Hogwarts
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Welkom bij Hogwarts. Hier maak je een personage en wordt je gesorteerd. Dan kan je beginnen met het grote RPG op Hogwarts waar alles met elkaar in verband staat.

IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

De gangen van het kasteel

Ga naar beneden 
+8
Silver
Jesse
Nathan
Arianna
Darren
Gaberial
Catherine
Winter
12 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10, 11, 12  Volgende
AuteurBericht
Nathan
3e jaars
3e jaars
Nathan

Aantal berichten : 499
Registratiedatum : 24-10-11

De gangen van het kasteel - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gangen van het kasteel   De gangen van het kasteel - Pagina 5 Emptyza okt 29, 2011 7:47 am

"STOP!" riep Nathan. "Kom niet dichterbij!" voegde hij er grijnzend aan toe en hield Jesse tegen. "Ik voel me alweer beter, thank you very much." Hij sloeg zijn armen om Arianna heen en weigerde haar los te laten. "Kans gemist voor iemand met rood haar, nu heb ik haar in mijn greep," zei hij plagend tegen Jesse.
Terug naar boven Ga naar beneden
Arianna
3e jaars
3e jaars
Arianna

Aantal berichten : 571

BerichtOnderwerp: Re: De gangen van het kasteel   De gangen van het kasteel - Pagina 5 Emptyza okt 29, 2011 7:48 am

Arianna lachte. 'Ach dan heeft hij altijd Winter nog, voor onbepaalde tijd.' zei ze, aangezien die haar haar wou verven. Ze grinnikte.
Jesse
3e jaars
3e jaars
Jesse

Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 25-10-11

BerichtOnderwerp: Re: De gangen van het kasteel   De gangen van het kasteel - Pagina 5 Emptyza okt 29, 2011 7:53 am

Jesse schoot in de lach toen nathan hem tegen heild en hij zag hem en arianna knuffelen en hij sloeg zijn armen over elkaar,'noujah en ik dan nu voel ikke me alleen.'zegt hij en hij trok een pruil lip.

ik dacht tot je altijd al alleen was.'zegt de vernietigende stem van denahi dan tegen jesse die langs kwam gelopen met 2 zwadderaars
Arianna
3e jaars
3e jaars
Arianna

BerichtOnderwerp: Re: De gangen van het kasteel   De gangen van het kasteel - Pagina 5 Emptyza okt 29, 2011 7:55 am

Arianna draaide zich in Nate''s armen, met veel moeite maar het kon, om naar Denahi. 'Laat je er buiten.' zei ze kil, ze was zó kwaad op hem.
Nathan
3e jaars
3e jaars
Nathan

BerichtOnderwerp: Re: De gangen van het kasteel   De gangen van het kasteel - Pagina 5 Emptyza okt 29, 2011 7:59 am

Nathan's grip om Arianna versterkte toen hij Denahi zag, maar toen liet hij haar los. Hij keek Denahi kil aan.
Jesse
3e jaars
3e jaars
Jesse

BerichtOnderwerp: Re: De gangen van het kasteel   De gangen van het kasteel - Pagina 5 Emptyza okt 29, 2011 8:03 am

Denahi keek arianna minachtent aan en draaide zich wat naar haar toe.'ik doe wat ik wil en wanneer ik het wil bloed veraadster, onthoudt dat maar.'zegt hij met een lichte dreiging er in en hij keek nathan aan. jesse heild zijn mond maar zijn vuisten waren geballan en hij trilde van kwaadheid
Arianna
3e jaars
3e jaars
Arianna

BerichtOnderwerp: Re: De gangen van het kasteel   De gangen van het kasteel - Pagina 5 Emptyza okt 29, 2011 8:05 am

'Ben je nou echt zo zielig dat je voor iedereen de zelfde belediging klaar hebt liggen?' vroeg Arianna. 'Ik zou maar snel wegwezen, want je hebt hier niks te zoeken'
Nathan
3e jaars
3e jaars
Nathan

BerichtOnderwerp: Re: De gangen van het kasteel   De gangen van het kasteel - Pagina 5 Emptyza okt 29, 2011 8:06 am

"Inderdaad. time to move on boys," zei Nathan in zijn typische Australische accent, al was er niks anders dan kilte in zijn stem te horen.
Silver
3e jaars
3e jaars
Silver

Aantal berichten : 349

BerichtOnderwerp: Re: De gangen van het kasteel   De gangen van het kasteel - Pagina 5 Emptyza okt 29, 2011 8:09 am

is het goed als ik Silver ook nog even laat komen om Nathan te kleineren Razz (A)
Nathan
3e jaars
3e jaars
Nathan

BerichtOnderwerp: Re: De gangen van het kasteel   De gangen van het kasteel - Pagina 5 Emptyza okt 29, 2011 8:10 am

tuurlijk Razz
Arianna
3e jaars
3e jaars
Arianna

BerichtOnderwerp: Re: De gangen van het kasteel   De gangen van het kasteel - Pagina 5 Emptyza okt 29, 2011 8:11 am

Arianna keek even naar Nathan en toen Jesse en wachtte af.
Silver
3e jaars
3e jaars
Silver

BerichtOnderwerp: Re: De gangen van het kasteel   De gangen van het kasteel - Pagina 5 Emptyza okt 29, 2011 8:12 am

Silver kwam de gang van bezweringen uit en moest, om naar beneden te komen, langs de groep die zich op de trap verzameld had. Ze glimlachte toen ze Denahi zag maar toen ze Nathan zag staan speelde er een valse grijns rond haar lippen. Ze kwam er bij staan. 'Beetje zin om vanavond het bos in te gaan Nathan. Pas op hoor. Dadelijk valt een slang je nog aan.' ze deed dat met haar ogen wat Draco ook altijd doet Razz

mijn slang is eng druk aan het doen Razz draait allemaal dezelfde rondjes door het terrarium rond Razz
Arianna
3e jaars
3e jaars
Arianna

BerichtOnderwerp: Re: De gangen van het kasteel   De gangen van het kasteel - Pagina 5 Emptyza okt 29, 2011 8:13 am

Arianna keek naar Silver en fronste. 'Waar heb jij het nou weer over?' zei ze kil, rot zwadderaars. Silver had er bijna voor gezorgd dat Nathan weg moest en dat zou ze haar nooit vergeven.
Jesse
3e jaars
3e jaars
Jesse

BerichtOnderwerp: Re: De gangen van het kasteel   De gangen van het kasteel - Pagina 5 Emptyza okt 29, 2011 8:15 am

jah

tututu. ben blij tot ik je alleen nog beledig, en ik luister toch niet naar je. en als ik hier wil blijven blijf ik hier.' zegt denahi en hij keek het drietal aan hij was niet bang en zijn houden zei tot hij in alles in staat zou zijn ze hadden toch bijna vakantie en dann kon hij geen straf krijgen.'Laat ze denahi.'sist jesse en hij ging dichter bij zijn vrienden staan maar dan ziet hij silver en hij hoort wat ze zegt en zijn ogen vernouwde zich meteen.'Jij ook laat ze silver. sist hij zelf nu dreigent en hij hd zijn hand al in zijn vak
Nathan
3e jaars
3e jaars
Nathan

BerichtOnderwerp: Re: De gangen van het kasteel   De gangen van het kasteel - Pagina 5 Emptyza okt 29, 2011 8:16 am

Nathan keek Silver fronsend aan. "Ik heb het gevoel alsof jij hier meer vanaf weet," zei hij. Hij legde een hand op Jesse's schouder, als wijze op hem te kalmeren.
Arianna
3e jaars
3e jaars
Arianna

BerichtOnderwerp: Re: De gangen van het kasteel   De gangen van het kasteel - Pagina 5 Emptyza okt 29, 2011 8:19 am

Arianna keek een beetje benauwd heen en weer, ze dacht er niet eens aan haar stok te pakken, misschien was ze te naïef. Ze keek naar Silver. 'Lijkt me ook echt wat voor jou! Slangen op medeleerlingen afsturen' zei ze hatelijk.
Silver
3e jaars
3e jaars
Silver

BerichtOnderwerp: Re: De gangen van het kasteel   De gangen van het kasteel - Pagina 5 Emptyza okt 29, 2011 8:20 am

Silver legde haar hand op haar borst. 'Ik?' vroeg ze alsof ze net beledigd was dat ze een modderbloedje was. 'Hoe kom je daar nu weer bij? Ik doe nooit. Alleen maar mensen een lesje leren.' de laatste 2 worden sprak ze kwaad uit in de richting van Jesse. Dan hoort ze wat Arianne zij. 'Ooh kom op. Ik kan best aardig zijn. Niet iedereen ziet het alleen dat is het min puntje eraan.' Ze keek naar Denahi en glimlachte lief. 'gelukkig sommige wel.' Ze draaide zich weer om naar Arianne. 'Daarbij komt. Ik ben geen sisseltong.' niemand wist het van haar behalve Denahi omdat hij haar betrapt had eerder die dag. Maar zelfs haar ouders wisten het niet. Ze wilde het voor zich houden tot de tijd rijp was.
Nathan
3e jaars
3e jaars
Nathan

BerichtOnderwerp: Re: De gangen van het kasteel   De gangen van het kasteel - Pagina 5 Emptyza okt 29, 2011 8:22 am

"Waarom gaan jullie elkaar niet in een hoekje aflebberen en laten ons verder met rust?" zei Nathan poeslief. Hij keek van Silver naar Denahi.
Arianna
3e jaars
3e jaars
Arianna

BerichtOnderwerp: Re: De gangen van het kasteel   De gangen van het kasteel - Pagina 5 Emptyza okt 29, 2011 8:23 am

'Tuurlijk, liegen is een van jullie díngen..' zei ze. 'En dan moet ik je nu geloven?' ze hoorde wat Nate zei en glimlachte licht.
Silver
3e jaars
3e jaars
Silver

BerichtOnderwerp: Re: De gangen van het kasteel   De gangen van het kasteel - Pagina 5 Emptyza okt 29, 2011 8:25 am

1-0 voor Nathan! XD
--------------------------
Silver keek Arianne uitdagend aan. 'Jij denkt dat ik een slang heb los gelaten in de school? Goed. Bewijs het. Niemand zal je geloven omdat het niet zo is. Er zijn geen sisseltongen meer geweest na Zalazar Zwadderig. Hij heeft de slang in de school gebracht en opgesloten voor het juiste moment. Het moment dat er een sisseltong op de school komt. Dat kan nog wel even duren.' zei ze rustig.
Jesse
3e jaars
3e jaars
Jesse

BerichtOnderwerp: Re: De gangen van het kasteel   De gangen van het kasteel - Pagina 5 Emptyza okt 29, 2011 8:27 am

Denahi bleef dicht bij silver staan en hij hat een gemeene speelse grijns op zijn gezicht en hij bleef de 3 in de gaten houden.'Iedereen kan het zijn en jullie hebben geen bewijzen tot het iets ven silver is.'sist hij en hij keek nathan dodelijk aan. 'pas op je woorden rat.'zegt hij dreigender. hij mocht silver graag maar hij was dan slecht en gemeen maar hij had voor meisjes respekt.
jesse keek silver nu dodelijk aan en ook al had hij die hand op zijn schouder.'Zal ik jou dadelijk nog eens een lesje leren feeks.'Snauwt hij en denahiging ook een stap naar voren
Arianna
3e jaars
3e jaars
Arianna

BerichtOnderwerp: Re: De gangen van het kasteel   De gangen van het kasteel - Pagina 5 Emptyza okt 29, 2011 8:28 am

Arianna deed een stap richting Silver. 'Goed, maar zodra er iets gebeuren zal zal ik mijn verdenkingen zeker hardop uitspreken.' zei ze. 'Misschien dat ze je dan naar askaban sturen, de plaats waar jullie hele soort thuishoort.' Ze doelde op hun en hun families.
Nathan
3e jaars
3e jaars
Nathan

BerichtOnderwerp: Re: De gangen van het kasteel   De gangen van het kasteel - Pagina 5 Emptyza okt 29, 2011 8:29 am

Nathan grinnikte toen hij Arianna's opmerking hoorde. "Ze slaat de spijker wel op zijn kop, vinden jullie niet?" zei hij geamuseerd. Hij had zichzelf voorgenomen om deze keer kalm te blijven.
Silver
3e jaars
3e jaars
Silver

BerichtOnderwerp: Re: De gangen van het kasteel   De gangen van het kasteel - Pagina 5 Emptyza okt 29, 2011 8:30 am

Silver had Denahi achter zich gehouden door hem tegen te houden met een hand. Toen hoorde ze wat Arianne zei. Ze keek haar kort kwaad aan en haalde toen, zonder enige waarschuwing, met haar flakke hand uit naar Arianne haar gezicht om haar een mep te geven. Ze had geen zin om haar staf voor dat modderbloedje te trekken. Dat was ze niet waard. 'Ik zal maar oppassen met wat je zegt meid. Dadelijk ben jij de eerste nog die zult sterven. Want ik heb tenslotte toch dat dier los gelaten niet?' zei ze doelend op de verdenkingen van Arianne.
Nathan
3e jaars
3e jaars
Nathan

BerichtOnderwerp: Re: De gangen van het kasteel   De gangen van het kasteel - Pagina 5 Emptyza okt 29, 2011 8:31 am

Nathan greep Silver bij haar pols vast. "Iemand hier vraagt om nog meer straf," zei hij ijzig kalm. "Rot op, voordat ik er voor zorg dat je WEl geschorst wordt."
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: De gangen van het kasteel   De gangen van het kasteel - Pagina 5 Empty

De gangen van het kasteel
Terug naar boven 
Pagina 5 van 12Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10, 11, 12  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Wie meet mij in een van de gangen?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hogwarts :: Openbaar :: Binnen-
Ga naar: