Hogwarts
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Welkom bij Hogwarts. Hier maak je een personage en wordt je gesorteerd. Dan kan je beginnen met het grote RPG op Hogwarts waar alles met elkaar in verband staat.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 huize rabb

Ga naar beneden 
+2
Winter
Denahi
6 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
AuteurBericht
Denahi
2e jaars
2e jaars
Denahi


Aantal berichten : 170
Registratiedatum : 25-10-11

huize rabb Empty
BerichtOnderwerp: huize rabb   huize rabb Emptyzo okt 30, 2011 1:21 am

Afbeelding huis komt nog
Terug naar boven Ga naar beneden
Denahi
2e jaars
2e jaars
Denahi


Aantal berichten : 170
Registratiedatum : 25-10-11

huize rabb Empty
BerichtOnderwerp: Re: huize rabb   huize rabb Emptyzo okt 30, 2011 1:47 am

Denahi kwam uit de groene oplaaiende vlammen gelopen in de woonkamer van hun huis. En hij begroete zijn vader en moeder beleeft. Niet veel later kwam jesse ook uit de groene vlammen en die keek zijn ouders niet aan maar begroete ze wel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Winter
Admin
Winter


Aantal berichten : 818
Registratiedatum : 24-10-11

huize rabb Empty
BerichtOnderwerp: Re: huize rabb   huize rabb Emptyzo okt 30, 2011 1:49 am

De vader zat in zijn eigen grote luxe stoel alsof hij de koning in zijn eigen huis was. Hij begroette Denahi en keek kil naar Jesse. "Ik wil dat je me aankijkt als je tegen me praat." zei hij kil tegen zijn jongste zoon.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hogwartsrpg.actieforum.com
Denahi
2e jaars
2e jaars
Denahi


Aantal berichten : 170
Registratiedatum : 25-10-11

huize rabb Empty
BerichtOnderwerp: Re: huize rabb   huize rabb Emptyzo okt 30, 2011 2:05 am

Jesse hoorde zijn vader en hij keek langzaam maar met tegen zin op.' Jah vader. Zegt hij daarop en hij ging rustig en netjes op de bank zitten naast denahi die helemaal in zijn nopjes was
Terug naar boven Ga naar beneden
Winter
Admin
Winter


Aantal berichten : 818
Registratiedatum : 24-10-11

huize rabb Empty
BerichtOnderwerp: Re: huize rabb   huize rabb Emptyzo okt 30, 2011 2:09 am

"Jesse. Vertel mij eens jongen, hoe gaat het met je? Ben je al eindelijk over je opstandigheid heen of moet ik je nog een paar lesjes leren deze week? Je begint ouder te worden en je verlaat dit huis niet zolang je jezelf zo onmogelijk opstelt." zei de vader kalm op een toon alsof hij het over het weer had, maar dat maakte het extra gevaarlijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hogwartsrpg.actieforum.com
Denahi
2e jaars
2e jaars
Denahi


Aantal berichten : 170
Registratiedatum : 25-10-11

huize rabb Empty
BerichtOnderwerp: Re: huize rabb   huize rabb Emptyzo okt 30, 2011 2:36 am

Denahi keek zijn vader aan hij vond het geweldig hoe hij soms deed. En zijn nek haren gingen al overeind staan er van.
Jesse keek zijn vader aan en zijn blik was koppig en rebels. Het gaat redelijk goed tenzij een paar mensen roet in het eten gooien. Zegt hij zo kalm mogelijk en hij keek even denahi aan en dan weer zijn vader. En ik ben en blijf mijn eigen ik zegt hij dan nog koppiger en hij wist tot zijn vader een hekel er aan had als hij niet luisterde maar dat boeide hem niet. En dan staat hij op. En na deze week ben ik weer weg ik moest alleen in de vakanties komen tot mijn 17 verjaardag en die is op 3 januarie dus na de kestvakantie doe ik net als winter en zien jullie me nooit meer. Snauwt hij veller en rebelser.
Denahi heild jesse heel goed in het oog. Nu deed hij hem nog niks alleen als zijn vader toestemming gaf of als jesse zijn vader iets wou doen
Terug naar boven Ga naar beneden
Winter
Admin
Winter


Aantal berichten : 818
Registratiedatum : 24-10-11

huize rabb Empty
BerichtOnderwerp: Re: huize rabb   huize rabb Emptyzo okt 30, 2011 2:41 am

De vader speelde met zijn toverstok en was duidelijk niet onder de indruk van Jesse's verhaal. "Het bevalt me niet, die Winter." zei hij kalm. "Haar ouders hebben het helemaal verkeerd aangepakt." Hij keek naar Jesse. "Als jij zo door gaat haal jij je 17e verjaardag niet. En hetzelfde geld voor die Winter van je. Dus als ik jou was zou ik nog maar eens nadenken over je antwoord."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hogwartsrpg.actieforum.com
Jesse
3e jaars
3e jaars
Jesse


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 25-10-11

huize rabb Empty
BerichtOnderwerp: Re: huize rabb   huize rabb Emptyzo okt 30, 2011 2:55 am

Jesse balde zijn handen tot vuisten.´pff, ik ben niet bang voor de dood of jouw dreigenmenten. ´zegt jesse en hij keek zijn vader aan en die was nooit onder de indruk van iets of iemand. hij wilde wel is waar nog niet dood daarom deed hij die eed na komen, maar hij weigerde te worden als hun. en hij liet niet merken tot hij om winter gaf of andere griffoendors.´Zijn we klaar dan ga ik naar mijn kamer, zegt hij dan en keerde zijn vader klakeloos de rug toe. Maar denahi stond op en sprong over de bank heen en ging voor de deur staan.´dach het niet broertje. zegt hij dan tegen jesse
Terug naar boven Ga naar beneden
Winter
Admin
Winter


Aantal berichten : 818
Registratiedatum : 24-10-11

huize rabb Empty
BerichtOnderwerp: Re: huize rabb   huize rabb Emptyzo okt 30, 2011 2:57 am

De vader glimlachte kwaadaardig. "Denahi, ga je gang zoon, geef hem maar een voorproefje van de straf die hij gaat krijgen."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hogwartsrpg.actieforum.com
Jesse
3e jaars
3e jaars
Jesse


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 25-10-11

huize rabb Empty
BerichtOnderwerp: Re: huize rabb   huize rabb Emptyzo okt 30, 2011 3:07 am

Denahi grijnsde kwaad aardig en trok zijn toverstok en zwaaide er mee maar jesse duwde zijn hand weg en de crusio straal raakte hem net niet maar raakte een vaas die kapot sprong. en hij trok zijn eigen stok. maar denahi had zich al herstelt en richte zijn stok ook en bijde riepen crucio en de spreuken raakte elkaar en er volgde een oorverdovende knal en rook. denhai stond voor de deur en keek zoekent rond. maar jesse beukte hem om ver en wiklde naar boven rennen maar denahi liet hem met een zwaai tegen de deur aan vliegen in de gang en hij krabbelde op en liep op jesse af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Winter
Admin
Winter


Aantal berichten : 818
Registratiedatum : 24-10-11

huize rabb Empty
BerichtOnderwerp: Re: huize rabb   huize rabb Emptyzo okt 30, 2011 3:13 am

De vader keek geamuseerd toe naar zijn zoons. "Denahi doe eens beter je best!" riep hij naar zijn favoriete zoon. Het beviel hem wel dat Jesse sterker geworden bleek te zijn, uiteindelijk zou hij Jesse breken en dan stond die kracht aan zijn kant. "Als je klaar met hem bent wil ik dat je hem opsluit in de kelder!"
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hogwartsrpg.actieforum.com
Jesse
3e jaars
3e jaars
Jesse


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 25-10-11

huize rabb Empty
BerichtOnderwerp: Re: huize rabb   huize rabb Emptyzo okt 30, 2011 3:22 am

Denahi hoorde zijn vader en op dat moment riep hij hard en duidelijk crucio. en die raakte jesse wel, En jesse viel schokkent op de grond en hij beet hart op zijn lip om niet te schreeuwen maar hij kreunde wel op de pijn, en denahi liep dichter bij en zette meer kracht achter de spreuk, En jesse schreeuwde kort en krachtig, maar op datmoment stond hij op en strapte denahi tegen zijn enkel aan en de vloek verbrak omdat het oogconak verbroken was.
Denahi viel op de grond en greep naar zijn enkel maar hij gaf geen kik.
Jesse wilde niet meer met zich laten sollen en hij stond recht en keek denahi neer kijkent aan en hij hief zijn tover stok op en zijn ogen stonden medogeloos´Avada begon hij maar denahi richte zijn stok eerder, riptuseptra. en jese voelde het scherpe mes langs zich snijden en hij schreeuwde pijnlijk en liet zijn stok los en greep naar een van de wonden.
Denahi stond mank op en ging niet op de enkel staan
Terug naar boven Ga naar beneden
Winter
Admin
Winter


Aantal berichten : 818
Registratiedatum : 24-10-11

huize rabb Empty
BerichtOnderwerp: Re: huize rabb   huize rabb Emptyzo okt 30, 2011 3:27 am

De vader kwam naar de jongens toe en hij legde zijn hand op de schouder van Denahi. "Goed gedaan zoon." zei hij kalm. "Ik maak het wel af, ga maar even naar je moeder met die enkel."
Vervolgens wendde hij zich tot Jesse. "Dat dacht ik dus niet." zei hij kil en hij richtte zijn stok op hem en mompelde een spreuk waardoor hij in de open deur van de kelder de trap werd afgeslingerd. Hij sloot de deur achter zich en ging de trap af. "Nu ga ik mee een tijdje met jou bezighouden knul." zei hij kil met geheven toverstok.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hogwartsrpg.actieforum.com
Jesse
3e jaars
3e jaars
Jesse


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 25-10-11

huize rabb Empty
BerichtOnderwerp: Re: huize rabb   huize rabb Emptyzo okt 30, 2011 3:34 am

Denahi knikte naar zijn vader en ging naar binnen toe gewoon lopent en gaf geen kik maar je kon zien tot het gebroken was.
jesse probeerde overeind te komen voor de spreuk maar van voelt hij hoe hij de trap af werd geslinger en na een paar pijnlijke vallen lag hij op de koude grond maar hij krabbelde snel omhoog en ging in dueleer houdingstaan.´Probeer het maar oude vent.´Zegt hij op dreef hij wilde zich niet laten kennen hij was bijna meerder jarig dan kon hij weg iets waar hij jaren van droomde. en dan vuurt hij een vloek op hem af
Terug naar boven Ga naar beneden
Winter
Admin
Winter


Aantal berichten : 818
Registratiedatum : 24-10-11

huize rabb Empty
BerichtOnderwerp: Re: huize rabb   huize rabb Emptyzo okt 30, 2011 3:38 am

Met een simpele zwaai van zijn toverstok blokkeerde de vader de vloek. "Let op je woorden." zei hij kil. "Crusio." de vader was ontzettend bedreven in deze vloek. Het was simpel, hoe vaker je het deed hoe gruwelijker je het kon maken. "Luister jongen, ik ben dat toontje van jou meer dan zat. Daarom heb ik een nieuwe plan van aanpak gemaakt."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hogwartsrpg.actieforum.com
Jesse
3e jaars
3e jaars
Jesse


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 25-10-11

huize rabb Empty
BerichtOnderwerp: Re: huize rabb   huize rabb Emptyzo okt 30, 2011 3:42 am

Jesse wilde wat zeggen maar werd geraakt door de crucio en bij hem kon hij geen schreeuw in houden hij had die spreuk zo goed onder controle en hij schreeuwde zijn logen uit zijn lijf, en lag kronkelent op de grond, en niet veel later hijgde hij zwaar en keek zijn vader rebels aan toen hij van die nieuwe aanpak hoorde.´ik...hoop voor jou tot die binnen een week werkt. zegt hij dan
Terug naar boven Ga naar beneden
Winter
Admin
Winter


Aantal berichten : 818
Registratiedatum : 24-10-11

huize rabb Empty
BerichtOnderwerp: Re: huize rabb   huize rabb Emptyzo okt 30, 2011 3:49 am

De vader glimlachte gevaarlijk naar zijn zoon. "Maak je geen zorgen, hij zal binnen een week werken." zei hij zacht. "Na die week weet ik zeker dat ik trots kan zijn op mijn jongste zoon."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hogwartsrpg.actieforum.com
Jesse
3e jaars
3e jaars
Jesse


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 25-10-11

huize rabb Empty
BerichtOnderwerp: Re: huize rabb   huize rabb Emptyzo okt 30, 2011 3:56 am

VERGEET HET MAAR, snauwt jesse en hij stond recht en richte zijn staf en schreeuwde crusio richting zijn vader

denkt denkt denkt. of andere vrgen voor een idee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Winter
Admin
Winter


Aantal berichten : 818
Registratiedatum : 24-10-11

huize rabb Empty
BerichtOnderwerp: Re: huize rabb   huize rabb Emptyzo okt 30, 2011 4:03 am

We komen er wel uit.

De vader deed een stapje opzij. "Jammer, leuk geprobeerd." zei hij kalm. "Expelliarmes." zei hij vervolgens en hij ving de toverstok van zijn zoon simpel op. "Ik heb dit veel te lang laten gebeuren, het wordt tijd dat ik echte maatregelen ga bedenken. Ik laat je hier een paar uurtjes afstomen en dan kom ik terug." zei hij kalm en hij liep de trap op.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hogwartsrpg.actieforum.com
Jesse
3e jaars
3e jaars
Jesse


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 25-10-11

huize rabb Empty
BerichtOnderwerp: Re: huize rabb   huize rabb Emptyzo okt 30, 2011 4:07 am

oke XD
------

jesse keek zijn vader aan en riep hem woedent een paar dingen na die niet door een beugel konden en als laatste gooide hij hem de krukje na die er stond
Terug naar boven Ga naar beneden
Winter
Admin
Winter


Aantal berichten : 818
Registratiedatum : 24-10-11

huize rabb Empty
BerichtOnderwerp: Re: huize rabb   huize rabb Emptyzo okt 30, 2011 4:14 am

De vader liep daar gracieus door zonder geraakt te worden door het krukje en hij deed de deur achter zich op slot. Hij liep meteen door naar de woonkamer en liep richting Denahi. "Hoe gaat het met je enkel jongen?" vroeg hij alsof hij gewoon een normale vader was. Dat was hij dan ook voor de kinderen die gehoorzaam waren.

--
Imperius vloek? Of vind wil je hem echt laten veranderen?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hogwartsrpg.actieforum.com
Jesse
3e jaars
3e jaars
Jesse


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 25-10-11

huize rabb Empty
BerichtOnderwerp: Re: huize rabb   huize rabb Emptyzo okt 30, 2011 4:28 am

Denahi keek zijn vader aan en knikte, jah vader het gaat weer moeder heeft hem net genezen met een spreuk moet wel een paar uur wat rustiger aan doen'zegt hij rustig en keek zijn vader aan en hij vroeg zich af hoelang jesse het ging vol houden.
-----

nee want dan kan hij geen 2 strijd hebben zeg maar want hij moet dingen gaan doen die tegen zijn aard zijn(hij gaat strakjes bij denahi lopen en die dingen allenmaal heel vaag dus)
Terug naar boven Ga naar beneden
Winter
Admin
Winter


Aantal berichten : 818
Registratiedatum : 24-10-11

huize rabb Empty
BerichtOnderwerp: Re: huize rabb   huize rabb Emptyzo okt 30, 2011 4:33 am

De vader keek naar Denahi. "Fijn om dat te horen jongen." zei hij tevreden. "Luister goed, we gaan Jesse op een andere manier om de tuin lijden. Door hem simpelweg deze wereld te laten ervaren, hem van de macht te laten proeven. We nemen hem aan zijn handje mee, begeleiden hem, zijn vriendelijk. Ik denk dat het wel moet gaan helpen."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hogwartsrpg.actieforum.com
Jesse
3e jaars
3e jaars
Jesse


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 25-10-11

huize rabb Empty
BerichtOnderwerp: Re: huize rabb   huize rabb Emptyzo okt 30, 2011 4:41 am

Denahi keek zijn vader ongelovig aan. wil je hem van de macht laten proeven vader...dat is niet makkelijk hij weigert ook maar iets met ons te doen, hij werkt ons meestal tegen zegt hij nadenkent.'we kunnen het proberen zegt hij dan, maar hij twijfelde aanzien lijk aan deze aanpak,'Jesse mocht dan een waaghals zijn maar dom was die zeker weten niet.

jesse zat in de kelder en dacht aan winter. hij miste haar ontzettent net als zijn andere vrienden en hij stond op en begon te dwalen door de kelder op zoek naar een bruikbaar wapen
Terug naar boven Ga naar beneden
Winter
Admin
Winter


Aantal berichten : 818
Registratiedatum : 24-10-11

huize rabb Empty
BerichtOnderwerp: Re: huize rabb   huize rabb Emptyzo okt 30, 2011 4:45 am

De vader keek Denahi aan. "Hij moet ons leuker gaan vinden dan die domme vriendjes van hem." zei de vader toen. "Dat wordt een hele uitdaging, maar het is waarschijnlijk de enige manier om hem tot positieven te brengen."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hogwartsrpg.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





huize rabb Empty
BerichtOnderwerp: Re: huize rabb   huize rabb Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
huize rabb
Terug naar boven 
Pagina 1 van 10Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Huize Powell
» Denahi harmon rabb
» jesse almeda rabb

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hogwarts :: Buiten school :: Huizen-
Ga naar: