Hogwarts
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Welkom bij Hogwarts. Hier maak je een personage en wordt je gesorteerd. Dan kan je beginnen met het grote RPG op Hogwarts waar alles met elkaar in verband staat.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 huize rabb

Ga naar beneden 
+2
Winter
Denahi
6 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
AuteurBericht
Jesse
3e jaars
3e jaars
Jesse


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 25-10-11

huize rabb - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: huize rabb   huize rabb - Pagina 4 Emptyvr nov 18, 2011 8:08 am

jesse bleef vanuit zijn ooghoek silver in de gaten houden, hij had het nooit iemand vertelt mar hij was bang vor silver op een of andere manier maar hij verbergde het altijd zo goed en kwaad mogelijk net als de zwak voor zijn vrienden,

denahi keek silver aan, hij was het al een tijdje aant zoeken naar een zwakte van hem en het was hem op gevallen de houding tegenover silver, hij is bang voor je, fluistert hij dan tegen siover in haar oor en dan drukt hij een kus op haar wang zodat het niet op viel wat hij zei
Terug naar boven Ga naar beneden
Silver
3e jaars
3e jaars
Silver


Aantal berichten : 349
Registratiedatum : 24-10-11
Woonplaats : Leerlingenkamer van Zwadderig

huize rabb - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: huize rabb   huize rabb - Pagina 4 Emptyvr nov 18, 2011 8:15 am

Silver keek vanuit haar ooghoeken naar Jesse en toen weer naar Denahi. 'Ik ben ook heel eng.' Ze ze zachtjes waarna ze tegen haan aan ging staan en hem zacht en teder een kus op zij lippen gaf. 'Pas maar op ik bijt.' Ze trok kort haar wenkbrauwen op zodat het er uitdagen uit zag en keerde zich toen weer naar Jesse toe. Het was haar nooit zo opgevallen. Zoveel lette ze niet op zijn gedrag.



Serieus volgende keer neem ik mijn tablet mee als we gast technici hebben die het licht en geluid toch voor ons doen. Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Jesse
3e jaars
3e jaars
Jesse


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 25-10-11

huize rabb - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: huize rabb   huize rabb - Pagina 4 Emptyvr nov 18, 2011 8:23 am

denahi grinnikte, nou nu word ik pas bang, fluistert hij naar haar en gaf haar een plagerige duw, en trouwens ik bijt terug zegt hij tegen haar en hij leunde nu tegen de muur aan. maar nu silver zich meer naar jesse draaide lette hij zelf ook beter op hij wist dan wel tot jesse bang was voor haar maar hij was als een kat en een kat maakt raare sprongen in het nauw.

jesse hoorde geroezemoes maar kon het niet verstaan maar hij heild ze van zijn ooghoek in de gaten net als zijn eigen vader,
------

dat geloof ik, tot hoelaat moet je stage lopen
Terug naar boven Ga naar beneden
Silver
3e jaars
3e jaars
Silver


Aantal berichten : 349
Registratiedatum : 24-10-11
Woonplaats : Leerlingenkamer van Zwadderig

huize rabb - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: huize rabb   huize rabb - Pagina 4 Emptyvr nov 18, 2011 8:29 am

Tot kwart over 10 denk ik maar voorstelling begint zo dus ik ga denk ik wel kijken nu Razz
-----------------------

Silver keek Denahi nog aan. Ze zag dat als een uitdaging maar dat kwam nog wel. Nu hhielt ze haar ogen nauwlettend op ;Jesse gericht. Als hij wat wilde uithalen was zij hem voor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jesse
3e jaars
3e jaars
Jesse


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 25-10-11

huize rabb - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: huize rabb   huize rabb - Pagina 4 Emptyvr nov 18, 2011 8:35 am

oke veel plezier <3
-----

jesse merkte tot silver dichter bij stond en hij keek haar vernietigent aan. en dan naar denahi, kunnen jullie niet boven met elkaar gaan flikvlooien, vader heeft zijn handen nog wel even vol aan mij, sist hij snauwent en rebels
Terug naar boven Ga naar beneden
Winter
Admin
Winter


Aantal berichten : 818
Registratiedatum : 24-10-11

huize rabb - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: huize rabb   huize rabb - Pagina 4 Emptyvr nov 18, 2011 10:21 am

"Niet zo brutaal Jesse." zei de vader kil en hij vuurde opnieuw de cruciatesvloek op hem af. "Ik maak hier de dienst uit, niet jij!"
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hogwartsrpg.actieforum.com
Jesse
3e jaars
3e jaars
Jesse


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 25-10-11

huize rabb - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: huize rabb   huize rabb - Pagina 4 Emptyvr nov 18, 2011 10:25 am

jesse viel met een schreeuw op zijn knieen maar verder schreeuwde hij niet en kronkelde nu ook niet. en hij keek met half toe geknepen ogen naar zijn vader

denahi keek toe zijn ergernis steeg, maar hij deed altijd wat zijn vader wou en hij keek weer naar silver
Terug naar boven Ga naar beneden
Winter
Admin
Winter


Aantal berichten : 818
Registratiedatum : 24-10-11

huize rabb - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: huize rabb   huize rabb - Pagina 4 Emptyvr nov 18, 2011 10:27 am

De vader glimlachte vals naar zijn zoon en hield gewoon gewetenloos oogcontact. Hij verdubbelde de kracht van de vloek. Het liefst wilde hij zijn zoon gek martelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hogwartsrpg.actieforum.com
Jesse
3e jaars
3e jaars
Jesse


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 25-10-11

huize rabb - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: huize rabb   huize rabb - Pagina 4 Emptyvr nov 18, 2011 10:31 am

jesse voelde hoe er meer druk achterwerd gezet en hij wilde niet schreeuwen en hij kreunde wel en hij viel op de grond en kronkelde lichtjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Winter
Admin
Winter


Aantal berichten : 818
Registratiedatum : 24-10-11

huize rabb - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: huize rabb   huize rabb - Pagina 4 Emptyvr nov 18, 2011 10:37 am

De vader grinnikte minachtig. "Sectum Sempra" mompelde hij toen. Zonder de cruciatesvloek op te heffen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hogwartsrpg.actieforum.com
Jesse
3e jaars
3e jaars
Jesse


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 25-10-11

huize rabb - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: huize rabb   huize rabb - Pagina 4 Emptyvr nov 18, 2011 10:39 am

jesse kon niet uit wijken of wat dan ook en hij voelde hoe hij weer wonden kreeg terwijl zijn oude wonden nog niet zo lang geleden waren genezen, en hij schreeuwde het nu wel uit en hij kronkelde
Terug naar boven Ga naar beneden
Winter
Admin
Winter


Aantal berichten : 818
Registratiedatum : 24-10-11

huize rabb - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: huize rabb   huize rabb - Pagina 4 Emptyvr nov 18, 2011 10:40 am

De vader grijnsde tevreden en ging nog even door om Jesse uitgeput te maken en toen stopte hij het weer even. "Ik wil dat je een nieuwe eed met me aflegd jongen. Als je dat niet doet dan zal ik voor je ogen je vriendjes dood maken."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hogwartsrpg.actieforum.com
Jesse
3e jaars
3e jaars
Jesse


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 25-10-11

huize rabb - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: huize rabb   huize rabb - Pagina 4 Emptyvr nov 18, 2011 10:47 am

jesse hijgde van de inspanning maar toen hij de woorden hoorde keek hij zijn vader aan en grinnikte vreugdeloos. en hij krabbelde wat recht en keek hem rebels aan, jammer voor jou maar ze zijn niet hier ze zijn veilig op zweinstein. zegt hij dan maar je zag wel iets angst hij wist van zijn zwakkepunt af
Terug naar boven Ga naar beneden
Winter
Admin
Winter


Aantal berichten : 818
Registratiedatum : 24-10-11

huize rabb - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: huize rabb   huize rabb - Pagina 4 Emptyvr nov 18, 2011 10:48 am

"Ik heb hier Denahi en Silver die met een vermomming die vriendjes van jou zo kunnen oppikken, net als de vorige keer. Dus let op je woorden." zei de vader duister.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hogwartsrpg.actieforum.com
Jesse
3e jaars
3e jaars
Jesse


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 25-10-11

huize rabb - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: huize rabb   huize rabb - Pagina 4 Emptyvr nov 18, 2011 10:52 am

nu knapte er iets in jesse en hij kreeg een aderaline kick en hij ging meteen recht staan en trok nu zijn eigen toverstok, je laat ze er buiten, avada kedavra. roept hij en er kwam een groene flits vrij, maar het was nu duidelijk tot je een snaar bij hem had geraakt. en hij was goed kwaad en zijn spieren waren duidelijk gespannen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Winter
Admin
Winter


Aantal berichten : 818
Registratiedatum : 24-10-11

huize rabb - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: huize rabb   huize rabb - Pagina 4 Emptyvr nov 18, 2011 10:55 am

De vader ontweek de vloek, die had hij dit keer wel zien aankomen. Hij schreeuwde de spreuk waarmee Jesse in touwen gewikkeld werd en pakte zijn toverstok af. "Dooddoeners! Breng die 2 hierheen" schreeuwde hij en de deur vloog open en twee dooddoeners kwamen binnen met Winter en Nathan.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hogwartsrpg.actieforum.com
Nathan
3e jaars
3e jaars
Nathan


Aantal berichten : 499
Registratiedatum : 24-10-11

huize rabb - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: huize rabb   huize rabb - Pagina 4 Emptyvr nov 18, 2011 10:57 am

Nathan probeerde verwoed los te komen van de dooddoener die hem vast had. "Jesse!" riep hij uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jesse
3e jaars
3e jaars
Jesse


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 25-10-11

huize rabb - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: huize rabb   huize rabb - Pagina 4 Emptyvr nov 18, 2011 11:00 am

jesse schreeuwde het uit van woede toen hij in de touwen gewikkelt werd en zijn toverstok werd afgepakt. maar hij was op slag stil toen hij zijn vader die woorden hoorde zeggen en hij keek van zijn vader naar de deur die open vloog en winter en nathan met 2 dd binnen kwamen,

denahi grinnikte nu. wat is er broertje, je stem kwijt, zegt hij hatelijk dan
Terug naar boven Ga naar beneden
Winter
Admin
Winter


Aantal berichten : 818
Registratiedatum : 24-10-11

huize rabb - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: huize rabb   huize rabb - Pagina 4 Emptyvr nov 18, 2011 11:03 am

"Laat me los freak" schreeuwde Winter kwaad naar de dd die haar vast had terwijl ze zich verwoed los probeerde te wurmen.

De dooddoener die Nathan vast had hield hem steviger vast. "Als ik jou was zou ik nu mijn grote bek houden." beet hij hem toe.

De vader keek tevreden naar zijn schouwspel. "Heel mooi." zei hij tevreden en hij wende zich tot Jesse. "Ik zal je even een voorproefje geven van wat er gebeurd als je niet doet wat ik wil en hij richtte zijn stok op Nathan en mompelde crucio.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hogwartsrpg.actieforum.com
Jesse
3e jaars
3e jaars
Jesse


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 25-10-11

huize rabb - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: huize rabb   huize rabb - Pagina 4 Emptyvr nov 18, 2011 11:07 am

jesse was lijkbleek geworden en probeerde los te komen. nee ze hebben je niks gedaan. nee niet doen stop. schreeuwde hij spekent toen zijn vader de vloek af vuurde, en ineens zag je niet meer de rebelse jesse die altijd een weer woord had, maar een jonge die doodsbang was en bezorgt.

denahi grinnikte en richte op winter, crucio. roept hij dan.

NEE STOP, schreeuwt jesse smekent en nog harder en hij had tranen in zijn ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathan
3e jaars
3e jaars
Nathan


Aantal berichten : 499
Registratiedatum : 24-10-11

huize rabb - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: huize rabb   huize rabb - Pagina 4 Emptyvr nov 18, 2011 11:08 am

Nathan schreeuwde het uit van de pijn. Hij probeerde om zijn kaken stijf op elkaar geklemd te houden maar de pijn was verschrikkelijk en hij kon zichzelf niet inhouden. Verwoed probeerde hij zich los te rukken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Winter
Admin
Winter


Aantal berichten : 818
Registratiedatum : 24-10-11

huize rabb - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: huize rabb   huize rabb - Pagina 4 Emptyvr nov 18, 2011 11:11 am

Net toen Winter los wilde breken om Nathan te helpen werd ze zelf geraakt door de vloek van Denahi. Ze gilde het uit van de pijn en de Dooddoener liet haar op de grond vallen. Ze was toch wapenloos.

De vader hief de spreuk bij Nathan weer op en keek zijn zoon aan. "Dus, wat ga je doen? Laat je je vrienden lijden en sterven of ga je voor mij werken."

Terug naar boven Ga naar beneden
https://hogwartsrpg.actieforum.com
Arianna
3e jaars
3e jaars
Arianna


Aantal berichten : 571
Registratiedatum : 24-10-11

huize rabb - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: huize rabb   huize rabb - Pagina 4 Emptyvr nov 18, 2011 11:14 am

Ik mis alles :C


Je kan er nog bij! Doe maar gewoon alsof je er ook vastgehouden staat met een dooddoener! Kan best! (aangepast door Anniek)
Terug naar boven Ga naar beneden
Jesse
3e jaars
3e jaars
Jesse


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 25-10-11

huize rabb - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: huize rabb   huize rabb - Pagina 4 Emptyvr nov 18, 2011 11:15 am

denahi ging even door maar stopte niet veel langer na zijn vader, en hij keek met een grijns naar jesse.

jesse keek met detraande ogen naar zijn vrienden, zijn vader had het ontdekt...hij kon nu niet anders. en hij boog zijn hoofd en hij voelde een traan langs zijn wang glibberen. ik...ik zal voor je werken.....m...maaar beloof me tot geen een dooddoener hen iets zal aan doen of laat sterven....zegt hij zachtjes
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathan
3e jaars
3e jaars
Nathan


Aantal berichten : 499
Registratiedatum : 24-10-11

huize rabb - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: huize rabb   huize rabb - Pagina 4 Emptyvr nov 18, 2011 11:17 am

Nathan keek Jesse aan en schudde driftig zijn hoofd. "Nee jesse!" zei hij schor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





huize rabb - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: huize rabb   huize rabb - Pagina 4 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
huize rabb
Terug naar boven 
Pagina 4 van 10Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Huize Powell
» Denahi harmon rabb
» jesse almeda rabb

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hogwarts :: Buiten school :: Huizen-
Ga naar: