Hogwarts
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Welkom bij Hogwarts. Hier maak je een personage en wordt je gesorteerd. Dan kan je beginnen met het grote RPG op Hogwarts waar alles met elkaar in verband staat.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Huize Powell

Ga naar beneden 
5 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
AuteurBericht
Arianna
3e jaars
3e jaars
Arianna


Aantal berichten : 571
Registratiedatum : 24-10-11

Huize Powell - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huize Powell   Huize Powell - Pagina 5 Emptyvr nov 04, 2011 11:59 am

De vrouw haar schild wankelde en verdween, ze keek naar Winter. 'En wie leert haar een lesje!?' vroeg ze, terwijl ze gigantisch snel een verlammingsspreuk op haar afstuurde gevolgd door een ontwapeningsspreuk, daarna richtte ze zich weer op Ariana. Toen keek ze naar Nathan. 'Ik zou niet durven om ze te onthouden van al deze pret!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Denahi
2e jaars
2e jaars
Denahi


Aantal berichten : 170
Registratiedatum : 25-10-11

Huize Powell - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huize Powell   Huize Powell - Pagina 5 Emptyvr nov 04, 2011 12:01 pm

denahi hief de spreuk op en zag wat winter deed en vuurde een crucio op haar af,

jesse probeerde wanhopig de handen van zijn vader weg te krijgen maar het lukte niet en hij zag alles vaag gebeuren. laat...ze .stoppen. bracht hij moeizaal uit, en hij stopte zijn vetzet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathan
3e jaars
3e jaars
Nathan


Aantal berichten : 499
Registratiedatum : 24-10-11

Huize Powell - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huize Powell   Huize Powell - Pagina 5 Emptyvr nov 04, 2011 12:02 pm

Nathan maakte van de tijdelijke afleiding gebruik en vloog op de vrouw af. Hij was zich niet meer helemaal bewust van zijn eigen kracht door de adrenaline en perste haar tegen de muur aan waarbij hij haar toverstok uit haar hand trok en vervolgens zijn eigen en die van Jesse. Zijn blik was woedend en hij vuurde een vervloeking op Jesse's vader af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Arianna
3e jaars
3e jaars
Arianna


Aantal berichten : 571
Registratiedatum : 24-10-11

Huize Powell - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huize Powell   Huize Powell - Pagina 5 Emptyvr nov 04, 2011 12:03 pm

De vrouw keek met grote ogen naar Nathan, dit had ze duidelijk niet verwacht. 'Goed je wilt het zo krijgen!?' schreeuwde ze, en ze liep naar Arianna en raapte haar van de grond op. "er zijn ook andere manieren om iemand pijn te doen, zonder magie. ' zei ze, en ze haalde een mes tevoorschijn.

Arianna keek met grote ogen naar iedereen om zich heen, alles ging veel en veel te snel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Winter
Admin
Winter


Aantal berichten : 818
Registratiedatum : 24-10-11

Huize Powell - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huize Powell   Huize Powell - Pagina 5 Emptyvr nov 04, 2011 12:04 pm

Winter dook weg voor de vervloekingen van de vrouw maar werd geraakt door de cruciatusvloek van Denahi en ze kronkelde over de grond van de ondragelijke pijn. "Stop stop!" gilde ze. Ze voelde aan de kracht van de vloek dat hij er lekker in zat dit keer.

De vader verlosde zijn greep een beetje zodat Jesse kon ademen. "Waarom zou ik? Je luistert toch niet naar mij." zei de vader gevaarlijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hogwartsrpg.actieforum.com
Nathan
3e jaars
3e jaars
Nathan


Aantal berichten : 499
Registratiedatum : 24-10-11

Huize Powell - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huize Powell   Huize Powell - Pagina 5 Emptyvr nov 04, 2011 12:06 pm

Nathan keek wild om zich heen, van Jesse die door zijn vader op de grond werd gedrukt naar Winter die gemarteld werd en vervolgens naar Arianna die op het punt stond gesneden te worden. Hij had nu dan wel zijn toverstok terug, maar durfde alsnog niks te doen. Doodstil keek hij de vrouwlijke dooddoener aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Arianna
3e jaars
3e jaars
Arianna


Aantal berichten : 571
Registratiedatum : 24-10-11

Huize Powell - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huize Powell   Huize Powell - Pagina 5 Emptyvr nov 04, 2011 12:07 pm

De vrouw keek naar Nathan. 'Je mag kiezen.' zei ze. 'Of jij vuurt een crucio op haar af, of ik doe iets veel ergers.' Ze rekende erop dat de vader van Winter ervoor zou zorgen dat ze haar stok terug zou krijgen, of anders Denahi.
Terug naar boven Ga naar beneden
Denahi
2e jaars
2e jaars
Denahi


Aantal berichten : 170
Registratiedatum : 25-10-11

Huize Powell - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huize Powell   Huize Powell - Pagina 5 Emptyvr nov 04, 2011 12:08 pm

denahi grinnikte geamuseert waarom zou ik, hier kan je langer schreeuwen dan op school hier horen wij je alleen, zegt hij vals

Jesse snakte naar adem en hoeste lichtjes, en hij keek zijn vader aan. laaat ze op houden hun alle 3 pijn te doen laat ze allen3 gaan en ik leg een eed af...maar laat ze allen3 gaan...en ik doe ik doe alles wat je me vraagt als je hen 3 maar spaar, smeekt ihij zachtjes en schor en hij wist de tranen binnen te houden
Terug naar boven Ga naar beneden
Arianna
3e jaars
3e jaars
Arianna


Aantal berichten : 571
Registratiedatum : 24-10-11

Huize Powell - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huize Powell   Huize Powell - Pagina 5 Emptyvr nov 04, 2011 12:09 pm

De vrouw keek naar de vader van Jesse en hoopte dat hij niet zou luisteren, ze hadden veel meer aan hen alle 4 tegelijk, dan aan de eed van Jesse, vond ze persoonlijk. Ze drukte het mes heel zacht tegen de keel van Arianna en keek schattend naar Jesse en toen weer naar nathan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathan
3e jaars
3e jaars
Nathan


Aantal berichten : 499
Registratiedatum : 24-10-11

Huize Powell - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huize Powell   Huize Powell - Pagina 5 Emptyvr nov 04, 2011 12:10 pm

Nathan slikte. Hij keek onderzoekend naar Arianna, hij had geen flauw idee at hij moest doen. Hij wilde niet dat ze erge pijn leed, erger dan de cruciatusvloek, maar wilde ook niet de oorzaak van haar pijn zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Arianna
3e jaars
3e jaars
Arianna


Aantal berichten : 571
Registratiedatum : 24-10-11

Huize Powell - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huize Powell   Huize Powell - Pagina 5 Emptyvr nov 04, 2011 12:10 pm

Arianna had haar ogen dicht geknepen en voelde zich zwak en pijnlijk, ze maakte alles maar half mee. Daarna opende ze haar ogen en keek naar Nathan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Winter
Admin
Winter


Aantal berichten : 818
Registratiedatum : 24-10-11

Huize Powell - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huize Powell   Huize Powell - Pagina 5 Emptyvr nov 04, 2011 12:12 pm

Winter rolde wanhopig over de grond. Ze was nog nooit van haar leven zo gemarteld. Ze kon niet meer helder nadenken, wist niet meer wat onder en boven was. Als dit lang door zou gaan zou ze werkelijk gek worden. Het enige wat ze nu nog kon doen was huilende kreten van pijn uitslaan. "Stoop stop!" gilde ze wanhopig.

De vader keek glimlachend naar zijn zoon. "Wat heb ik je toch goed opgevoed." zei hij kil. "Een eed, ik kan je alles laten doen wat ik wil. En dan bedoel ik alles, geen uitzonderingen." zei hij kortaf. "Is dat werkelijk wat je wil?"
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hogwartsrpg.actieforum.com
Arianna
3e jaars
3e jaars
Arianna


Aantal berichten : 571
Registratiedatum : 24-10-11

Huize Powell - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huize Powell   Huize Powell - Pagina 5 Emptyvr nov 04, 2011 12:13 pm

De vrouw keek met grote ogen naar de vader van Jesse. 'Je hebt gezegd dat ik het meisje mocht hebben.' zei ze kil, ze moest haar zus wreken en Winter was te waardevol, Arianna kon ze laten boeten voor wat er gebeurd was, maar ze wachtte nog op het antwoord van nate af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathan
3e jaars
3e jaars
Nathan


Aantal berichten : 499
Registratiedatum : 24-10-11

Huize Powell - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huize Powell   Huize Powell - Pagina 5 Emptyvr nov 04, 2011 12:14 pm

Nathan richtte met trillende hand zijn toverstok op Arianna en sprak nonverbaal de cruciatus-vloek uit. Maar hij wilde het niet, meende het niet en dus gebeurde er niks. Hij schudde zijn hoofd. "Ik kan het niet.."
Terug naar boven Ga naar beneden
Arianna
3e jaars
3e jaars
Arianna


Aantal berichten : 571
Registratiedatum : 24-10-11

Huize Powell - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huize Powell   Huize Powell - Pagina 5 Emptyvr nov 04, 2011 12:15 pm

De vrouw grijnsde gemeen naar Nathan. 'Dan zal ik haar maar onderhandel nemen. En tenzij je wilt dat ik niet meteen haar keel doorsnijd dan geef je mij nu mijn stok terug.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Denahi
2e jaars
2e jaars
Denahi


Aantal berichten : 170
Registratiedatum : 25-10-11

Huize Powell - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huize Powell   Huize Powell - Pagina 5 Emptyvr nov 04, 2011 12:17 pm

denahi stopte en knielde bij winter neer en nam haar stok af en hij keek naar nathan en glimlachte vals.

jesse slikte, jah, alleen als je hen allen 3 laat gaan en mij niet tegen hen keer, dan doe ik alles maar ook alles wat je maar wilt.zegt hij en er rolde een paar tranen over zijn wangen hij wilde alles doen om hun 3 veilig te stellen ze waren dit niet gewend hij wel. IK SMEEK JE LAAT ZE STOPPEN. zegt jesse dan toen hij de vrouw hoorde,
Terug naar boven Ga naar beneden
Winter
Admin
Winter


Aantal berichten : 818
Registratiedatum : 24-10-11

Huize Powell - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huize Powell   Huize Powell - Pagina 5 Emptyvr nov 04, 2011 12:21 pm

"Waarom zou ik het laten stoppen? Ik heb nu jullie alle 4. Dat vind ik een betere prijs dan slechts 1" zei de vader. "Het gaat niet meer alleen om jou."

Winter lag zwaar hijgend op de grond. Het drong nog maar amper tot haar door wat er gebeurde. Haar hele lichaam was bezweet. Toen zag ze Denahi gevaarlijk naar haar grijnzen en ze vond de kracht weer. Ze kwam overeind en duwde hem omver en begon met haar vuisten zo hard mogelijk in zijn gezicht te meppen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hogwartsrpg.actieforum.com
Denahi
2e jaars
2e jaars
Denahi


Aantal berichten : 170
Registratiedatum : 25-10-11

Huize Powell - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huize Powell   Huize Powell - Pagina 5 Emptyvr nov 04, 2011 12:25 pm

NEE. schreeuwt jesse en hij rukte de handen van zijn vader weg en gaf met zijn voet een stomp in zijn gezicht. en hij stond op en keek naar het tafereel dit moest op houden.

denahi viel op de grond en greep de polsen van winter vast, jij kleine rat sist hij woedent tegen haar en kneep hart in haar polsen. en kwam overeind en duwde haar tegen de grond aan

jesse zag de stok van denahi op de grond vallen hij snelde er heen en riep expecto patronam. met een boodschap voor het minnesterie
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathan
3e jaars
3e jaars
Nathan


Aantal berichten : 499
Registratiedatum : 24-10-11

Huize Powell - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huize Powell   Huize Powell - Pagina 5 Emptyvr nov 04, 2011 12:27 pm

Nathan nam een wilde gok en vuurde een noverbale lamstraal op de vrouw af met een bijna opmerkbare zwiep van zijn toverstok. Hij hoopte vurig dat hij Arianna zo niet in gevaar zou brengen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Arianna
3e jaars
3e jaars
Arianna


Aantal berichten : 571
Registratiedatum : 24-10-11

Huize Powell - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huize Powell   Huize Powell - Pagina 5 Emptyvr nov 04, 2011 12:28 pm

De vrouw werd ongelooflijk ongeduldig, toen kreeg ze een idee, ze grijnste en trok de stok van Arianna. Ze richtte die op haar eigenaar en grijnsde. 'Sectumsempra' zei ze zacht, maar duidelijk en krachtig. Vervolgens keek ze naar Nathan, ze had het niet echt door maar had Arianna voor zich en die ving de klap op.

Arianna kreeg allemaal wonden door sectumsempra en schreeuwde, direct daarna werd ze verlamt maar de wonen waren gewoon open en ze verloor bloed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Winter
Admin
Winter


Aantal berichten : 818
Registratiedatum : 24-10-11

Huize Powell - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huize Powell   Huize Powell - Pagina 5 Emptyvr nov 04, 2011 12:30 pm

Winter probeerde zich met alle macht los te wurmen maar Denahi was vele malen sterker dan zij was. "Laat me los jij *&^%$@#" schreeuwde ze woedend. Er brandde tranen in haar ogen, het liep uit de hand, ze moest de andere helpen maar ze kon geen kant op door Denahi.

De vader richtte zijn stok op Jesse. "Crusio." siste hij kwaad. Hij was het helemaal zat, als dit nog even zo door zou gaan zouden er doden gaan vallen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hogwartsrpg.actieforum.com
Nathan
3e jaars
3e jaars
Nathan


Aantal berichten : 499
Registratiedatum : 24-10-11

Huize Powell - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huize Powell   Huize Powell - Pagina 5 Emptyvr nov 04, 2011 12:33 pm

Nathan vloekte luid en ontlamde Arianna. Hij stormde op de vrouw af en slingerde haar aan de kant. "Avada Kadavra!" schreeuwde hij en richtte zijn toverstok op haar.


Laatst aangepast door Nathan op vr nov 04, 2011 12:34 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Jesse
3e jaars
3e jaars
Jesse


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 25-10-11

Huize Powell - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huize Powell   Huize Powell - Pagina 5 Emptyvr nov 04, 2011 12:34 pm

Jesse voelde de spreuk en schreeuwde het uit aangezien hij voelde hoe kwaad zijn vader was en hij heild de stok vast terwijl hij kronkelde van de pijn.

denahi grijnsde naar winter. sorry schoonheid ik ga echt niet los laten, zeker niet al jij je zo onvatsoendelijk gedraagt, grinnikt hij en hij ging boven op haar zitten.

maar dan laait het vuur weer groen op en er komt een schouwer uit en niet lang er na verschijnen er 2 in een witte waas.
Terug naar boven Ga naar beneden
Arianna
3e jaars
3e jaars
Arianna


Aantal berichten : 571
Registratiedatum : 24-10-11

Huize Powell - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huize Powell   Huize Powell - Pagina 5 Emptyvr nov 04, 2011 12:35 pm

De vrouw ontweek op het nippertje de spreuk, ze keek nog fel naar Arianna en vuurde een laatste erge vervloeking op Arianna af, een onbekende en verschijnselde toen direct. Gevaar was gevaar.

Arianna werd alles zwart voor de ogen, ze verloor te veel bloed en de spreuk van de vrouw maakte haar duizelig en in de war, een soort coma achtig iets.
Terug naar boven Ga naar beneden
Winter
Admin
Winter


Aantal berichten : 818
Registratiedatum : 24-10-11

Huize Powell - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huize Powell   Huize Powell - Pagina 5 Emptyvr nov 04, 2011 12:35 pm

Winter ging met haar armen en benen tekeer en probeerde hem overal te raken met haar geschop. "Geef me mijn toverstok dan maak ik je af!" gilde ze woedend.

De vader had niks door en ging hevig door met de crusiatusvloek.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hogwartsrpg.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Huize Powell - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huize Powell   Huize Powell - Pagina 5 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Huize Powell
Terug naar boven 
Pagina 5 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» huize rabb
» Nathan Benjamin Powell

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hogwarts :: Buiten school :: Huizen-
Ga naar: