Hogwarts
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Welkom bij Hogwarts. Hier maak je een personage en wordt je gesorteerd. Dan kan je beginnen met het grote RPG op Hogwarts waar alles met elkaar in verband staat.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 huize rabb

Ga naar beneden 
+2
Winter
Denahi
6 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
AuteurBericht
Winter
Admin
Winter


Aantal berichten : 818
Registratiedatum : 24-10-11

huize rabb - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: huize rabb   huize rabb - Pagina 3 Emptyzo okt 30, 2011 9:04 am

"Ik ben blij om dat te horen." zei de vader kalm en hij bleef kijken. "Ben je er al uit aan welke kant je nu staat? Wat ga je doen als ik je terug naar school stuur?"
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hogwartsrpg.actieforum.com
Jesse
3e jaars
3e jaars
Jesse


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 25-10-11

huize rabb - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: huize rabb   huize rabb - Pagina 3 Emptyzo okt 30, 2011 9:09 am

jesse vond het moeilijk maar hij wist wat hij wilde horen,'ja dat weet ik vader. ik ga alleen nog maar met...met bloed zuivere om.'zegt hij zachtjes en je zag aan zijn ogen tot het hem pijn deed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Winter
Admin
Winter


Aantal berichten : 818
Registratiedatum : 24-10-11

huize rabb - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: huize rabb   huize rabb - Pagina 3 Emptyzo okt 30, 2011 9:11 am

De vader knikte tevreden. "Zo mag ik het horen jongen. En als je dat niet doet weet je wat er gaat gebeuren." zei hij kalm
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hogwartsrpg.actieforum.com
Jesse
3e jaars
3e jaars
Jesse


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 25-10-11

huize rabb - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: huize rabb   huize rabb - Pagina 3 Emptyzo okt 30, 2011 9:15 am

jesse knikte langzaam, is er nog iets dat u verwacht, vraagt hij dan zachtjes aan zijn vader,
Terug naar boven Ga naar beneden
Winter
Admin
Winter


Aantal berichten : 818
Registratiedatum : 24-10-11

huize rabb - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: huize rabb   huize rabb - Pagina 3 Emptyzo okt 30, 2011 9:18 am

"Misschien een heel klein dingetje." zei vader kalm. "Breek Winter en zorg dat ook haar ouders zo trots kunnen zijn als ik nu op jou ben,"
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hogwartsrpg.actieforum.com
Jesse
3e jaars
3e jaars
Jesse


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 25-10-11

huize rabb - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: huize rabb   huize rabb - Pagina 3 Emptyzo okt 30, 2011 9:23 am

Jesse was er al bang voor toen hij de vraag had gesteld en hij keek zijn vader aan en knikte weer.'zoals u wilt..dan ga ik nu.denahi kwam dadelijk. zegt hij dan en hij liep naaar de haart en pakte wat brand stof en verdween even later in de groenen vlamenm

zo nu komt hij op school.
Terug naar boven Ga naar beneden
Winter
Admin
Winter


Aantal berichten : 818
Registratiedatum : 24-10-11

huize rabb - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: huize rabb   huize rabb - Pagina 3 Emptyzo okt 30, 2011 9:26 am

De vader keek zijn zoon tevreden na. Het was gelukt, maar daar had hij helaas de hoogste prijs voor moeten betalen.


Gelijk Winter meeten?Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hogwartsrpg.actieforum.com
Jesse
3e jaars
3e jaars
Jesse


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 25-10-11

huize rabb - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: huize rabb   huize rabb - Pagina 3 Emptyzo okt 30, 2011 9:31 am

jah bij de leerlingen kamer is hij nu
Terug naar boven Ga naar beneden
Jesse
3e jaars
3e jaars
Jesse


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 25-10-11

huize rabb - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: huize rabb   huize rabb - Pagina 3 Emptywo nov 16, 2011 8:26 am

new
-----------

jesse kwam uit de groen op laaiende vlammen gelopen en zag tot zijn opluchting tot de woon kamer leeg was dat was een teken tot zijnj vader weg was want die zou hem altijd en hoe dan ook op wachten en hij ging richting de bank waar hij nogal wat ongemakkelijk op ging zitten, en hij dacht over van alles nat wat nu zou kunnen gebeuren dit was zijn laatste vakantie hier....en hij was er zeker weten van tot ze hem wilde breken,
Terug naar boven Ga naar beneden
Winter
Admin
Winter


Aantal berichten : 818
Registratiedatum : 24-10-11

huize rabb - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: huize rabb   huize rabb - Pagina 3 Emptyvr nov 18, 2011 5:55 am

De vader kwam de kamer ingelopen en zag Jesse. "Fijn dat je het gehaald hebt zoon. Ik was al bang dat je nog versteend zou zijn." zei hij grijnzend en hij circelde om de bank. "Je bent niet erg slim bezig geweest he?"
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hogwartsrpg.actieforum.com
Jesse
3e jaars
3e jaars
Jesse


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 25-10-11

huize rabb - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: huize rabb   huize rabb - Pagina 3 Emptyvr nov 18, 2011 6:03 am

jesse hoorde voetstappen en hij keek langzaam op en zag zijn vader en hij boog zijn hoofd weer en weigerde hem aan te kijken. licht er aan van welke kant je het bekijkt, zegt hij rustig
Terug naar boven Ga naar beneden
Winter
Admin
Winter


Aantal berichten : 818
Registratiedatum : 24-10-11

huize rabb - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: huize rabb   huize rabb - Pagina 3 Emptyvr nov 18, 2011 6:21 am

De vader streelde over zijn toverstok. "Door jou en je bemoeizuchtige vriendjes is je broer nu voortvluchtig." zei hij kil.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hogwartsrpg.actieforum.com
Jesse
3e jaars
3e jaars
Jesse


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 25-10-11

huize rabb - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: huize rabb   huize rabb - Pagina 3 Emptyvr nov 18, 2011 6:37 am

jesse keek zijn vader nu rebels aan. wat kan mij dat schelen, hij zorgde er voor dat ik in azkaban kwam, dus van mij mag hij daar ook in terecht komen, zegt hij tegen zijn vader en hij stond op. ik moest naar huis komen nou ik ben der toch, zegt hij en hij ging richting de deur hij wilde naar zijn kamer toe gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Winter
Admin
Winter


Aantal berichten : 818
Registratiedatum : 24-10-11

huize rabb - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: huize rabb   huize rabb - Pagina 3 Emptyvr nov 18, 2011 6:42 am

"Jesse ik wil dat je hier blijft dus als ik jou was zou ik maar weer heel snel op de bank gaan zitten." zei de vader kil.


Ben even douchen
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hogwartsrpg.actieforum.com
Jesse
3e jaars
3e jaars
Jesse


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 25-10-11

huize rabb - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: huize rabb   huize rabb - Pagina 3 Emptyvr nov 18, 2011 6:45 am

jesse draaide zich langzaam om en aan zijn blik was te zien tot hij niet snek er aan zou toe gaan geven. hij wist tot hij nog maar 2 weken hier moest vol houden dan was hij hier voor goed af dan kon hij net als winter zijn familie de rug toe keren. en wat als ik het niet doe, daagt hij zijn vader uit met een zelfde kille ondertoon in zijn stem

oke Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Silver
3e jaars
3e jaars
Silver


Aantal berichten : 349
Registratiedatum : 24-10-11
Woonplaats : Leerlingenkamer van Zwadderig

huize rabb - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: huize rabb   huize rabb - Pagina 3 Emptyvr nov 18, 2011 7:14 am

Ik zit nu op mijn mob en die batterij is bijna leeg dus bij deze ik blijf niet lang.

Silver stond in een donker hoekje van de kamer. Om haar hals lang een prachtige witte slang te slapen. Het dier had ze een aantal jaar geleden als huisdier gekregen en sinds ze ontdekt had dat ze met slangen kon praten was het dier een maatje geworden als ze thuis was of op andere plekken dan school. Ze kee toe hoe Jesse zijn vader uitdaagde en grinnikte erom. Ze had nog wel iets voor zijn vraag of anders. Ze had alleen hulp van buitenaf om ongemerkt mandragoraaftreksels te bemachtigen anders ging ze de aandacht trekken. Nu bleef ze echter oin het donker staan en keek toe.

Terug naar boven Ga naar beneden
Jesse
3e jaars
3e jaars
Jesse


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 25-10-11

huize rabb - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: huize rabb   huize rabb - Pagina 3 Emptyvr nov 18, 2011 7:20 am

jesse hoorde gegrinnik en keek met een ruk om en zag silver en zijn nek haren gingen overeind staan, maar hij zei niks

oke wel jammer, hoop tot je nog later on komt
Terug naar boven Ga naar beneden
Winter
Admin
Winter


Aantal berichten : 818
Registratiedatum : 24-10-11

huize rabb - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: huize rabb   huize rabb - Pagina 3 Emptyvr nov 18, 2011 7:21 am

De vader lachte kil. "Anders kan het wel eens zijn dat jij dit huis niet levend verlaat." zei hij duister en hij richtte zijn stok op Jesse. "Crucio."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hogwartsrpg.actieforum.com
Jesse
3e jaars
3e jaars
Jesse


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 25-10-11

huize rabb - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: huize rabb   huize rabb - Pagina 3 Emptyvr nov 18, 2011 7:26 am

jesse wilde kommentaar op zijn vader geven maar hij werd geraakt door de spreuk en hij zakte in een en schreeuwde

denahi stond in de deur opening en zijn blik was dodelijk, vader hij zal toch nooit u kant kiezen, ruim dat ongedierte gewoon op. zegt hij en het was te merken tot hij genoeg had van jesse schoon genoeg,
Terug naar boven Ga naar beneden
Winter
Admin
Winter


Aantal berichten : 818
Registratiedatum : 24-10-11

huize rabb - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: huize rabb   huize rabb - Pagina 3 Emptyvr nov 18, 2011 7:30 am

De vader liet de spreuk even werken en keek ondertussen naar Denahi. "Maak je maar geen zorgen, ik heb nog twee weken om te genieten van mijn jongste zoon en daarna zien we wel wat we met hem doen." zei hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hogwartsrpg.actieforum.com
Silver
3e jaars
3e jaars
Silver


Aantal berichten : 349
Registratiedatum : 24-10-11
Woonplaats : Leerlingenkamer van Zwadderig

huize rabb - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: huize rabb   huize rabb - Pagina 3 Emptyvr nov 18, 2011 7:34 am

Ben nog op stage maar hoef er alleen maar bij te sitten voor het geval dat dus Razz
Ik zal kijken of ik nog even kan blijven reager zo en ik den dat ik rond 12 uur nog wel on ben morge toch vrij dus Razz
------------------------------------

Silver bleef rustig toekijken. Ze kwam iets uit het donker. 'Hij had gewoon versteend moeten blijven. Was het niet zonde geweest om hem te doden maar hadden we toch een last van hem gehad' ze keek. Jesse aan en glimlachtte vals naar hem. 'Het was leuk je zo bang te zien.'


Laatst aangepast door Silver op vr nov 18, 2011 7:37 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Jesse
3e jaars
3e jaars
Jesse


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 25-10-11

huize rabb - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: huize rabb   huize rabb - Pagina 3 Emptyvr nov 18, 2011 7:36 am

oke weet nie of ik dan nog op ben ben de laatste tijd nogal moe namelijk maar ik doe mijn best
-------------

denahi keek zijn vader eer biedig aan en knikte beleeft, zoals u wilt vader, zegt hij dan en hiij keek even naar jesse maar dan ving hij een glimp van silver op in de kamer en hij glimlachte naar haar.

jesse schreeuwde niet meer maar kronkelde wel. van de pijn en hij kreeg de woorden niet helemaal mee maar hij zag silver en zijn spieren spande zich en hij wilde op staan
Terug naar boven Ga naar beneden
Winter
Admin
Winter


Aantal berichten : 818
Registratiedatum : 24-10-11

huize rabb - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: huize rabb   huize rabb - Pagina 3 Emptyvr nov 18, 2011 7:44 am

De vader hief de vloek op en keek minachtend naar zijn zoon. "Ik meen het jongen. Als je je deze twee weken niet gedraagt dan ben je er geweest. Dan zal je de eerste zijn die sterft en vervolgens zullen ook je vriendjes sterven."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hogwartsrpg.actieforum.com
Jesse
3e jaars
3e jaars
Jesse


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 25-10-11

huize rabb - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: huize rabb   huize rabb - Pagina 3 Emptyvr nov 18, 2011 7:49 am

jesse kwam meteen recht en zijn spieren spande zich en hij keek van silver naar zijn vader. en je merkte iets aan zijn houding hij was wel rebels maar je zag ook iets wat je normaal nooit zag bij hem. nou en. zij hij kort weg en hij balde zijn vuisten hij mog niet in gaan op dat van zijn vrienden ze kregen hen toch niet. maar hij was bang tot hen iets zou overkomen
Terug naar boven Ga naar beneden
Silver
3e jaars
3e jaars
Silver


Aantal berichten : 349
Registratiedatum : 24-10-11
Woonplaats : Leerlingenkamer van Zwadderig

huize rabb - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: huize rabb   huize rabb - Pagina 3 Emptyvr nov 18, 2011 7:59 am

Silver liep naar 5enahi toe en bleef naast hem staan. Dan kijkt ze weer naar Jesse. Hij mocht van geluk spreken dat Winter hem gevonden had vlak nadat hij versteend was anders had ze hem hoogst persoonlijk versteend naar zijn vader gebracht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





huize rabb - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: huize rabb   huize rabb - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
huize rabb
Terug naar boven 
Pagina 3 van 10Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Huize Powell
» Denahi harmon rabb
» jesse almeda rabb

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hogwarts :: Buiten school :: Huizen-
Ga naar: