school om het te regelen." ze ging naar het haardvuur en wachtte op Nathan.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hogwartsrpg.actieforum.com
Silver
3e jaars
3e jaars
Silver


Aantal berichten : 349
Registratiedatum : 24-10-11
Woonplaats : Leerlingenkamer van Zwadderig

huize rabb - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: huize rabb   huize rabb - Pagina 9 Emptyzo nov 20, 2011 8:35 am

'Onthoudt de tijd dringt en als ik merk dat jullie iets doen om me tegen te zitten. Om me te laten boeten dood ik hem meteen.' siste Silver vel. Haar ogen hielden Winter vast in haar blik. 'Ik hou je met elke beweging in de gaten.' zei Silver waarschuwend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathan
3e jaars
3e jaars
Nathan


Aantal berichten : 499
Registratiedatum : 24-10-11

huize rabb - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: huize rabb   huize rabb - Pagina 9 Emptyzo nov 20, 2011 8:39 am

Nathan liep achter Winter aan. "Hou je aan je woord," zei hij tegen Denahi en Silver voordat hij in de haard stapte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Winter
Admin
Winter


Aantal berichten : 818
Registratiedatum : 24-10-11

huize rabb - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: huize rabb   huize rabb - Pagina 9 Emptyzo nov 20, 2011 8:42 am

Winter slikte en stapte met tegenzin de haard in. Ze wilde Jesse niet achterlaten maar dit was de enige kans om hem te redden. "Leerlingenkamer griffoendor, Zweinstein" zei ze zacht en ze liet het brandstof in het vuur vallen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hogwartsrpg.actieforum.com
Jesse
3e jaars
3e jaars
Jesse


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 25-10-11

huize rabb - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: huize rabb   huize rabb - Pagina 9 Emptyzo nov 20, 2011 8:43 am

denahi keek nathan aan. als jullie dat ook doen zegt hij enkel en dan keert hij hen de rug toe en hij liep naar de bank toe hij moest even zitten en hij trok zich niks van jesse aan

jesse lang op de grond rillent en nat van het zweet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Silver
3e jaars
3e jaars
Silver


Aantal berichten : 349
Registratiedatum : 24-10-11
Woonplaats : Leerlingenkamer van Zwadderig

huize rabb - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: huize rabb   huize rabb - Pagina 9 Emptyzo nov 20, 2011 8:50 am

Silver liep naar Jesse toe. Ze voelde aan zijn voorhoofd. Dan kijkt ze naar een dooddoener die een beetje nutteloos in de kamer had gestaan. 'Breng hem naar een kamer. Ik kom er zo aan.' zei ze rustig terwijl ze bukte en de witte slang die in een hoekje van de kamer had gelegen gleed naar haar toe en kroop omhoog tot hij comfertabel in haar nek lag. Dan loopt Silver naar Denahi toe en gaat op het stukje bank naast hem zitten. Ze legde haar hand op zijn wang. 'Het komt wel goed.' zei ze zachtjes. 'Jij krijgt je vrijheid terug en hij krijgt zijn verdiende loon.' zei ze rustig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Arianna
3e jaars
3e jaars
Arianna


Aantal berichten : 571
Registratiedatum : 24-10-11

huize rabb - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: huize rabb   huize rabb - Pagina 9 Emptyzo nov 20, 2011 8:54 am

OK wat is er gebeurd Very Happy?? en ik wil weer meedoennn
Terug naar boven Ga naar beneden
Jesse
3e jaars
3e jaars
Jesse


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 25-10-11

huize rabb - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: huize rabb   huize rabb - Pagina 9 Emptyzo nov 20, 2011 8:58 am

jesse werd opgetilt door een dooddoener en jesse zette het meteen op een schreeuwen en probeerde futloos los te komen iets wat totaal niet lukte, en hij werd naar zijn eigen kamer gebracht en in bed gelecht en de dooddoener liep meteen de kamer weer uit.

denahi zat ineen gezakt op de bank met wat half toegeknepen ogen en keek op toen silver bij hem kwam en pakte haar hand vast, het was een goed idee van je mijn vrijheid terug te vragen aan hun...alleen jesse die weer dadelijk tot de levende behoort. vind ik niet zoon fijne gedachten. zegt hij eer lijk en hij pakte haar hand en gaf er een kus op en dan keek hij naar de slang en aaide het dier eventjes. goed gedaan fluisterde hij.
-----

nou het is een hele was lijst
winter en nathan zijn gemartelt, jesse leggde bijna een eed af aan zijn vader, winter zorgde er voor tot de spreuk niet voltooit werd. jesse kilde silver bijna maar dan gaan hij en denahi vechten(hoe voldemort en harry ook altijd doen) en die 2 zijn uit geput.
dan krijgt jesse pijnen hij is gebeten door de slang van silver, en hij zou dood gaan
na een lang gesprek besluiten winter en nathan op silvers voorstel om denahi's naam te zuiveren in te gaan ej jesse daarmee te edden
Terug naar boven Ga naar beneden
Silver
3e jaars
3e jaars
Silver


Aantal berichten : 349
Registratiedatum : 24-10-11
Woonplaats : Leerlingenkamer van Zwadderig

huize rabb - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: huize rabb   huize rabb - Pagina 9 Emptyzo nov 20, 2011 9:05 am

Silver bracht haar mond tot vlak boven die van Denkahi. 'Geloof me, ik heb alles volledig onder controle.' zei ze zachtjes. Ze keek hem aan en kwam toen overeind. 'Ik ga er maar eens voor zorgen dat onze vriend boven niet dood gaat. Maar ik zal er voor zorgen dat we alsnog geen praatjes van hem kunnen verwachten.' zei ze rustig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Arianna
3e jaars
3e jaars
Arianna


Aantal berichten : 571
Registratiedatum : 24-10-11

huize rabb - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: huize rabb   huize rabb - Pagina 9 Emptyzo nov 20, 2011 9:10 am

En HOE kan ik mezelf hierbij voegen :C of desnoods iets awesome's op zweinstein doen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Silver
3e jaars
3e jaars
Silver


Aantal berichten : 349
Registratiedatum : 24-10-11
Woonplaats : Leerlingenkamer van Zwadderig

huize rabb - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: huize rabb   huize rabb - Pagina 9 Emptyzo nov 20, 2011 9:11 am

Arianna schreef:
En HOE kan ik mezelf hierbij voegen :C of desnoods iets awesome's op zweinstein doen?

ga winter en Nathan helpen Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Jesse
3e jaars
3e jaars
Jesse


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 25-10-11

huize rabb - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: huize rabb   huize rabb - Pagina 9 Emptyzo nov 20, 2011 9:13 am

denahi keek silver aan en knikte, goed schoonheid, doe je wel voorzichtig en als er iets is roep je maar dan ben ik zo daar, zegt denahi en je zag aan hem tot hij niet geloofde tot jesse huberhoud stil kon zijn maar hij zei er niks op hij ging zogoed als nooit tegen silver in en hij keek haar na.

jesse lag in het bed en rilde nog steeds en hij zag nog steeds illusies, maar zolang hij niks voelde maakte hem dat niks uit
----

weetej silver kan best eng zijn maar heel eng heb ik aar nog niet gevonden in tegen stelling tot sommige rollen van jou XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Arianna
3e jaars
3e jaars
Arianna


Aantal berichten : 571
Registratiedatum : 24-10-11

huize rabb - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: huize rabb   huize rabb - Pagina 9 Emptyzo nov 20, 2011 9:15 am

Ik meet jullie wel in de leerlingenkamer ofzo en dan ben ik zielig omdat ik alles gemist heb. x]

Is er iemand die mij kan meeten in de gangen van zweinstein?? Iemand van jullie die niet hier is. XD!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





huize rabb - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: huize rabb   huize rabb - Pagina 9 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
huize rabb
Terug naar boven 
Pagina 9 van 10Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Huize Powell
» Denahi harmon rabb
» jesse almeda rabb

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hogwarts :: Buiten school :: Huizen-
Ga naar: