Hogwarts
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Welkom bij Hogwarts. Hier maak je een personage en wordt je gesorteerd. Dan kan je beginnen met het grote RPG op Hogwarts waar alles met elkaar in verband staat.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 huize rabb

Ga naar beneden 
+2
Winter
Denahi
6 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
AuteurBericht
Winter
Admin
Winter


Aantal berichten : 818
Registratiedatum : 24-10-11

huize rabb - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: huize rabb   huize rabb - Pagina 7 Emptyzo nov 20, 2011 2:43 am

Winter merkte dat de dooddoener door Nathan greep verloor en ze wurmde zich los uit zijn greep. Ze nam plaats naast Nathan klaar om met de eerste de beste aanvaller op de vuist te gaan. Ze moest aan een toverstok zien te komen en wel nu.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hogwartsrpg.actieforum.com
Nathan
3e jaars
3e jaars
Nathan


Aantal berichten : 499
Registratiedatum : 24-10-11

huize rabb - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: huize rabb   huize rabb - Pagina 7 Emptyzo nov 20, 2011 2:45 am

Nathan keek zoekend rond naar de persoon die hun toverstokken had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Silver
3e jaars
3e jaars
Silver


Aantal berichten : 349
Registratiedatum : 24-10-11
Woonplaats : Leerlingenkamer van Zwadderig

huize rabb - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: huize rabb   huize rabb - Pagina 7 Emptyzo nov 20, 2011 2:45 am

Silver porde met de staf van Nathan in Jesse zijn buik. 'Ik zal maar heel snel los laten nu.' zei ze zachtjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Winter
Admin
Winter


Aantal berichten : 818
Registratiedatum : 24-10-11

huize rabb - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: huize rabb   huize rabb - Pagina 7 Emptyzo nov 20, 2011 2:49 am

Winter zag vanuit haar ooghoeken Silver en Jesse. Silver had haar stok dat wist ze. Ze nam haar besluit en ging er op af. Ze raapte een stuk glas van de grond af en drukte dat op Silvers keel. "Als ik jou was zou ik die stok maar snel teruggeven." zei ze zacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hogwartsrpg.actieforum.com
Silver
3e jaars
3e jaars
Silver


Aantal berichten : 349
Registratiedatum : 24-10-11
Woonplaats : Leerlingenkamer van Zwadderig

huize rabb - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: huize rabb   huize rabb - Pagina 7 Emptyzo nov 20, 2011 2:57 am

eehm anniek lees even terug Razz
jesse duwt Silver al tegen de muur aan enzo Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Winter
Admin
Winter


Aantal berichten : 818
Registratiedatum : 24-10-11

huize rabb - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: huize rabb   huize rabb - Pagina 7 Emptyzo nov 20, 2011 2:59 am

Silver schreef:
eehm anniek lees even terug Razz
jesse duwt Silver al tegen de muur aan enzo Razz


Jaa dat ontken ik ook niet, ze komt er gewoon bij staan met een stukje glas.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hogwartsrpg.actieforum.com
Silver
3e jaars
3e jaars
Silver


Aantal berichten : 349
Registratiedatum : 24-10-11
Woonplaats : Leerlingenkamer van Zwadderig

huize rabb - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: huize rabb   huize rabb - Pagina 7 Emptyzo nov 20, 2011 3:02 am

Winter schreef:
Silver schreef:
eehm anniek lees even terug Razz
jesse duwt Silver al tegen de muur aan enzo Razz


Jaa dat ontken ik ook niet, ze komt er gewoon bij staan met een stukje glas.

ik duidde op Jesse zijn hand om haar keel en jou stukje glas tegen haar keel XD
dat lukt nie XD of Silver heeft een uitgerekte keel XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathan
3e jaars
3e jaars
Nathan


Aantal berichten : 499
Registratiedatum : 24-10-11

huize rabb - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: huize rabb   huize rabb - Pagina 7 Emptyzo nov 20, 2011 3:03 am

hahaha XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Winter
Admin
Winter


Aantal berichten : 818
Registratiedatum : 24-10-11

huize rabb - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: huize rabb   huize rabb - Pagina 7 Emptyzo nov 20, 2011 3:06 am

Sanne doe eens niet zo moeilijk.. Kan best boven of onder zijn hand, dus.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hogwartsrpg.actieforum.com
Silver
3e jaars
3e jaars
Silver


Aantal berichten : 349
Registratiedatum : 24-10-11
Woonplaats : Leerlingenkamer van Zwadderig

huize rabb - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: huize rabb   huize rabb - Pagina 7 Emptyzo nov 20, 2011 3:07 am

ik doe altijd moeilijk... weet je toch ondertussen?
ik probeer het gewoon wat realistisch te houden anders ga ik me er aan irriteren
Terug naar boven Ga naar beneden
Winter
Admin
Winter


Aantal berichten : 818
Registratiedatum : 24-10-11

huize rabb - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: huize rabb   huize rabb - Pagina 7 Emptyzo nov 20, 2011 3:09 am

Het is realistisch denk gewoon niet zo zwart wit. en hou op om mij de hele tijd zwart te maken want dat irriteert mij.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hogwartsrpg.actieforum.com
Silver
3e jaars
3e jaars
Silver


Aantal berichten : 349
Registratiedatum : 24-10-11
Woonplaats : Leerlingenkamer van Zwadderig

huize rabb - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: huize rabb   huize rabb - Pagina 7 Emptyzo nov 20, 2011 3:11 am

Winter schreef:
Het is realistisch denk gewoon niet zo zwart wit. en hou op om mij de hele tijd zwart te maken want dat irriteert mij.


ik maak je niet de hele tijd zwart :O
dat is in iedergeval niet mijn bedoeling....
Terug naar boven Ga naar beneden
Winter
Admin
Winter


Aantal berichten : 818
Registratiedatum : 24-10-11

huize rabb - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: huize rabb   huize rabb - Pagina 7 Emptyzo nov 20, 2011 3:17 am

Let's go back to the subject. Niemand zit hierop te wachten gok ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hogwartsrpg.actieforum.com
Jesse
3e jaars
3e jaars
Jesse


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 25-10-11

huize rabb - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: huize rabb   huize rabb - Pagina 7 Emptyzo nov 20, 2011 3:24 am

ben der weer XD
-------

jesse heild silver vast terwijl hij haar tegen de muur heild aan gedrukt en kneep haar keel dicht. geen denken aan sist hij en je merkte tot hij goed kwaad was en in een blinde woede was geraakt en hij merkte de slang niet eens hij had alleen nog maar oog voor silver
Terug naar boven Ga naar beneden
Winter
Admin
Winter


Aantal berichten : 818
Registratiedatum : 24-10-11

huize rabb - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: huize rabb   huize rabb - Pagina 7 Emptyzo nov 20, 2011 3:28 am

Winter stond.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hogwartsrpg.actieforum.com
Jesse
3e jaars
3e jaars
Jesse


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 25-10-11

huize rabb - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: huize rabb   huize rabb - Pagina 7 Emptyzo nov 20, 2011 3:38 am

jesse merkte ineens iemand naast zich op, en zag tot het winter was en een angst borrelde in hem op en hij leid een hand los en duwde haar achter uit, naar de haart nu, schreeuwt hij tegen haar, hij wilde tot hun weg kwamen, hij wilde niet tot hen iets overkwam,

denahi had zich herpakt en hij stond op en heild zijn stok stevig vast en zijn blik was dodelijk. ze vielen silver lastig en hij richte zijn stok
Terug naar boven Ga naar beneden
Winter
Admin
Winter


Aantal berichten : 818
Registratiedatum : 24-10-11

huize rabb - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: huize rabb   huize rabb - Pagina 7 Emptyzo nov 20, 2011 3:43 am

Winter werd naar achter geduwt en keek hem aan. "En jou hier alleen achter laten? Dacht het niet!" zei ze fel. "Ik blijf hier tot we dit voor eens en voor altijd hebben opgelost."

De paralitusspreuk op de vader was uitgewerkt en hij krabbelde overeind en keek om zich heen. Hij observeerde de situatie en nam zijn toverstok in zijn hand. Hij had zin om iedereen heel veel schade aan te richten om te beginnen met Jesse.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hogwartsrpg.actieforum.com
Silver
3e jaars
3e jaars
Silver


Aantal berichten : 349
Registratiedatum : 24-10-11
Woonplaats : Leerlingenkamer van Zwadderig

huize rabb - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: huize rabb   huize rabb - Pagina 7 Emptyzo nov 20, 2011 3:45 am

Silver hiellt de staf koppig in haar hand en de 2 in haar gewaad hielt ze ook vast. 'Ik dacht het mooi niet.' siste ze vel. Dan keek ze Winter dodelijk aan. 'Ik zou maar naar je vriendje luisteren.' zei ze zachtjes. Ze hielt de staf van Nathan in haar hand en mompelde crussio terwijl ze haar staf tegen Jesse zijn buik aan geport hielt. Doordat Jesse Winter weg duwde kreeg zij de kans om hem te vervloeken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jesse
3e jaars
3e jaars
Jesse


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 25-10-11

huize rabb - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: huize rabb   huize rabb - Pagina 7 Emptyzo nov 20, 2011 3:49 am

WINTER DOE WAT IK ZEG ALSJEBLIEFT. schreeuwt jesse naar winter en dan blijft zijn adem in zijn keel steken als hij de extreme pijn voelt van de crusio spreuk maar hij weigerde ineen te zakken maar zien knieen knikte er van maar hij bleef wanhopig vast houden.

denahi liep op jesse af hij wilde hem dode hij was hem spuig zat. avada. begon hij
Terug naar boven Ga naar beneden
Winter
Admin
Winter


Aantal berichten : 818
Registratiedatum : 24-10-11

huize rabb - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: huize rabb   huize rabb - Pagina 7 Emptyzo nov 20, 2011 3:52 am

Winter zag wat Denahi wilde doen en ze rende naar hem toe en duwde hem zo hard als ze kon. "Mooi niet" beet ze hem toe en ze keek hem vernietigend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hogwartsrpg.actieforum.com
Silver
3e jaars
3e jaars
Silver


Aantal berichten : 349
Registratiedatum : 24-10-11
Woonplaats : Leerlingenkamer van Zwadderig

huize rabb - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: huize rabb   huize rabb - Pagina 7 Emptyzo nov 20, 2011 3:54 am

Toen Silver merkte dat het iets wat effect had hief ze de vloek op en mompelde snel daarna: 'Imperio'


Laatst aangepast door Silver op zo nov 20, 2011 4:01 am; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Jesse
3e jaars
3e jaars
Jesse


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 25-10-11

huize rabb - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: huize rabb   huize rabb - Pagina 7 Emptyzo nov 20, 2011 3:58 am

lieve sanne hij licht niet op de grond X3
maar je kan wel imperio zeggen als die recht staat.
-----

jesse voelde ineens een mist op komen en hij voelde zich sufjes en de grip op silvers keel verslapte meteen en het voelde vredig zonder zorgen(hij hoort nog geen bevel dus kan zich nog niet verzetten)

denahi viel op de grond en hij schopte winter van zich af en hij richte op haar en schreeuwde vol overtuiging crucio hij had er genoeg van hij wilde jesse af maken en niemand mog in de weg staan (alleen silver)
Terug naar boven Ga naar beneden
Silver
3e jaars
3e jaars
Silver


Aantal berichten : 349
Registratiedatum : 24-10-11
Woonplaats : Leerlingenkamer van Zwadderig

huize rabb - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: huize rabb   huize rabb - Pagina 7 Emptyzo nov 20, 2011 4:03 am

Silver grijnsde. 'Kijk nou toch. De oh zo koppige Jesse, gevangen door een spreuk.' ze keek naar Denahi. 'Laat maar. Ik weet iemand die meer effect op haar heeft.' ze keek Jesse aan met een valse glimlach. 'Jesse liefje, martel haar tot gek word.' zei ze zacht in zijn rechter oor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jesse
3e jaars
3e jaars
Jesse


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 25-10-11

huize rabb - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: huize rabb   huize rabb - Pagina 7 Emptyzo nov 20, 2011 4:07 am

jesse hoorde een betovere stem een orde geven aan hem, aan de enne kant wilde hij de stem gehoorzamen maar aan de andere kant ook weer niet en hij leid zijn handen zakken.

denahi hief de spreuk met tegen zin op en dan keek hij met een woedende en dodelijke blik naar jesse en je merkte tot hij hem nog steeds een lesje wilde leren.

jesse raapte zijn stok op en richte die op winter met een trillende hand. en van binnende worstelde hij met de keuze, nee zegt hij heel zachtjes en hij leid zijn stok wat zakken maar had nog die lege blik
Terug naar boven Ga naar beneden
Silver
3e jaars
3e jaars
Silver


Aantal berichten : 349
Registratiedatum : 24-10-11
Woonplaats : Leerlingenkamer van Zwadderig

huize rabb - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: huize rabb   huize rabb - Pagina 7 Emptyzo nov 20, 2011 4:09 am

Silver keek naar Jesse. 'NU!' riep ze kwaad. Ze versterkte de imperius vloek wat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





huize rabb - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: huize rabb   huize rabb - Pagina 7 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
huize rabb
Terug naar boven 
Pagina 7 van 10Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Huize Powell
» Denahi harmon rabb
» jesse almeda rabb

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hogwarts :: Buiten school :: Huizen-
Ga naar: