Hogwarts
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Welkom bij Hogwarts. Hier maak je een personage en wordt je gesorteerd. Dan kan je beginnen met het grote RPG op Hogwarts waar alles met elkaar in verband staat.

IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

De gangen van het kasteel

Ga naar beneden 
+8
Silver
Jesse
Nathan
Arianna
Darren
Gaberial
Catherine
Winter
12 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 10, 11, 12  Volgende
AuteurBericht
Arianna
3e jaars
3e jaars
Arianna

Aantal berichten : 571
Registratiedatum : 24-10-11

De gangen van het kasteel - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gangen van het kasteel   De gangen van het kasteel - Pagina 4 Emptyza okt 29, 2011 7:00 am

'Winter gaat haar haar verven en dan begint Nathan een harem waar ik niet uit weg mag omdat we dan Winter nooit meer mogen zien.' zei Arianna droog.
Terug naar boven Ga naar beneden
Winter
Admin
Winter

Aantal berichten : 818

BerichtOnderwerp: Re: De gangen van het kasteel   De gangen van het kasteel - Pagina 4 Emptyza okt 29, 2011 7:01 am

"Gewoon met een spreuk hoor, kan het zo weer normaal krijgen.. Ik vind het niet leuk om altijd maar herkent te worden als dat rode kind.." zei Winter.
https://hogwartsrpg.actieforum.com
Arianna
3e jaars
3e jaars
Arianna

BerichtOnderwerp: Re: De gangen van het kasteel   De gangen van het kasteel - Pagina 4 Emptyza okt 29, 2011 7:02 am

Arianna keek naar Winter. 'Dat is een enorm compliment hoor.' zei ze. 'Nee ik meen het, ik ben er trots op dat ik rood haar heb.' zei ze glimlachend. Ze dacht er niet over om het ooit te verven, zonde.
Jesse
3e jaars
3e jaars
Jesse

Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 25-10-11

BerichtOnderwerp: Re: De gangen van het kasteel   De gangen van het kasteel - Pagina 4 Emptyza okt 29, 2011 7:06 am

WINTER....je haar os prima..tis de kleur van griffoendor dus het kan nooit niet goed zijn.´zegt jesse en hij gaf winter een por en hij keek arianna aan en sloeg een arm om haar een, net als jou ook een rooie van griffoendor zegt hij
Arianna
3e jaars
3e jaars
Arianna

BerichtOnderwerp: Re: De gangen van het kasteel   De gangen van het kasteel - Pagina 4 Emptyza okt 29, 2011 7:06 am

Arianna lachte. 'Precies. het is de kleur van Griffoendor!' zo had ze er eigenlijk nooit echt naar gekeken.
Nathan
3e jaars
3e jaars
Nathan

Aantal berichten : 499

BerichtOnderwerp: Re: De gangen van het kasteel   De gangen van het kasteel - Pagina 4 Emptyza okt 29, 2011 7:07 am

"Misschien met ik mijn haar dan maar rood vrven," opperde Nathan
Arianna
3e jaars
3e jaars
Arianna

BerichtOnderwerp: Re: De gangen van het kasteel   De gangen van het kasteel - Pagina 4 Emptyza okt 29, 2011 7:08 am

Arianna keek hem aan ."ja we zeiden al, jongens met rood haar zijn sexy. ' ze lachte. 'Maar ik zou het maar niet doen hoor.' ze glimlachte.
Jesse
3e jaars
3e jaars
Jesse

BerichtOnderwerp: Re: De gangen van het kasteel   De gangen van het kasteel - Pagina 4 Emptyza okt 29, 2011 7:10 am

Jesse trok een raar gezicht.´nee bedankt geen rode verf als ik zo thuis kom ben ik helemal dood,,,en het past niet bij mijn ogen. zegt hij er snel achteraan hij wilde het niet over thuis hebben maar het floepte er gewoon uit en hij gijnsde
Nathan
3e jaars
3e jaars
Nathan

BerichtOnderwerp: Re: De gangen van het kasteel   De gangen van het kasteel - Pagina 4 Emptyza okt 29, 2011 7:13 am

Nathan grinnikte. "Inderdaad mooiboy."
Arianna
3e jaars
3e jaars
Arianna

BerichtOnderwerp: Re: De gangen van het kasteel   De gangen van het kasteel - Pagina 4 Emptyza okt 29, 2011 7:15 am

'Rood staat gewoon het beste bij ons.' zei Arianna lachend.
Jesse
3e jaars
3e jaars
Jesse

BerichtOnderwerp: Re: De gangen van het kasteel   De gangen van het kasteel - Pagina 4 Emptyza okt 29, 2011 7:18 am

Jesse grijnsde en keek nathan uit dagent aan en dan rent hij op hem af en begon met hem te stoeien.´Je weet tot je me zo niet moet noemen dweil´zegt hij ondertussen en hij grinnikt
Nathan
3e jaars
3e jaars
Nathan

BerichtOnderwerp: Re: De gangen van het kasteel   De gangen van het kasteel - Pagina 4 Emptyza okt 29, 2011 7:20 am

Nathan barste in lachen uit. Hij greep Jesse vast en woelde door zijn haar. "Noem me geen dweil!"
Arianna
3e jaars
3e jaars
Arianna

BerichtOnderwerp: Re: De gangen van het kasteel   De gangen van het kasteel - Pagina 4 Emptyza okt 29, 2011 7:21 am

Arianna keek lachend toe, ze zou echt niet zonder haar vrienden kunnen.
Jesse
3e jaars
3e jaars
Jesse

BerichtOnderwerp: Re: De gangen van het kasteel   De gangen van het kasteel - Pagina 4 Emptyza okt 29, 2011 7:24 am

Jesse moest lachen terwijl hij zijn hoofd probeerde terug te krijgen.´Jij begon slimme.´zzegt hij en hij liet nathan struikelen met wat moeite, maar hij was vergeten tot hij hem vast had dus hij viel mee recht boven op nathan.´Dat heb ik weer, zegt hij dan
Nathan
3e jaars
3e jaars
Nathan

BerichtOnderwerp: Re: De gangen van het kasteel   De gangen van het kasteel - Pagina 4 Emptyza okt 29, 2011 7:25 am

Nathan keek omhoog naar Jesse met een speelse grijns. "Je had het ook gewoon kunnen zeggen dat je homo bent hoor," zei hij lachend.

Laatst aangepast door Nathan op za okt 29, 2011 7:28 am; in totaal 1 keer bewerkt
Arianna
3e jaars
3e jaars
Arianna

BerichtOnderwerp: Re: De gangen van het kasteel   De gangen van het kasteel - Pagina 4 Emptyza okt 29, 2011 7:27 am

Arianna rolde met haar ogen. 'he Nate doe niet zo flauw' zei ze. 'Of zijn jullie nu een stelletje!?' riep ze enthousiast.
Silver
3e jaars
3e jaars
Silver

Aantal berichten : 349

BerichtOnderwerp: Re: De gangen van het kasteel   De gangen van het kasteel - Pagina 4 Emptyza okt 29, 2011 7:29 am

Jesse en Nathan moeten blij zijn dat Silver niet voorbij kwam XD
Arianna
3e jaars
3e jaars
Arianna

BerichtOnderwerp: Re: De gangen van het kasteel   De gangen van het kasteel - Pagina 4 Emptyza okt 29, 2011 7:30 am

ahhahaha, en jij met je slangetje O____o dan kies je de basilisk! waaat?
Jesse
3e jaars
3e jaars
Jesse

BerichtOnderwerp: Re: De gangen van het kasteel   De gangen van het kasteel - Pagina 4 Emptyza okt 29, 2011 7:34 am

hahaha, jesse vliegt haar aan als hij het van nathan hoort want hij weetn het nog niet.O.O kijk maar uit silver
-----

jesse stond lachent op.'oke ik ben heel heel veel dingen maar een homo nee, waar zie je me voor aan, zegt hij en hij helpt zijn vriend omhoog en hij keek arianna aan.'en als ik er een was was hij niet mijn eerste keus,'zegt hij werr plagent
Arianna
3e jaars
3e jaars
Arianna

BerichtOnderwerp: Re: De gangen van het kasteel   De gangen van het kasteel - Pagina 4 Emptyza okt 29, 2011 7:34 am

Arianna keek verbaasd. 'Hoezo niet?'
Nathan
3e jaars
3e jaars
Nathan

BerichtOnderwerp: Re: De gangen van het kasteel   De gangen van het kasteel - Pagina 4 Emptyza okt 29, 2011 7:35 am

Nathan kwam overeind en gaf Jesse een stomp tegen zijn arm. "Ik voel me beledigt," zei hij en zette een zielig gezicht op.
Arianna
3e jaars
3e jaars
Arianna

BerichtOnderwerp: Re: De gangen van het kasteel   De gangen van het kasteel - Pagina 4 Emptyza okt 29, 2011 7:37 am

Arianna lachte. 'Ik vond jullie zo lief bij elkaar.. ' zei ze. 'Aw, gaat het Nate? Voel je je afgewezen? We kunnen in de keukens wel wat ijs halen..'
Nathan
3e jaars
3e jaars
Nathan

BerichtOnderwerp: Re: De gangen van het kasteel   De gangen van het kasteel - Pagina 4 Emptyza okt 29, 2011 7:44 am

"Ik ben diep gekwetst," zei Nathan en keek Arianna met puppy ogen aan.
Jesse
3e jaars
3e jaars
Jesse

BerichtOnderwerp: Re: De gangen van het kasteel   De gangen van het kasteel - Pagina 4 Emptyza okt 29, 2011 7:45 am

Jesse grijnsde en trok een pijnlijk gezicht, auw...zegt hij net als of pijnlijk. Nouw arianna ik val op types met rood haar hij heeft bruin haar.'zegt hij neus op halent en hij keek nathan aan en zag hem zielig kijken.'oh ben je zo beledicht moet ik je een kusje geven.'vraagt hij en hij liep met getuite lippen op hem af
Arianna
3e jaars
3e jaars
Arianna

BerichtOnderwerp: Re: De gangen van het kasteel   De gangen van het kasteel - Pagina 4 Emptyza okt 29, 2011 7:46 am

"Aw' zei Arianna en ze liep naar hem toe om hem een knuffel te geven. 'We vinden wel iemand voor je.' Ze lachte en keek naar Jesse. 'Nou nou, je maakt er wel werk van bij Nate.'
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: De gangen van het kasteel   De gangen van het kasteel - Pagina 4 Empty

De gangen van het kasteel
Terug naar boven 
Pagina 4 van 12Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 10, 11, 12  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Wie meet mij in een van de gangen?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hogwarts :: Openbaar :: Binnen-
Ga naar: