Hogwarts
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Welkom bij Hogwarts. Hier maak je een personage en wordt je gesorteerd. Dan kan je beginnen met het grote RPG op Hogwarts waar alles met elkaar in verband staat.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 huize rabb

Ga naar beneden 
+2
Winter
Denahi
6 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
AuteurBericht
Silver
3e jaars
3e jaars
Silver


Aantal berichten : 349
Registratiedatum : 24-10-11
Woonplaats : Leerlingenkamer van Zwadderig

huize rabb - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: huize rabb   huize rabb - Pagina 10 Emptyzo nov 20, 2011 9:20 am

rollen zoals? Razz
-----------------------
Silver verliet de kamer en liep naar de kamer van Jesse. Hier liep ze rustig naar binnen en regelrecht naar het bed van Jesse. Ze bleef niet lang. Het enige wat ze deed was een klein flesje tevoorschijn halen dat ze op haar weg hiernaartoe had opgehaald en dat liet ze in de mond van Jesse druppelen. Ze stopte het flesje weer zorgvuldig weg. 'Zo. Dat moet genoeg zijn om het tijdelijk te neuraliseren en het hallucineren wat af te kappen.' zei ze waarna ze opstond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Arianna
3e jaars
3e jaars
Arianna


Aantal berichten : 571
Registratiedatum : 24-10-11

huize rabb - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: huize rabb   huize rabb - Pagina 10 Emptyzo nov 20, 2011 9:23 am

XD weet ik veel! Iemand waarmee ik kan praten ? Razz!
Terug naar boven Ga naar beneden
Silver
3e jaars
3e jaars
Silver


Aantal berichten : 349
Registratiedatum : 24-10-11
Woonplaats : Leerlingenkamer van Zwadderig

huize rabb - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: huize rabb   huize rabb - Pagina 10 Emptyzo nov 20, 2011 9:25 am

winter en nathan zijn nu op zweinstein knal tegen ze op ofzo Razz en dat rollen zoals was voor steffie Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Jesse
3e jaars
3e jaars
Jesse


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 25-10-11

huize rabb - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: huize rabb   huize rabb - Pagina 10 Emptyzo nov 20, 2011 9:28 am

denahi is voort vluchtig en tja jesse licht in de lappenmand
eehm goede vraag, eentje van star wars rpg toen....en ik weet tot je vaker enge rolletjes had, maar we hebben zoveel ge rpgt
--------

jesse bleef liggen en hij wilde op staan toen hij een schim dichter bij zag komen maar niet veel later voelde hij iets in zijn mond en niet veel later voelde hij al meteen de verkoelende werking er van, en hij slaakte een zucht van op luchting en de schim werd wat helderder, hij rilde wel nog en hij keek naar de schim die hem blijkbaar die verkoeling had gedracht tegen deze helse pijn. dankjewel. zegt hij zacht en bijna onhoorbaar en hij sloot zijn ogen hij was dood op en zijn lichaam werd rustiger door het tegen gif en niet veel later sliep hij

denahi zat onder onrustig en hij hoorde niks anders dan voet stappen boven, en hij ging liggen op de bank hij was dood op en dat niet alleen hij dacht terug aan net hij had doodsangst uit gestaan toen jesse en hij hun kracht meeting haden gedaan
Terug naar boven Ga naar beneden
Silver
3e jaars
3e jaars
Silver


Aantal berichten : 349
Registratiedatum : 24-10-11
Woonplaats : Leerlingenkamer van Zwadderig

huize rabb - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: huize rabb   huize rabb - Pagina 10 Emptyzo nov 20, 2011 9:35 am

Silver sloot de ramen en deur van Jesse zijn kamer af met een spreuk en verliet toen de kamer. Ze liep terug naar beneden en liet zich op de bank naast Denahi zakken. 'Dat is geregeld.' zei ze rustig terwijl ze zich tegen hem aan ''nestelde'' en haar ogen sloot. 'Die is rustig voor de komende 24 uur.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Jesse
3e jaars
3e jaars
Jesse


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 25-10-11

huize rabb - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: huize rabb   huize rabb - Pagina 10 Emptyzo nov 20, 2011 9:39 am

jesse sliep X3

denahij sloeg zijn armen om silver heen. dat werd eens tijd ook, zucht hij vermoeit en hij legde zijn kin in silvers nek, kun je hem de komende 2 weken zo rustig houden want zolang moet hij nog hier blijven. zucht hij dan met een licht ergende toon en hij gaf haar een kus...maar eerst eens wat rust en tijd voor ons 2..ik heb je gemist, zegt denahi dan in haar oor
Terug naar boven Ga naar beneden
Silver
3e jaars
3e jaars
Silver


Aantal berichten : 349
Registratiedatum : 24-10-11
Woonplaats : Leerlingenkamer van Zwadderig

huize rabb - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: huize rabb   huize rabb - Pagina 10 Emptyzo nov 20, 2011 9:48 am

'Geloof me. Hij blijft rustig en hij zal niets meer weten wanneer hij bij komt en genezen is.' zei ze zacht. Ze sloot haar ogen en leunde wat achterover met haar hoofd. Haar handen legde ze op die van Denahi. 'Ik jou ook.' zei ze zacht. 'Het was vreselijk niet te weten waar je was en hoe het met je ging.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Jesse
3e jaars
3e jaars
Jesse


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 25-10-11

huize rabb - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: huize rabb   huize rabb - Pagina 10 Emptyzo nov 20, 2011 9:53 am

denahi bleef even rustig liggen. ik vond het ook vervelend jou niks te kunnen laten weten, maar alles moest zo snel gebeuren en onderduiken, zucht hij, maar dan dringen de eersten woorden pas tot denahi door, wat bedoel je met niks meer weten. vraagt hij dan en hij streelde haar wang zachtjes en gaf haar weer een kus
Terug naar boven Ga naar beneden
Silver
3e jaars
3e jaars
Silver


Aantal berichten : 349
Registratiedatum : 24-10-11
Woonplaats : Leerlingenkamer van Zwadderig

huize rabb - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: huize rabb   huize rabb - Pagina 10 Emptyzo nov 20, 2011 10:24 am

Silver keek hem aan. 'Precies zoals ik zeg.' zei ze zacht. 'Van het ene op het andere moment was je verdwenen. Zonder ook maar een enkel bericht van wat er aan de hand was of waar je was.' Ze keek hem aan. 'Je weet niet hoe dat voelde.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Jesse
3e jaars
3e jaars
Jesse


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 25-10-11

huize rabb - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: huize rabb   huize rabb - Pagina 10 Emptyma nov 21, 2011 6:00 am

denahi keek silver aan en je zag duidelijk spijt in zijn ogen, ik wilde het niet en alles ging zo snel ik moest gewoon zo snel mogelijk weg. zegt hij schuldig en hij keek naar het plafon, en je hebt gelijk ik weet niet hoe je je voelde.en het spijt me echt de volgende keer zal ik een kleinigheidje laten horen al is het al een woordje...en ik geef toe ik was bang je wat te laten horen...bang tot ze jou gingen verdenken ook, zegt hij zachtjes,

ben zo weg kom ron half 8 8 uur weer on
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





huize rabb - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: huize rabb   huize rabb - Pagina 10 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
huize rabb
Terug naar boven 
Pagina 10 van 10Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Huize Powell
» Denahi harmon rabb
» jesse almeda rabb

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hogwarts :: Buiten school :: Huizen-
Ga naar: