Hogwarts
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Welkom bij Hogwarts. Hier maak je een personage en wordt je gesorteerd. Dan kan je beginnen met het grote RPG op Hogwarts waar alles met elkaar in verband staat.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Verboden bos

Ga naar beneden 
+5
Silver
Arianna
Nathan
Camiel
Winter
9 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
AuteurBericht
Nathan
3e jaars
3e jaars
Nathan


Aantal berichten : 499
Registratiedatum : 24-10-11

Verboden bos - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verboden bos   Verboden bos - Pagina 4 Emptyma okt 31, 2011 9:30 am

"Geef het gewoon toe, je bent bang voor spinnen," verzuchtte Nathan geirriteerd. Hij had geen zin meer om spelletjes te spelen en Silver's irritante gedrag kwam hem de neus uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
David
2e jaars
2e jaars
David


Aantal berichten : 150
Registratiedatum : 31-10-11
Leeftijd : 30

Verboden bos - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verboden bos   Verboden bos - Pagina 4 Emptyma okt 31, 2011 9:35 am

vast niet erg als ik er ook bij kom Razz

david liep tuurend naar de grond over de grote trappen, weg van de school. hij had spinnen nog nooit zo vreemd zien gedragen....niet heel vreemd met die slang in de school....daar waren spinnen bang voor. hij wist heel goed dat hij hiermee in de problemen kon komen maar hij zag dit als een unieke kans om een agramantula te vinden, een wezen dat hem uiterst interreseerde en waarvan hij verhalen had gehoord dat er wel eens een paar in het bos konden bevinden. hij liep op een rustig tempo langs de spinnen...righting het bos...
Terug naar boven Ga naar beneden
Camiel
2e jaars
2e jaars
Camiel


Aantal berichten : 157
Registratiedatum : 25-10-11

Verboden bos - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verboden bos   Verboden bos - Pagina 4 Emptyma okt 31, 2011 9:37 am

'Rustig maar.' Camiël keek Arianne aan. 'Ik stalk je niet, ik achtervolg je niet. Was toevallig in het bos bezig en hoorde je schreeuwen.' Hij haalde een paar takjes uit Arianne haar haar. 'Gillen op dit tijdstip is niet slim. Er gebeuren erge dingen in het kasteel.' Hij bekeek haar nieuwsgierig. 'Ik vraag me af. Wat doe je op dit tijdstip hier met een waarschuwing gelost door het schoolbestuur?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Arianna
3e jaars
3e jaars
Arianna


Aantal berichten : 571
Registratiedatum : 24-10-11

Verboden bos - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verboden bos   Verboden bos - Pagina 4 Emptyma okt 31, 2011 9:38 am

'Ik wou ook niet gillen.' zei Arianna een beetje gepikeerd, ze praatte nu was dat niet even gevaarlijk? 'Ik viel gewoon.' ze keek naar de grond. 'En ik..' maar daar had ze geen smoesje voor. 'Ik volg de spinnen.' zei ze toen.
Terug naar boven Ga naar beneden
David
2e jaars
2e jaars
David


Aantal berichten : 150
Registratiedatum : 31-10-11
Leeftijd : 30

Verboden bos - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verboden bos   Verboden bos - Pagina 4 Emptyma okt 31, 2011 9:43 am

hij liep zo geconcentreerd naar de spinnen te staren dat hij bijna tegen een boom op botste....hij bevond zich al ver in het bos...dat baarde hem zorgen...hij schudde zijn hoofd en liep verder...nu geen weg meer terug...
Terug naar boven Ga naar beneden
Winter
Admin
Winter


Aantal berichten : 818
Registratiedatum : 24-10-11

Verboden bos - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verboden bos   Verboden bos - Pagina 4 Emptyma okt 31, 2011 9:43 am

Winter had Arianna wel degelijk horen gillen en was terug gegaan. Ze had natuurlijk kunnen weten dat Arianna haar zou willen volgen, ze ging daar echt niet alleen wachten. Toen ze zag dat ze veilig was en er iemand bij haar was rende ze door de struiken terug naar Nathan en Silver. Ze werd een beetje moe van de katten gedaante maar ze kon niet zomaar terug in een mens veranderen, ze moest sterk blijven en wilskracht hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hogwartsrpg.actieforum.com
Silver
3e jaars
3e jaars
Silver


Aantal berichten : 349
Registratiedatum : 24-10-11
Woonplaats : Leerlingenkamer van Zwadderig

Verboden bos - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verboden bos   Verboden bos - Pagina 4 Emptyma okt 31, 2011 9:55 am

Silver keek Nathan aan. 'Oke jij wint. Dat wil niet zeggen dat je alles van me gewonnen hebt ja?' Silver rolde met haar ogen. Ze had lumos gemompeld toen ze haar staf had getrokken om de weg wat te belichten en de spinnen duidelijker te kunnen zien in het donker.
Terug naar boven Ga naar beneden
Camiel
2e jaars
2e jaars
Camiel


Aantal berichten : 157
Registratiedatum : 25-10-11

Verboden bos - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verboden bos   Verboden bos - Pagina 4 Emptyma okt 31, 2011 9:59 am

Camiël knikte. Hij legde zijn vinger tegen zijn lippen en begon wat zachter te praten. 'Die spinnen vluchten voor dat ding daar in de school. Dat zegt genoeg. Je hoeft de spinnen niet te volgen. Die maken je niet wijzer, als je gewoon de bibliotheek door spit weet je het uiteindelijk ook nog. Dat is ten eerste veiliger en ten 2de weet je zeker dat je niet in de problemen komt.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Arianna
3e jaars
3e jaars
Arianna


Aantal berichten : 571
Registratiedatum : 24-10-11

Verboden bos - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verboden bos   Verboden bos - Pagina 4 Emptyma okt 31, 2011 10:00 am

Arianna keek hem aan. "Wat kan het jou schelen of ik gevaar loop?' vroeg ze. 'En als ik hier niet mag zijn, wat doe jij hier dan??'
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathan
3e jaars
3e jaars
Nathan


Aantal berichten : 499
Registratiedatum : 24-10-11

Verboden bos - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verboden bos   Verboden bos - Pagina 4 Emptyma okt 31, 2011 10:00 am

Nathan haalde zijn schouders op. "Ik zeg niks," mompelde hij. "Ik snap sowieso niet wat jouw probleem met me is. Je haakte me al vanaf het begin ookal ben ik een volbloed tovenaar," zei hij fronsend. Hij probeerde te vissen naar informatie op een zo onopvallende manier.
Terug naar boven Ga naar beneden
David
2e jaars
2e jaars
David


Aantal berichten : 150
Registratiedatum : 31-10-11
Leeftijd : 30

Verboden bos - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verboden bos   Verboden bos - Pagina 4 Emptyma okt 31, 2011 10:02 am

hij was al een tijdje aan het lopen, toen hij stemmen hoorde....hij herkende een van de twee...een jongen van zijn afdeling. volgden zij de spinnen ook? " hey wat doen jullie nu weer hier?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Arianna
3e jaars
3e jaars
Arianna


Aantal berichten : 571
Registratiedatum : 24-10-11

Verboden bos - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verboden bos   Verboden bos - Pagina 4 Emptyma okt 31, 2011 10:06 am

Arianna rolde met haar ogen, het leek wel alsof de hele school in het bos liep. Toch kon ze Nathan niet vinden. 'Wij volgen de spinnen.. Of ik in elk geval.' zei ze een beetje kortaf en ze liep verder. Ze wist dat ze hier niet moest zijn, ze moest nergens zijn behalve in de leerlingenkamer want ze was een 'modderbloedje.' het kon haar niks schelen. Het ging haar om haar vrienden. Ze liep door en keek om zich heen, hoorde ze nou stemmen? Ze vergat haar licht te verbergen en dat was nu duidelijk zichtbaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Silver
3e jaars
3e jaars
Silver


Aantal berichten : 349
Registratiedatum : 24-10-11
Woonplaats : Leerlingenkamer van Zwadderig

Verboden bos - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verboden bos   Verboden bos - Pagina 4 Emptyma okt 31, 2011 10:09 am

Silver stopte op een gegeven moment. 'Ik zie ze niet meer.' zei ze zacht.


Laatst aangepast door Silver op ma okt 31, 2011 10:11 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Camiel
2e jaars
2e jaars
Camiel


Aantal berichten : 157
Registratiedatum : 25-10-11

Verboden bos - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verboden bos   Verboden bos - Pagina 4 Emptyma okt 31, 2011 10:10 am

'Ik had zo mijn reden en en niet: ik volg de spinnetjes.' zei Camiël eerlijk. 'Wat mij zorgen baard is dat onschuldige dreuzelkinderen aangevallen worden of versteend raken of sterven. En ik weet dat je van dreuzelouders bent.' Hij keek op toen hij iemand hoorde praten. 'David zachtjes.' zei hij waarschuwend. Hij keek Arianne aan. 'Klopt het dat jullie die griet van Zwadderig beschuldigen?' Hij trok haar terug toen ze verder liep. 'Je hebt echt een doodwens hier' mompelde hij geïrriteerd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Arianna
3e jaars
3e jaars
Arianna


Aantal berichten : 571
Registratiedatum : 24-10-11

Verboden bos - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verboden bos   Verboden bos - Pagina 4 Emptyma okt 31, 2011 10:10 am

Arianna fronste. 'Hoe weet jij dat nou weer?' vroeg ze fluisterend, geirriteerd. 'En nee, ik wil gewoon mijn vrienden vinden! Want die lopen hier ook ergens rond!' siste ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
David
2e jaars
2e jaars
David


Aantal berichten : 150
Registratiedatum : 31-10-11
Leeftijd : 30

Verboden bos - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verboden bos   Verboden bos - Pagina 4 Emptyma okt 31, 2011 10:13 am

david keek verbaast...."wie beschuldigen jullie waarvan en wie will er dood? en wie zit er allemaal nog meer in het bos?" hij liep achter hen aan.


Laatst aangepast door David op ma okt 31, 2011 10:14 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathan
3e jaars
3e jaars
Nathan


Aantal berichten : 499
Registratiedatum : 24-10-11

Verboden bos - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verboden bos   Verboden bos - Pagina 4 Emptyma okt 31, 2011 10:13 am

Nthan keek Silver fronsend aan. "Waarom heb ik het gevoel alsof je niet eens naar me luisterd?" vroeg hij geërgerd. Hij stond stil en keek rond. "Je hebt gelijk, misschien zijn we bij het nest," mompelde hij vervolgens en liep behoedzaam verder. Hij keek rond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Camiel
2e jaars
2e jaars
Camiel


Aantal berichten : 157
Registratiedatum : 25-10-11

Verboden bos - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verboden bos   Verboden bos - Pagina 4 Emptyma okt 31, 2011 10:14 am

Sanne gaat slapen. totmorgen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Winter
Admin
Winter


Aantal berichten : 818
Registratiedatum : 24-10-11

Verboden bos - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verboden bos   Verboden bos - Pagina 4 Emptyma okt 31, 2011 10:15 am

Winter hoorde duidelijk dat er meerdere mensen druk aan het praten waren. Fijn die kattenoren, dan hoor je nog eens wat. Ze kon niet geloven dat ze nu werkelijk met z´n zessen doodleuk in het verboden bos waren. Wat zocht iedereen hier in godsnaam?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hogwartsrpg.actieforum.com
Nathan
3e jaars
3e jaars
Nathan


Aantal berichten : 499
Registratiedatum : 24-10-11

Verboden bos - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verboden bos   Verboden bos - Pagina 4 Emptyma okt 31, 2011 10:15 am

welterusten!


hahaha XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Arianna
3e jaars
3e jaars
Arianna


Aantal berichten : 571
Registratiedatum : 24-10-11

Verboden bos - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verboden bos   Verboden bos - Pagina 4 Emptyma okt 31, 2011 10:16 am

Arianna liep gepikeerd verder, al die idioten in het bos. 'Ik weet niet wie er dood wil, maar ik bied me niet aan.' zei Arianna, en ze kwam op een open plek uit. 'Ok.. en nu?' ze hoorde geritsel, en geklik. Grote spinnen?
Terug naar boven Ga naar beneden
David
2e jaars
2e jaars
David


Aantal berichten : 150
Registratiedatum : 31-10-11
Leeftijd : 30

Verboden bos - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verboden bos   Verboden bos - Pagina 4 Emptyma okt 31, 2011 10:24 am

david hoorde geklik en geritsel. vlug keek hij om zich heen. zou er echt een agrumantula in het bos wonen?...hij begon te twijfelen aan de doordachtheid van zijn plan. hij pakte zijn toverstok en righte die op zijn ogen. "supersensory" mompelde hij. ineens zag hij heel scherp en tuurde hij rond, om te kijken of er iets was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Arianna
3e jaars
3e jaars
Arianna


Aantal berichten : 571
Registratiedatum : 24-10-11

Verboden bos - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verboden bos   Verboden bos - Pagina 4 Emptyma okt 31, 2011 10:25 am

Arianna trok haar wenkbrauwen op, had ze hier natuurlijk weer een of andere geniale leerling voor haar neus die het allemaal reuze spannend vond. 'zeg ehm, wat doe je?' fluisterde ze. Ze hoorde het geklik nu veel sterker en hield haar stok in de aanslag. Ze keek om zich heen.
Terug naar boven Ga naar beneden
David
2e jaars
2e jaars
David


Aantal berichten : 150
Registratiedatum : 31-10-11
Leeftijd : 30

Verboden bos - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verboden bos   Verboden bos - Pagina 4 Emptyma okt 31, 2011 10:32 am

david verstijfde...er ging een mixed gevoel van angst en opwinding door hem heen. " AGRAMANTULA!!!!" uit de bosjes sprong een spin ter grote van een flinke hond. "hmmm...en het is nog een jonkie ook" merkte hij calm op. hij righte zijn stok op het wezen. "nu vorzichtig zijn....dit insect word met uitsterven bedreigd..."
Terug naar boven Ga naar beneden
Arianna
3e jaars
3e jaars
Arianna


Aantal berichten : 571
Registratiedatum : 24-10-11

Verboden bos - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verboden bos   Verboden bos - Pagina 4 Emptyma okt 31, 2011 10:38 am

'Voorzichtig zijn met dat díng!?' riep Arianna uit, het kon haar niks meer schelen. David had toch al hard genoeg geschreeuwd. Ze greep die jongen bij zijn arm en sleurde hem mee. 'Wegwezen.' mompelde ze, en ze liep de enige andere richting uit, richting Nathan en Silver, en Winter.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Verboden bos - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verboden bos   Verboden bos - Pagina 4 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Verboden bos
Terug naar boven 
Pagina 4 van 9Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» De verboden gang op de 3de verdieping

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hogwarts :: Openbaar :: Buiten-
Ga naar: