Hogwarts
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Welkom bij Hogwarts. Hier maak je een personage en wordt je gesorteerd. Dan kan je beginnen met het grote RPG op Hogwarts waar alles met elkaar in verband staat.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 De Uilenvleugel

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
AuteurBericht
Nathan
3e jaars
3e jaars
Nathan


Aantal berichten : 499
Registratiedatum : 24-10-11

De Uilenvleugel - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Uilenvleugel   De Uilenvleugel - Pagina 3 Emptyza nov 12, 2011 1:51 am

Nathan keek Denahi woedend aan, als blikken konden doden dan was hij nu al dood geweest. Hij vuurde een ontwapeningsspreuk op hem af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jesse
3e jaars
3e jaars
Jesse


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 25-10-11

De Uilenvleugel - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Uilenvleugel   De Uilenvleugel - Pagina 3 Emptyza nov 12, 2011 1:54 am

denahi werd ontwapent en keek nathan aan. dus jij weet ook waar jesse is vraagt hij vals en hij had winters eigenstok nog vast en richte die op winter zelf. crucio, sist hij
Terug naar boven Ga naar beneden
Winter
Admin
Winter


Aantal berichten : 818
Registratiedatum : 24-10-11

De Uilenvleugel - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Uilenvleugel   De Uilenvleugel - Pagina 3 Emptyza nov 12, 2011 1:54 am

Zal ik de leraar spelen?

Winter kwam overeind maar werd meteen weer getroffen door de cruciovloek en ze viel op de grond. Weer probeerde ze zich in te houden maar het lukte gewoon niet. Ze schreeuwde het uit van de pijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hogwartsrpg.actieforum.com
Jesse
3e jaars
3e jaars
Jesse


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 25-10-11

De Uilenvleugel - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Uilenvleugel   De Uilenvleugel - Pagina 3 Emptyza nov 12, 2011 2:01 am

oke, maar jesse laat ik ook binnen komen

jesse kwam binnen toen denahi de spreuk op winter had af gevuurt en hoorde haar schreeuwen van de pijn. stop denahi stop...zegt hij dan

denahi zag jesse en grijnsde vals, waarom zou ik stoppen vraagt hij kil aan hem en hij keek nathan en winter aan. zie je nu wel tot hij hier is.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathan
3e jaars
3e jaars
Nathan


Aantal berichten : 499
Registratiedatum : 24-10-11

De Uilenvleugel - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Uilenvleugel   De Uilenvleugel - Pagina 3 Emptyza nov 12, 2011 2:02 am

Nathan rende op Denahi af en duwde hem met zijn kracht tegen de muur aan dat hij hem van de grond tilde. "Laat haar gaan," siste hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Winter
Admin
Winter


Aantal berichten : 818
Registratiedatum : 24-10-11

De Uilenvleugel - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Uilenvleugel   De Uilenvleugel - Pagina 3 Emptyza nov 12, 2011 2:04 am

Winter voelde dat de vloek verbroken werd doordat Nathan Denahi duwde en ze kwam overeind. "Jesse wat doe je hier?! Straks zien ze je nog!" riep ze toen ze hem opeens zag staan. "maak dat je wegkomt anders heeft het geen zin!"
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hogwartsrpg.actieforum.com
Jesse
3e jaars
3e jaars
Jesse


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 25-10-11

De Uilenvleugel - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Uilenvleugel   De Uilenvleugel - Pagina 3 Emptyza nov 12, 2011 2:10 am

denahi werd tegen de muur aan gebeukt en hij keek nathan aan. zo te zien heb jij ook een grotere zwak voor winter sist hij.

jesse keek winter aan en naar denhai hij twijfelde en keek winter aan en liep eerst op denahi was maar die was nu te druk met nathan en hij knikte en verstopte zich daar ergens.

denahi keek op van nathan, waar was jesse heen en hij gaf nathan een stamp
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathan
3e jaars
3e jaars
Nathan


Aantal berichten : 499
Registratiedatum : 24-10-11

De Uilenvleugel - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Uilenvleugel   De Uilenvleugel - Pagina 3 Emptyza nov 12, 2011 2:20 am

Nathan kromp ineen en liet Denahi los. Hij liep vlug naar Winter toe en sloeg beschermend een arm om haar schouder. "Hij is er niet!" riep hij kwaad.
Terug naar boven Ga naar beneden
Winter
Admin
Winter


Aantal berichten : 818
Registratiedatum : 24-10-11

De Uilenvleugel - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Uilenvleugel   De Uilenvleugel - Pagina 3 Emptyza nov 12, 2011 2:22 am

Winter keek woedend naar Denahi. Hij moest eens leren zijn poten thuis te houden. Gelukkig was Nathan erg sterk en on hij Denahi aan. Ze vroeg zich af waar de leraar bleef.

De leraar kwam net de trap af richting de uilenvleugel. Het was een al wat oudere man en lichamelijk niet zo heel sterk meer.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hogwartsrpg.actieforum.com
Jesse
3e jaars
3e jaars
Jesse


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 25-10-11

De Uilenvleugel - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Uilenvleugel   De Uilenvleugel - Pagina 3 Emptyza nov 12, 2011 2:26 am

Denahi grinnikte en schudde afkuerent zijn hoofd. kom kom. ik ben niet stom ik hoorde zijn stem zijn smekende stem. sist hij duidelijk kwaad. kom lief klein broertje anders doe ik je 2 vriendjes pijn...da wi je toch niet. zegt hij luid en duidelijk en hij pakte de stok van winter stevig beed.

jesse hoorde wat denahi zei maar bleef zitten en beed op zijn lip
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathan
3e jaars
3e jaars
Nathan


Aantal berichten : 499
Registratiedatum : 24-10-11

De Uilenvleugel - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Uilenvleugel   De Uilenvleugel - Pagina 3 Emptyza nov 12, 2011 2:29 am

Nathan hield zijn toverstok op Denahi gericht. "Je verbeeld je dingen," zei hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Winter
Admin
Winter


Aantal berichten : 818
Registratiedatum : 24-10-11

De Uilenvleugel - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Uilenvleugel   De Uilenvleugel - Pagina 3 Emptyza nov 12, 2011 2:35 am

"Ze hadden jou op moeten sluiten in plaats van hem en nu heb je lats van een slecht geweten." beet Winter hem toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hogwartsrpg.actieforum.com
Jesse
3e jaars
3e jaars
Jesse


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 25-10-11

De Uilenvleugel - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Uilenvleugel   De Uilenvleugel - Pagina 3 Emptyza nov 12, 2011 2:38 am

ik heb geen last van een slecht geweten, ik wil gewoon zeker weten tot diet geheimpje niet aan het licht komt schoonheid...dus jesse kom te voorschijn, schreeuwt hij woedent en hij richte op nathan en riep crucio.

jesse beet hard op zijn lip en twijfelde wat moest hij doen
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathan
3e jaars
3e jaars
Nathan


Aantal berichten : 499
Registratiedatum : 24-10-11

De Uilenvleugel - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Uilenvleugel   De Uilenvleugel - Pagina 3 Emptyza nov 12, 2011 2:41 am

Nathan maakte snel een schildspreuk. "Je krijgt zo niet altijd je zin!" beet hij Denahi toe en vuurde een ontwapeningsspreuk op hem af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Winter
Admin
Winter


Aantal berichten : 818
Registratiedatum : 24-10-11

De Uilenvleugel - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Uilenvleugel   De Uilenvleugel - Pagina 3 Emptyza nov 12, 2011 2:44 am

De leraar kwam de uilenvleugel in en zag nog net hoe Denahi een poging deed om Nathan te martelen. "Wat heeft dit te betekenen?!" riep hij verontwaardigd uit en hij keek woedend naar Denahi. "Wat probeerde jij te doen?!'
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hogwartsrpg.actieforum.com
Jesse
3e jaars
3e jaars
Jesse


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 25-10-11

De Uilenvleugel - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Uilenvleugel   De Uilenvleugel - Pagina 3 Emptyza nov 12, 2011 2:47 am

denahi ontweek de spreuk en keek nathan woedent aan,jullie vergeten een ding...het is bijna kest vakantie dan moet jesse ook naar huis toe. grijnst hij dan vals hij heeft een eed...en dan is die nog niet jarig...dus...maar dan houd hij zijn mond als hij de leerkracht hoort en kijkt winter en nathan dodelijk aan en dan maakt hij zijn blik zo koel mogelijk en keek de leerkracht aan. dit was een wisverstand...een ruzie die wat uit de hand liep, zegt hij dan
Terug naar boven Ga naar beneden
Winter
Admin
Winter


Aantal berichten : 818
Registratiedatum : 24-10-11

De Uilenvleugel - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Uilenvleugel   De Uilenvleugel - Pagina 3 Emptyza nov 12, 2011 2:49 am

"En hoe verklaar je dan wat je allemaal aan het vertellen was tegen deze griffoendors?" vroeg de docent kil.

Winter staarde opgelucht naar de docent. Het was gelukt, hij had het gezien. Ze pakte automatisch Nathans hand en kneep er zacht in. Ze wist dat hij niet wilde dat ze dit deed maar als dit zou werken zou het alles waard zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hogwartsrpg.actieforum.com
Nathan
3e jaars
3e jaars
Nathan


Aantal berichten : 499
Registratiedatum : 24-10-11

De Uilenvleugel - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Uilenvleugel   De Uilenvleugel - Pagina 3 Emptyza nov 12, 2011 2:49 am

"Noem je het uitvoeren van de cruciatusvloek op een onschuldig meisje een misverstand!" zei Nathan kil. Hij sloot zijn hand om die van Winter en keek haar eventjes aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jesse
3e jaars
3e jaars
Jesse


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 25-10-11

De Uilenvleugel - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Uilenvleugel   De Uilenvleugel - Pagina 3 Emptyza nov 12, 2011 2:56 am

Denahi keek winter dodelijk aan die valse rat en hij richte zich tot de leerkracht. is niet te verklaren sist hij en hij laat met een zwaai de leerkracht tegen de muur aan knallen en hij rent de uilen vleugel uit. weg zo snel hij kon(nu vlucht hij dus...maar de leerkracht heeft gehoordt tot jesse onschuldig is)

ik ga me even douce mensen
Terug naar boven Ga naar beneden
Winter
Admin
Winter


Aantal berichten : 818
Registratiedatum : 24-10-11

De Uilenvleugel - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Uilenvleugel   De Uilenvleugel - Pagina 3 Emptyza nov 12, 2011 3:01 am

Winter sloeg geschrokken haar hand voor haar mond en rende naar de leraar toe om hem overeind te helpen. 'Gaat het met u?" vroeg ze bezorgd.

De man knikte en kwam overeind. "Ik kan wel wat hebben." zei hij kalm en hij keek naar Nathan en Winter. "Zijn jullie oke? Ik weet niet wat ik heb gemist maar ik kon merken dat er wel veel gebeurt is net. Ongelovelijk, dan is die Jesse dus inderdaad onschuldig."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hogwartsrpg.actieforum.com
Nathan
3e jaars
3e jaars
Nathan


Aantal berichten : 499
Registratiedatum : 24-10-11

De Uilenvleugel - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Uilenvleugel   De Uilenvleugel - Pagina 3 Emptyza nov 12, 2011 3:03 am

Nathan knikte langzaam."Maar Denahi is ontsnapt.." zei hij, ietwat teleurgesteld.
Terug naar boven Ga naar beneden
Winter
Admin
Winter


Aantal berichten : 818
Registratiedatum : 24-10-11

De Uilenvleugel - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Uilenvleugel   De Uilenvleugel - Pagina 3 Emptyza nov 12, 2011 3:08 am

De leraar keek naar Nathan en knikte. "Ik ga meteen een opsporingsbevel regelen en zorgen dat jullie vriend Jesse weer vrij is om te gaan en staan waar hij wil." zei hij kalm. "Dus als jullie hem zien dan kunnen jullie het hem meteen zeggen." hij glimlachte vriendelijk naar de twee. "Nou ik ga het maar meteen regelen." en weg was de man.

Winter keek Nathan aan. "De waarheid is in ieder geval aan het licht." zei ze zacht en ze glimlachte half, ze hoopte dat hij niet boos zou zijn op haar actie.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hogwartsrpg.actieforum.com
Nathan
3e jaars
3e jaars
Nathan


Aantal berichten : 499
Registratiedatum : 24-10-11

De Uilenvleugel - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Uilenvleugel   De Uilenvleugel - Pagina 3 Emptyza nov 12, 2011 3:12 am

Het moment dat de leraar weg was sloeg Nathan zijn armen om Winter heen en omhelsde haar. "Ik ben blij dat je nog leeft," mompelde hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Winter
Admin
Winter


Aantal berichten : 818
Registratiedatum : 24-10-11

De Uilenvleugel - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Uilenvleugel   De Uilenvleugel - Pagina 3 Emptyza nov 12, 2011 3:17 am

Winter sloeg haar armen stevig om hem heen en glimlachte waterig. "Hij zou me huis niet zomaar vermoorden hoor, hij vind het veel te leuk om me te martelen." zei ze zachtjes. "Het spijt me echt maar ik moest dit doen.." ze begroef haar gezicht tegen zijn borst aan. Ze was blij dat het belangrijkste deel van het plannetje gewerkt had. Jesse was vrij.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hogwartsrpg.actieforum.com
Nathan
3e jaars
3e jaars
Nathan


Aantal berichten : 499
Registratiedatum : 24-10-11

De Uilenvleugel - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Uilenvleugel   De Uilenvleugel - Pagina 3 Emptyza nov 12, 2011 3:31 am

"Ik weet het," zei Nathan met een zucht. Hij hield Winter stevig vast en liet haar toen los. Glimlachend keek hij haar aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De Uilenvleugel - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Uilenvleugel   De Uilenvleugel - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De Uilenvleugel
Terug naar boven 
Pagina 3 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hogwarts :: Openbaar :: Binnen-
Ga naar: