Hogwarts
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Welkom bij Hogwarts. Hier maak je een personage en wordt je gesorteerd. Dan kan je beginnen met het grote RPG op Hogwarts waar alles met elkaar in verband staat.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 De Ziekenzaal

Ga naar beneden 
+5
Arianna
Nathan
Winter
Darren
Silver
9 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13, 14  Volgende
AuteurBericht
Jesse
3e jaars
3e jaars
Jesse


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 25-10-11

De Ziekenzaal - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Ziekenzaal   De Ziekenzaal - Pagina 12 Emptyzo nov 13, 2011 9:25 am

jesse lang versteent op het bed in zijn zwembroek XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Winter
Admin
Winter


Aantal berichten : 818
Registratiedatum : 24-10-11

De Ziekenzaal - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Ziekenzaal   De Ziekenzaal - Pagina 12 Emptyzo nov 13, 2011 9:32 am

Winter keek naar Arianna. "De basilisk.." zei ze zacht. "Maar het is gebeurt.. Het dier is versteend door zijn eigen ogen."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hogwartsrpg.actieforum.com
Arianna
3e jaars
3e jaars
Arianna


Aantal berichten : 571
Registratiedatum : 24-10-11

De Ziekenzaal - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Ziekenzaal   De Ziekenzaal - Pagina 12 Emptyzo nov 13, 2011 11:09 am

'Versteend door zijn eigen ogen.' mompelde Arianna. 'Hij is dus niet dood.. die ene persoon hoeft hem maar weer tot leven te weken en het is weer teruggedraaid. '
Terug naar boven Ga naar beneden
Winter
Admin
Winter


Aantal berichten : 818
Registratiedatum : 24-10-11

De Ziekenzaal - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Ziekenzaal   De Ziekenzaal - Pagina 12 Emptyzo nov 13, 2011 11:11 am

Winter zuchtte en ging aan Arianna's bed zitten. "Ik weet het.. Maar ik ben allang blij dat ik en Jesse nog leven." zei ze langzaam. "Hoe gaat het met jou?"
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hogwartsrpg.actieforum.com
Arianna
3e jaars
3e jaars
Arianna


Aantal berichten : 571
Registratiedatum : 24-10-11

De Ziekenzaal - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Ziekenzaal   De Ziekenzaal - Pagina 12 Emptyzo nov 13, 2011 11:18 am

'Een stuk beter' zei Arianna. 'Hopelijk mag ik snel weg.' ze zuchtte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Winter
Admin
Winter


Aantal berichten : 818
Registratiedatum : 24-10-11

De Ziekenzaal - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Ziekenzaal   De Ziekenzaal - Pagina 12 Emptyzo nov 13, 2011 11:22 am

"Ik hoop het ook." glimlachte Winter. "Want ik mis je echt heel erg in de leerlingenkamer."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hogwartsrpg.actieforum.com
Jesse
3e jaars
3e jaars
Jesse


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 25-10-11

De Ziekenzaal - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Ziekenzaal   De Ziekenzaal - Pagina 12 Emptyzo nov 13, 2011 7:21 pm

de zuster maakte het mengsel van mandragoras af en kwam weer de ziekenzaal in gelopen, zo het drankje is af. zou een van jullie het drankje aan jukllie vriend willen geven, en eentje het aan darren. dan geef ik dat andere meisje ook het tegen gif. zegt ze en ze gaf winter en arinna een bekertje
Terug naar boven Ga naar beneden
Winter
Admin
Winter


Aantal berichten : 818
Registratiedatum : 24-10-11

De Ziekenzaal - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Ziekenzaal   De Ziekenzaal - Pagina 12 Emptyma nov 14, 2011 5:51 am

Winter knikte en ze diende Jesse het drankje toe. Het was raar om iemand van steen een drankje toe te dienen maar het leek alsof het toch naar binnen gleed dus het zou wel werken hoopte ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hogwartsrpg.actieforum.com
Jesse
3e jaars
3e jaars
Jesse


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 25-10-11

De Ziekenzaal - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Ziekenzaal   De Ziekenzaal - Pagina 12 Emptyma nov 14, 2011 7:01 am

jesse begon te ontdooien en toen het laatste van zijn gezicht ontdooide snakte hij verschrikt naar adem en begon even te hoesten, maar daarna kwam hij weer wat rechten. wa...is er gebeurt...waar ben ik, vraagt hij slaap dronke
Terug naar boven Ga naar beneden
Winter
Admin
Winter


Aantal berichten : 818
Registratiedatum : 24-10-11

De Ziekenzaal - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Ziekenzaal   De Ziekenzaal - Pagina 12 Emptyma nov 14, 2011 7:26 am

Winter keek hem opgelucht aan. "Je bent versteend door de basilisk en nu in de ziekenzaal." zei ze kalm. "Ik moet alleen terug naar de plek waar het dier licht om het te vernietigen."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hogwartsrpg.actieforum.com
Arianna
3e jaars
3e jaars
Arianna


Aantal berichten : 571
Registratiedatum : 24-10-11

De Ziekenzaal - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Ziekenzaal   De Ziekenzaal - Pagina 12 Emptyma nov 14, 2011 8:17 am

Arianna keek naar Winter. 'Pas je wel op!?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Winter
Admin
Winter


Aantal berichten : 818
Registratiedatum : 24-10-11

De Ziekenzaal - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Ziekenzaal   De Ziekenzaal - Pagina 12 Emptyma nov 14, 2011 8:22 am

Winter glimlachte. "Maak je maar geen zorgen. Ik breek de steen gewoon, dan zijn we ervan af. Stom van me dat ik het niet meteen gedaan heb... Maar niemand kan zo'n gigantische versteende slang verplaatsten toch?"
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hogwartsrpg.actieforum.com
Silver
3e jaars
3e jaars
Silver


Aantal berichten : 349
Registratiedatum : 24-10-11
Woonplaats : Leerlingenkamer van Zwadderig

De Ziekenzaal - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Ziekenzaal   De Ziekenzaal - Pagina 12 Emptyma nov 14, 2011 8:23 am

Silver kan alles XD
met moeite en mij is het ook een raadsel hoe maar het is gelukt XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Arianna
3e jaars
3e jaars
Arianna


Aantal berichten : 571
Registratiedatum : 24-10-11

De Ziekenzaal - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Ziekenzaal   De Ziekenzaal - Pagina 12 Emptyma nov 14, 2011 8:26 am

Arianna knikte. 'Ik hoop dat het lukt.' ze vroeg zich af of alles nu ging veranderen. Of ze weer een gelukkig leven konden gaan leiden, haar gedachte dwaalde af naar Camiël, geheel onbewust.



hahha ja awesome Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Silver
3e jaars
3e jaars
Silver


Aantal berichten : 349
Registratiedatum : 24-10-11
Woonplaats : Leerlingenkamer van Zwadderig

De Ziekenzaal - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Ziekenzaal   De Ziekenzaal - Pagina 12 Emptyma nov 14, 2011 8:28 am

Camiël kwam de ziekenzaal in. Hij had gehoord dat er een middel was gevonden om de versteende weer bij te krijgen. Hij liep regelrecht op de meiden af. 'Is het waar?' zijn ogen stonden lichtelijk angstig, bang dat het niet waar was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Arianna
3e jaars
3e jaars
Arianna


Aantal berichten : 571
Registratiedatum : 24-10-11

De Ziekenzaal - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Ziekenzaal   De Ziekenzaal - Pagina 12 Emptyma nov 14, 2011 8:30 am

Arianna keek op en glimlacnte haar hem. 'Zeker! Volgens mij kan Darren elk moment wakker worden.' zei ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Silver
3e jaars
3e jaars
Silver


Aantal berichten : 349
Registratiedatum : 24-10-11
Woonplaats : Leerlingenkamer van Zwadderig

De Ziekenzaal - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Ziekenzaal   De Ziekenzaal - Pagina 12 Emptyma nov 14, 2011 8:31 am

Camiël slaakte een zucht van opluchting. 'En de slang?' Hij keek van Winter naar Arianne en weer terug.
Terug naar boven Ga naar beneden
Arianna
3e jaars
3e jaars
Arianna


Aantal berichten : 571
Registratiedatum : 24-10-11

De Ziekenzaal - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Ziekenzaal   De Ziekenzaal - Pagina 12 Emptyma nov 14, 2011 8:33 am

Arianna keek fronsend. 'DIe is versteend geloof ik, maar nog niet vernietigd.' ze zuchtte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathan
3e jaars
3e jaars
Nathan


Aantal berichten : 499
Registratiedatum : 24-10-11

De Ziekenzaal - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Ziekenzaal   De Ziekenzaal - Pagina 12 Emptyma nov 14, 2011 8:55 am

Nathan kwam de ziekenzaal ingerend en kwam hijgend tot stilstand. Hij leunde met zijn handen op zijn knieen om even bij te komen. "sorry dat ik zo laat ben, ik moest na blijven.."
Terug naar boven Ga naar beneden
Arianna
3e jaars
3e jaars
Arianna


Aantal berichten : 571
Registratiedatum : 24-10-11

De Ziekenzaal - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Ziekenzaal   De Ziekenzaal - Pagina 12 Emptyma nov 14, 2011 8:57 am

Arianna fronste. 'Laat?' En hoezo moest je nablijven?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Silver
3e jaars
3e jaars
Silver


Aantal berichten : 349
Registratiedatum : 24-10-11
Woonplaats : Leerlingenkamer van Zwadderig

De Ziekenzaal - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Ziekenzaal   De Ziekenzaal - Pagina 12 Emptyma nov 14, 2011 9:00 am

Camiël keek op naar Nathan. Dan kijkt hij naar Arianne. 'Tegenwoordig word toch iedereen gestraft voor dingen die hij of zij niet doet.' zei hij rustig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Arianna
3e jaars
3e jaars
Arianna


Aantal berichten : 571
Registratiedatum : 24-10-11

De Ziekenzaal - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Ziekenzaal   De Ziekenzaal - Pagina 12 Emptyma nov 14, 2011 9:01 am

Arianna haalde haar schouders op. "Dat hangt af van de docent.' zei ze, bovendien was ze al een tijd niet meer in de les geweest.
Terug naar boven Ga naar beneden
Winter
Admin
Winter


Aantal berichten : 818
Registratiedatum : 24-10-11

De Ziekenzaal - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Ziekenzaal   De Ziekenzaal - Pagina 12 Emptyma nov 14, 2011 9:01 am

Winter kwam terug de ziekenzaal in en ze keek naar de andere. "De Basilisk was weg." zei ze met grote geschrokken ogen. "Hij was verdwenen, foetsie, geen spoor!"
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hogwartsrpg.actieforum.com
Nathan
3e jaars
3e jaars
Nathan


Aantal berichten : 499
Registratiedatum : 24-10-11

De Ziekenzaal - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Ziekenzaal   De Ziekenzaal - Pagina 12 Emptyma nov 14, 2011 9:02 am

Nathan ging weer rechtop staan en zag toen dat Jesse niet meer van steen was. "Oh, je bent weer jezelf," zei hij verbaasd. "Hoe voel je je?" Hij keek Arianna met een schaapachtige grijns aan. "Ik had een grapje uitgehaald."
Terug naar boven Ga naar beneden
Silver
3e jaars
3e jaars
Silver


Aantal berichten : 349
Registratiedatum : 24-10-11
Woonplaats : Leerlingenkamer van Zwadderig

De Ziekenzaal - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Ziekenzaal   De Ziekenzaal - Pagina 12 Emptyma nov 14, 2011 9:03 am

Camiël keek op naar Winter. 'Wat bedoel je met weg? Niemand kan zo een beest verslepen...' zei hij argwanend. 'En in roook opgaan lijkt me stug...'
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De Ziekenzaal - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Ziekenzaal   De Ziekenzaal - Pagina 12 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De Ziekenzaal
Terug naar boven 
Pagina 12 van 14Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13, 14  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hogwarts :: Openbaar :: Binnen-
Ga naar: